Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
06-03-2008, 11:30
L200 KUPIĆ CZY SIĘ BAĆ
Autor Wiadomość
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 14-02-2008, 16:12   

Witam,
To znalazlem na forum Nissana:
Sprzedaz za 2007 rok
Nissan Navara - 2578 szt.
Mitsubishi L200 - 1942 szt.
Toyota Hilux - 1576 szt.

Przegladajac inne fora mam wrazenie, ze nasze jest najbardziej marudne...a to serwis be, a to skrzypi, a to przy 160 wylatuje z drogi w pole :wink: , a to chip nie dziala, etc., etc...

Przeciez to swietny samochod i jezeli wie sie co sie kupuje (oczkuje po zakupie) to nie ma prawa zawiesc...powinnismy czesciej sie spotykac na sobotnim taplaniu w blocie wtedy wiekszosc z nas bedzie miala troche wiecej optymizmu i zadowolenia...

pzdr
 
 
Tomek Bielas
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2008, 16:34   

Pytałem o koszt usługi nie roboczogodziny

Pozd
Tomek
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2008, 19:01   

HugoOrmo napisał/a:
Przeciez [ L200] to swietny samochod i jezeli wie sie co sie kupuje (oczkuje po zakupie) to nie ma prawa zawiesc...powinnismy czesciej sie spotykac na sobotnim taplaniu w blocie wtedy wiekszosc z nas bedzie miala troche wiecej optymizmu i zadowolenia...

bo mniej czasu na marudzenie... Popieram
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-02-2008, 09:23   

no właśnie

pozxdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 20:26   

Na forum Pajero znalazłem dyskusję o zakupie Miśków za baksy...
Są takie kraje w Europie, w których walutą dalej są baksy :badgrin: :badgrin:
i zobaczcie Panowie jakie warunki gwarancji tam dają:

На автомобили предоставляется гарантия (лет): 6
На автомобили предоставляется гарантия (км): без ограничения пробега


Ciekawe czy to też EUROPEJSKA GWARANCJA.
 
 
ropcios 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi L200 DUBLE CAB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Małkinia
  Wysłany: 18-03-2009, 19:08   L200 KUPIĆ CZY SIĘ BAĆ

cze. wszystkim.
Moim skromnym zdaniem uważam, że to świetne autko - kupuj bez zastanowienia. Za dwa dni odbieram już drugie L200. Pierwsze autko skasowałem po cmoknięciu z TIR-em. Mówię wam. ten samochodzik uratował mi życie. Jest rewelacyjnie bezpieczny i nie tylko. Pierwszym jeździłem trzy miesiące i spisywał się rewelacyjnie. Zarówno do pracy jak i turystycznie. Wcześniej byłem zauroczony Hondami i TOYOT-ą, ale teraz wiem, że L200 to jet to o co mi chodziło. ;) Narka ;o)
_________________
Moje drugie L200 i nigdy nie zamienię na inne autko ;o)
 
 
Blekota
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2009, 17:55   

odebrałeś? Też Ci krzywo stoi? :D
 
 
ropcios 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi L200 DUBLE CAB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Małkinia
  Wysłany: 20-03-2009, 22:03   

Dopiero w sobotę odbieram. Jednak jak teraz kojarzę poprzedni L200 chyba był przechylony. Jutro dokładnie wszystko sprawdzę zrobię też kilka fotek i dam znać. Mam nadzieję, że tym razem pojeżdżę dłużej niż trzy miesiące ;)
Pozdro.
_________________
Moje drugie L200 i nigdy nie zamienię na inne autko ;o)
 
 
Blekota
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2009, 17:59   

Teraz to i ja coś muszę odebrać, ale chyba gołego wezmę.
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 20-04-2009, 12:02   

http://biznes.onet.pl/0,1955148,wiadomosci.html

he he :?: :idea: :!:
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
alek_koro 
Nowy Forumowicz

Auto: L 200 2.5/178 Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 12
Skąd: Sanok
Wysłany: 19-07-2009, 21:57   

A co o tym http://www.youtube.com/wa...feature=related
sądzicie? Czy da się blokadę zainstalować? Czy intensy i wyższe mają ten problem rozwiązany?

Alek
 
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 19-07-2009, 22:17   

to byl ten wyzszy...nie wiem czy jest jeszcze dostepna ale istniala wersja z R/D Lock'iem w sprzedazy zamiast kontroli trakcji chyba...
alek_koro pewnie mozna ale zadam pytanie - po co? uwierz, ze ten samochod naprawde dobrze sobie radzi w terenie...jezeli nie masz zamiaru katowac go w jakims ekstremie to bedzie przejezdzal wiekszosc przeszkod ale tak jak napisalem wczesniej wszystko zalezy od kerownika, nawet ekstra hiper zmotany olbrzym ugrzeznie...a ostatnio przeczytalem swietny wpis na forum rajdy4X4 - http://www.forum4x4.pl/ napisany przez uzytkownika Mroczny, ktory szedl:
koszt przystosowania parcha czy tujoty do 35" jest większy niż dokupienie suzuki do terenu...

Dewiza sluszna i jedyna...

pzdr
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
alek_koro 
Nowy Forumowicz

Auto: L 200 2.5/178 Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 12
Skąd: Sanok
Wysłany: 19-07-2009, 22:50   

Nie chodzi o katowanie auta. W extremę się nie pcham, ale często jeżdżę w terenie lekkim i średnim (to ten lekki, ale na wiosnę :-) ). Dużo częściej w zimie. Sam pewnie wiesz, że wywieszka często ma miejsce nawet w lekkim terenie. Opony używam AT (50/50%), lecz kilka razy miałęm wątpliwą przyjemność wyciągać auto (Pajro Sporta) ze śniegu z gliną, właśnie z powodu braku blokady. Dlatego może i wyglądam na przewrażliwionego. Teraz biorę Lke, licząc na to, że większy bagażnik i permanentny napęd pozwolą mi na bezstresowe użytkowanie auta. Dotychczas prawie zawsze docierałęm tam gdzie chciałem, ale droga powrotna - to już bywało różnie. Tak że myślałem tylko o bloku i nic więcej. Żadnych tam 30", i innych gadgetów. Może jest jakiś upgrade do elektroniki Lki by nie włazić do żelastwa?
zerknij na to http://www.youtube.com/wa...laynext_from=PL
Alek
 
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 19-07-2009, 23:38   

jezeli dobrze pamietam to elka przy zapietym 4X4 z SS nie ma tego problemu (na tylnych kolach) natomiast ja mieszkam w gorach od roku, zima w tym roku byla nawet-nawet i jak juz elce udalo sie zapalic to dalej problemow nie bylo, w zime zimowki, teraz AT-S'y, tam gdzie inni stali lub juz zdazyli wyladowac w rowach ja czulem sie komfortowo i bylem w stanie im pomoc wiec wlasciwosci trakcyjne sa naprawde ok

pzdr
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.