Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Czy ktoś stosował dodatek do oleju typu Regenerator ?
Autor Wiadomość
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-11-2007, 03:49   

Ogólnie denerwują mnie takie testy. Wezmą auto puszczą w trase przy najmniejszym obciążeniu silnika, pewnie jeszcze w zimie żeby było łatwo.

Chętnie bym zobafczył test jak to na samym ceramizerze samochody z samoregulatorami hydraulicznymi w mieście w upalne lato stojąc w korkach przejeżdzają 3000km :evil:
 
 
 
Levyspor
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2007, 20:08   

Przy ostatniej wymianie oleju 5 dni temu, wlałem 3 litry oleju Castrol GTX High Mileage 15W-40 oraz pół butelki dodatku (około 0,22 l):
STP Stop Smoke, który według informacji na stronie producenta
Redukuje dymienie oraz „branie” oleju w silnikach o dużym stopniu zużycia
Należy używać przy każdej wymianie oleju

Spalanie oleju i dymienie następuje, gdy olej silnikowy przechodzi do komory spalania i spalany jest wraz z paliwem. Ten stan, zwany jako przedmuch gazów, występuje często, gdy pod wpływem tarcia i styku metal-metal zużywają się części i tworzą się luki pomiędzy ściankami cylindra, pierścieniami tłokowymi i uszczelkami prowadnicy zaworu.
Dodatek przeciwdymny STP® zapewnia grubszą warstwę oleju w celu:

* Zmniejszenia zużycia paliwa,
* Likwidacji dymienia,
* Zmniejszenia styku metal-metal,
* Amortyzacji głośnych zaworów i popychaczy zaworów.

Zachęcamy do wypróbowania pełnego asortymentu Dodatków do Oleju STP®: ®: Regenerator silników benzynowych, Regenerator Diesla, i Uszczelniacz do silnika.


Po przejechaniu 600 km normalnie byłby już widoczny ubytek oleju, a poziom trzyma się około 3mm przed MAX na miarce oleju. (razem do silnika i filtra oleju powinno się wlać 3,3 oleju) tylko jest jedno ale...... auto zamiast kopcić mniej - dymi jak parowóz. Nie kumam o co chodzi, nie jest to niebieski klasyczny dym olejowy, nie śmierdzi też olejem. Myślałem, że uszczelka pod głowicą poleciała i płyn chłodniczy dostaje się do cylindrów, ale nie ubywa płynu chłodniczego ze zbiorniczka. (Miałem taką akcje ostatnio w Renault). Do tego bardzo siadło przyśpieszenie i wydaje mi się, że spadły obroty, bo na dwójce zmieniałem bieg do góry przy 40 km/h bo już wył, a teraz dopiero przy 60 km/h wyje na tym poziomie. Do tego jak pedał gazu do podłogi idzie to kur..wsko buczy, jakby coś z tłumikiem, ale to buczenie jakby z za kolektora, przy katalizatorze. Czy mógł mi paść katalizator ??? O co może chodzić??? POMOCY !!! Jutro wjadę na kanał i obejrzę wydech.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-12-2007, 21:28   

Levyspor napisał/a:
jest jedno ale...... auto zamiast kopcić mniej - dymi jak parowóz. Nie kumam o co chodzi, nie jest to niebieski klasyczny dym olejowy, nie śmierdzi też olejem.
To para wodna. Normalne przy tych temperaturach. U mnie na zimnym silniku jak ostro depnę to za mną nic nie widać :mrgreen: .
Levyspor napisał/a:
Do tego jak pedał gazu do podłogi idzie to kur..wsko buczy, jakby coś z tłumikiem, ale to buczenie jakby z za kolektora, przy katalizatorze
Nie obraź się, ale czy nie jesteś przewrażliwiony? Poważnie. Pojeźdź trochę i na spokojnie napisz jakie są wrażenia po kilku tysiącach km.
 
 
Levyspor
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2007, 15:16   

Witam ponownie w temacie, zacznę od pytania

Jaka mniej więcej jest ilość oleju pomiędzy MIN a MAX na miarce oleju ??? Zakładamy, że MAX to 3,3 litra (3 litry do silnika o poj. 1.3 oraz 0,3 do filtra oleju) Z moich obserwacji dolewania oleju wynika, że jeśli zniknie nam olej z poziomu max do min na miarce to wychodzi jakieś 0,4 litra !!! Czy zgadzacie się z tym ???

Druga sprawa buczenia :) było, ale spowodowane małą szczeliną przed filtrem powietrza i do tej prostokątnej puchy było zasysane powietrze z góry i tam buczało !!! Mechanicy się ze mnie śmieli, że niektórzy płacą grubą kasę za stożkowe filtry żeby mieć taki efekt, a ja mam za friko i narzekam :)

Od wymiany oleju i dodaniu tego o czym pisałem firmy STP autko znacznie zredukowało branie oleju !!! Po przejechaniu 1400 km poziom oleju spadł z poziomu MAX na miarce do środka pomiędzy oznaczeniami MIN a MAX czyli w mojej opinii 0,2 litra. Przed zastosowaniem dodatku byłbym już po zakupie butelki i dolewkach rzędu 0,7 litra oleju !!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.