 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:05 |
Outlander Turbo |
Autor |
Wiadomość |
krzychu28 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2008, 03:00
|
|
|
havranek2000T napisał/a: | ... sportowe osiągi (6,15s do 100km/h) ... |
W jaki sposób ?? W AUTOGT w Wawie proponuja mi za ~ 9 tys., tunning do 250 KM.
Po 1,5 roku jazdy Outlanderem T, wzielo mnie na samochody z USA.
Przejechałem się INFINITI FX35 3,5 V6 / ~280 KM (silnik z 350Z), a może już wkrótce ktoś ściągnie EX35. Przyjemność jazdy ogromna, dźwięk V6 w uszach słyszę do dzisiaj.
Pozdrawiam
Krzychu |
|
|
|
 |
Peter_PL
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 Turbo 200 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-01-2009, 23:03
|
|
|
Te 6,15 s do 100 km/h do chyba jakaś pomyłka. Auto GT podaje, że najlepszy rezulatat po ich chip tuningu odpowiada temu, co właściwie producent deklaruje w osiągach fabrycznych - czyli ok. 7,7 s do 100 km/h. Nieprzerobione auta osiągają grubo ponad 8 sekund. Niestety w japońskich autach parametry deklarowane przez farbrykę są często mniej lub bardziej naciągane i po testach na hamowni mina klienta rzędnie. Mój Outlander ma na przykład 192 KM a nie 202 jak w specyfikacji katalogowej. Wiadomo, że poszczególne egzemplarze silnika będą się zawsze trochę od siebie różniły - szkoda tylko, że nie na plus w stosunku do danych fabrycznych.
Peter |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2009, 23:53
|
|
|
Osiagi sie bardzo czesto zgadzaja w japoncach, z moca bywa roznie. Pamietaj ze od wielu rzeczy zalezy sprint do setki, odpowiednie ruszenie, zmiana biegow, nawierzchnia, warunki panujace itp. |
|
|
|
 |
Peter_PL
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 Turbo 200 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-01-2009, 17:14
|
|
|
Testy przysieszenia przeprowadzone przed i po tuningu Outlanderów podaje AUTO GT. Wydaje mi się, że chyba wiedzą, jak poprawnie i w niezmienionych warunkach wykonać takie badanie. |
_________________ pozdrawiam
Piotrek |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2009, 23:39
|
|
|
Fabryka nie potrafi? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-01-2009, 23:52
|
|
|
Ali-En napisał/a: | Fabryka nie potrafi? | Potrafi. Lekko naciągnąć dane |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2009, 23:57
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Ali-En napisał/a: | Fabryka nie potrafi? | Potrafi. Lekko naciągnąć dane | Wychodzac z takiego zalozenia nie wierzmy w moc, moment, wyposazenie itp Najlepiej przesiadzmy sie na rowery |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 12-03-2009, 11:14
|
|
|
Koledzy. Odnośnie osiągów wersji turbo - opinie są różne. Mój turbik występuje na YouTube YouTube Samochód bez przeróbek, no może tylko sportowy filtr powietrza. Miałem wiele urządzeń sprawdzających wiele parametrów i po wielu próbach śmiało mogę powiedzieć, że wyniki przyśpieszenia zależą od wielu czynników. Podstawowym jest rozgrzanie silnika do odpowiedniej temperatury - i nie chodzi tu tylko o osiągnięcie roboczej temperatury tj. około 90 stopni, lecz przejazd paru kilometrów ze stopniowym wchodzeniem na obroty turbiny. Kolejnym czynnikiem są umiejętności samego kierującego, czyli zgranie w czasie wszystkich ruchów sprzęgła, gazu oraz dźwigni zmiany biegów. Kolejna sprawa to warunki pogodowe - im chłodniej tym lepiej.
Kolejna sprawa to oczywiście uzyskanie przyśpieszenia na wysokich obrotach nie doprowadzając jednak do maksymalnych czyli szarpania silnika. Myślę, że jest jeszcze kilka czynników mających znaczenie, ale te które wymieniłem myślę, że mają podstawowy wpływ. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
kosiar
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo Alfa Rome 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 17 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 19-03-2009, 09:38
|
|
|
...i jeszcze jakość paliwa no i jego rodzaj 95 czy 98 a może więcej
Przy okazji zapytam - panowie na jakim paliwie pomykacie
Mój Misiek narazie nie posmakował nic innego jak 98, a może miodu mu dodać
zerknijcie na to: http://www.youtube.com/wa...8cu_QR8cM0&NR=1 |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|