Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kochajj
06-04-2006, 22:17
kontrolka CHECK ENGINE
Autor Wiadomość
kapsel
[Usunięty]

Wysłany: 14-06-2006, 19:13   

Nie chcę zakładać nowego postu z racji tego ze temat dotyczy palącego CE przy jeździe na gazie, problem ten pojawił się zaraz po przeczyszczeniu przepustnicy. I ustawieniu wolnych obrotów. Z racji tego że kontrolka CE zapala się na gazie pojechałem do gazowników, tym bardziej że instalacje mam jeszcze na gwarancji. Pomyśleli i wymienili mi reduktor, emulator został gdyż stwierdzili że sprawny. Jeden z gazowników stwierdził że potrzebny jest dodatkowo emulator wtrysku i jest go w stanie zrobić bo po co kupować gotowe skoro i tak trzeba przerabiać, chciałbym mu jakoś pomóc choćby w ten sposób jakich rezystorów ma użyć? I jeszcze jedno, gdy w czasie jazdy na benzynie przełącze na gaz kontrolka CE zapala się dopiero wtedy gdy motor jest na poziomie 800 obrotów. Gdy jedę nie zapala się jak stanę np. na światłach zapala się i nie gaśnie dokąd nie przełączę na benzynę. Nie mam pojęcia co się dzieje i nie wiem gdzie szukać pomocy wszyscy u których byłem bezradnie rozkładają ręce i karzą sprawdzać to lub tamto tylko oni za to nie płacą.

[ Dodano: 22-06-2006, 10:29 ]
Problem rozwiązany ale nie przez gazowników którzy montowali mi instalacje, ich akurat nie udało mi się doprosić mimo tego że instalacja jest na gwarancji. Nie rozumiem jak tacy ludzie mogą jeszcze prowadzić własne firmy. No cóż ciągle żyjemy w Polsce. Wracając do tematu gość poprostu przerobił mi ECU gazu zmienił kilka rezystorów i kontrolka się nie świeci trwało to zaledwie 20 minut. Są jeszcze dobrzy mechanicy.
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-07-2006, 21:12   

Kapsel, mógłbyś podpowiedzieć co dokładnie trzeba zrobić, bo zdaje się,że mam podobny problem z CE na gazie(po przełączeniu na benzynę ok). Będę wdzięczny, bo głąby, które mi instalację zakładali, to tylko kasę potrafią liczyć...
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-07-2006, 22:08   

macia, zobacz w TYM temacie masz tam fajnie wyjaśnione co trzeba zrobić tzn co powymieniać. Pozdro
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-07-2006, 23:01   

THX znam ten post. Żeby nie kombinować: zrobię na początek zamiankę rezystorów na 56 Ohm i zobaczymy. Zawiozę gazownikom i pokażę palcem co mają zrobić. Duże piwo jeśli liczba 56 załatwi sprawę:)
Przy okazji: mam kilka innych pytań na postach, może się orientujesz Maciek? Z góry dzięki.Pozdrawiam.
 
 
Doniu
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2006, 23:04   

kapsel, to jest dokladnie ten sam problem co u mnie. I gazownik, którego chwalę za czystość i estetykę wykonania instalki tak mi powiedział jak pisałem wcześniej. ty widać trafiłeś na bardziej przecyzyjnego gościa, który jeszsze lubi pogrzebać w elektronice. Chyba będę musiał sam tam zajrzeć według wskazówek coby czegoś nie zepsuć :wink:
 
 
LordAlbatros
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2006, 18:20   

Kapsel czy mógłbyś podać mi jakiś kontakt do gazowników, którzy usuneli Ci problem z CE na gazie? Mam to samo a chciałbym się tego pozbyć. Będe bardzo wdzięczny. lordalbatros@wp.pl
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-12-2006, 23:43   

kapsel, daj nmiary na tego kolesia czasem bywam w Warszawie w KRK problem z CE na LPG nie do rozwiązania :( Z góry dzięki pozdro
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 12:55   

Witam
Wczoraj zapalila mi sie kontrolka check engine, zapalala sie i gasla, np przy dojezdzi do swiatel i postoju na swiatlach, przy ruszeniu gasla. Dzisaj mrugnela jak przejezdzalem przez "lezacego policjanta", co moze byc tego przyczyna ?
Popatrzylem dzisiaj rano pod maske, zauwazylem ze poziom plynu od chlodnicy jest delikatnie nizszy od minimalnego (przy zimnym silniku). Czy to moze byc przyczyna ?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-02-2007, 13:05   

Może ten płyn w chłodnicy a może poziom oleju. Przy przeciążeniach przy ruszaniu lub hamowaniu olej odpływa w misce spod ssaka i jak masz go mało albo masz miskę zgiętą to ssak może zasysać powietrze, czujka może zgłaszać problem ale nie wiem czy wtedy też kontrolka od oleju nie mruga. I czy na pewno to kontrolka CE a nie od poziomu płynu w zbiorniczku od spryskiwacza - jak w Carismie jest tuż obok CE...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 13:09   

Napewno jest to kontrolka "Check Engine". Olej napewno to nie jest bo by zapalala sie kontrolka od oleju, i sprawdzalem poziom na zimnym - jest ok.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-02-2007, 13:58   

No to trzeba odczytać kod usterki albo podpinając się do kompa w serwisie albo Krzyżakową ,,metodą na diodę'' to jak będzie wiadomo co on tam zgłasza to cos dalej mozna będzie podziałać w temacie.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2007, 19:19   

Cytat:
No to trzeba odczytać kod usterki albo podpinając się do kompa w serwisie albo Krzyżakową ,,metodą na diodę'' to jak będzie wiadomo co on tam zgłasza to cos dalej mozna będzie podziałać w temacie.


Tak bede musial zrobic , troszke mnie rozczarowal moj Galant, cieszylem sie ze wszystko jest ok a tu ni z tego ni z owego ten check :(

Dzisiaj jak bylo cieplo na dworze , jechalem i check sie nie zapalil. Ale gdy wracalem i temperetura juz troche spadla check ponownie sie zapala - jak puszcze gaz. Dodatkowo przy gwaltownym wcisnieciu gazu dlawi sie i szarpie. Tak samo na wolnych obrotach, jak dodam gazu to szarpie. Efekty wystapily po postoju auta ponad tydzien w czasie morozow, dodam ze kabli i swiec nie wymienilem jeszcze , chyba zaczne od tego.

Gal sam sie naprawil :) , Check nie pali sie i nie przerwywa ,a nic nie robilem.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-11-2007, 11:05   

Pozwolę sobie odświeżyć temat ...
Cytat:
nawet mam takie dwa manuale do adiustacji gaźników w pdfie


Czy ktoś może dostał ? i jest w stanie wysłać ?? :>
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
EriccoLbn
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2008, 00:23   

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Dzis wszedlem pierwszy raz i musze sie tu zorientowac o co biega i co jak dziala bo od niedawna mam kompa wiec jestem z tym troche zielony :)
W mojej slicznotce tez co jakis czas zapala sie "check engine">
Mechanik ktory wybebeszal mi cala instalacje i zrobil troche roboty przy moim cacku powiedzial ze tak musi być!!!
Podobno tak jest w samochodach z zainstalowana instalacja gazowa.
hmmmm moze cos w tym jest :roll:
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 09-02-2008, 19:09   

tez mam gaz w swoim i nic mi sie nieświeci poprostu opowiada bzdety, wina stoi po stronie elulatora, marek jesli ci sie świeci chyck to na oko mozesz sprawdzic co ci moze niedziałac jak silnik pracuje czy pali na zimnym, w moim przypadku jak mi niechciał palic czyli niemiałem ssania to wina stała po stronie kompa wymieniłem i działa nic sie nieświeci
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.