Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:05
Outlander Turbo
Autor Wiadomość
krzychu28
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2008, 03:00   

havranek2000T napisał/a:
... sportowe osiągi (6,15s do 100km/h) ...

W jaki sposób ?? W AUTOGT w Wawie proponuja mi za ~ 9 tys., tunning do 250 KM.

Po 1,5 roku jazdy Outlanderem T, wzielo mnie na samochody z USA.
Przejechałem się INFINITI FX35 3,5 V6 / ~280 KM (silnik z 350Z), a może już wkrótce ktoś ściągnie EX35. Przyjemność jazdy ogromna, dźwięk V6 w uszach słyszę do dzisiaj.

Pozdrawiam
Krzychu
 
 
Peter_PL 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Turbo 200 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2009, 23:03   

Te 6,15 s do 100 km/h do chyba jakaś pomyłka. Auto GT podaje, że najlepszy rezulatat po ich chip tuningu odpowiada temu, co właściwie producent deklaruje w osiągach fabrycznych - czyli ok. 7,7 s do 100 km/h. Nieprzerobione auta osiągają grubo ponad 8 sekund. Niestety w japońskich autach parametry deklarowane przez farbrykę są często mniej lub bardziej naciągane i po testach na hamowni mina klienta rzędnie. Mój Outlander ma na przykład 192 KM a nie 202 jak w specyfikacji katalogowej. Wiadomo, że poszczególne egzemplarze silnika będą się zawsze trochę od siebie różniły - szkoda tylko, że nie na plus w stosunku do danych fabrycznych.

Peter
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 05-01-2009, 23:53   

Osiagi sie bardzo czesto zgadzaja w japoncach, z moca bywa roznie. Pamietaj ze od wielu rzeczy zalezy sprint do setki, odpowiednie ruszenie, zmiana biegow, nawierzchnia, warunki panujace itp.
 
 
Peter_PL 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Turbo 200 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2009, 17:14   

Testy przysieszenia przeprowadzone przed i po tuningu Outlanderów podaje AUTO GT. Wydaje mi się, że chyba wiedzą, jak poprawnie i w niezmienionych warunkach wykonać takie badanie.
_________________
pozdrawiam

Piotrek
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2009, 23:39   

Fabryka nie potrafi?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2009, 23:52   

Ali-En napisał/a:
Fabryka nie potrafi?
Potrafi. Lekko naciągnąć dane ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2009, 23:57   

Hubeeert napisał/a:
Ali-En napisał/a:
Fabryka nie potrafi?
Potrafi. Lekko naciągnąć dane ;-)
Wychodzac z takiego zalozenia nie wierzmy w moc, moment, wyposazenie itp ;) Najlepiej przesiadzmy sie na rowery ;)
 
 
olabart 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 171
Skąd: Dębica
Wysłany: 12-03-2009, 11:14   

Koledzy. Odnośnie osiągów wersji turbo - opinie są różne. Mój turbik występuje na YouTube YouTube Samochód bez przeróbek, no może tylko sportowy filtr powietrza. Miałem wiele urządzeń sprawdzających wiele parametrów i po wielu próbach śmiało mogę powiedzieć, że wyniki przyśpieszenia zależą od wielu czynników. Podstawowym jest rozgrzanie silnika do odpowiedniej temperatury - i nie chodzi tu tylko o osiągnięcie roboczej temperatury tj. około 90 stopni, lecz przejazd paru kilometrów ze stopniowym wchodzeniem na obroty turbiny. Kolejnym czynnikiem są umiejętności samego kierującego, czyli zgranie w czasie wszystkich ruchów sprzęgła, gazu oraz dźwigni zmiany biegów. Kolejna sprawa to warunki pogodowe - im chłodniej tym lepiej.
Kolejna sprawa to oczywiście uzyskanie przyśpieszenia na wysokich obrotach nie doprowadzając jednak do maksymalnych czyli szarpania silnika. Myślę, że jest jeszcze kilka czynników mających znaczenie, ale te które wymieniłem myślę, że mają podstawowy wpływ.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 
 
kosiar 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander Turbo Alfa Rome 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 19-03-2009, 09:38   

...i jeszcze jakość paliwa no i jego rodzaj 95 czy 98 a może więcej :shock:
Przy okazji zapytam - panowie na jakim paliwie pomykacie :?:
Mój Misiek narazie nie posmakował nic innego jak 98, a może miodu mu dodać :lol:

zerknijcie na to: http://www.youtube.com/wa...8cu_QR8cM0&NR=1
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.