Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:05
chiptuning Outlandera - psychologiczny?
Autor Wiadomość
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 06-12-2007, 07:20   

Jak jest moc to nie jest to wazne czy ciepły czy zimny, ma być i tyle i nie rozprawiam tu o tym że na zimnym się nie pałuje a na ciepłym tak.
Ponadto prowadzimy dyskusję na temat czarnej skrzynki a nie przeniesienia napędu więc moim zdaniem te 4tyś. można na co innego przeznaczyć a nie na tiuning psychologiczny. :lol:
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
medan
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2007, 11:09   

havranek2000T napisał/a:
i myślę że zejdę poniżej 6s


???????? :shock: :wink:
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2007, 18:48   

Student napisał/a:
Jak jest moc to nie jest to wazne czy ciepły czy zimny, ma być i tyle i nie rozprawiam tu o tym że na zimnym się nie pałuje a na ciepłym tak.
Ponadto prowadzimy dyskusję na temat czarnej skrzynki a nie przeniesienia napędu więc moim zdaniem te 4tyś. można na co innego przeznaczyć a nie na tiuning psychologiczny. :lol:
Jezdziles obiema wersjami?
 
 
havranek2000T
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2007, 21:59   

Ali-En przypuszczam że przeniesienie może żyć krócej. Ale uważam się za rozsądnego człowieka i nie mam zamiaru często korzystać z nadwyżki mocy. A jeśli już trzeba będzie - to zafunduję mojej lalce nowe przeniesienie :)
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2007, 22:46   

havranek2000T napisał/a:
Ali-En przypuszczam że przeniesienie może żyć krócej. Ale uważam się za rozsądnego człowieka i nie mam zamiaru często korzystać z nadwyżki mocy. A jeśli już trzeba będzie - to zafunduję mojej lalce nowe przeniesienie :)
Ja mowilem o przeniesieniu napedu w outku II z TDI ;) Zreszta oba silniki, BSY i 4G63 to siwetne bazy do tuningu.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-12-2007, 00:32   

Hubeeert napisał/a:
PS
Tych co głośno twierdzą, że to co oferuje MMC jest do d*** proszę o odpowiedź na pytanie - jak częsrto korzystacie z mocy max? Przez cały czas?

Ano właśnie. Bo z moich obserwacji tempa ruszania spod swiateł to ludzie zapominaja do czego służy pedał gazu. Du Tico można objechac większośc fur. A później ludziska dziwią się że korki są itp...
_________________

 
 
krzychu28
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2007, 10:20   

havranek2000T napisał/a:
Ja ostatnio cieszę się nowymi osiągami swojego outlandera. Po pewnych zabiegach przyspieszam do setki w nieco ponad 6s a dokładnie w 6,15s....... muszę popracować nad ruszaniem (bo teraz łatwo zrywa przyczepność) i myślę że zejdę poniżej 6s :)


Witam ....

Jestem zainteresowany tuningiem 2.0T.
Auto GT z Wawy podobno coś kombinuje w tym zakresie aby sprzedać ostatnie sztuki.
Jednakże na tą chwilę, skończyło się tylko na przysłowiowych obiecankach.

Mógłbyś coś więcej powiedzieć na temat nowych osiągów Twojego Outlanderka 2.0T??
Byłeś na hamowni ?? Masz może wydruki charakterystyk przed i po tunningu ??
Jakie są obecne parametry momentu oraz mocy ??

Wspomnij również jakie zmiany były poczynione i przez kogo zrealizowane ??

Pozdrawiam
Krzychu
 
 
niedal 
Mitsumaniak
wózkowy


Auto: Hyundai Santa Fe GLS 2,7V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 83
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 08-12-2007, 22:07   

Hubeeert napisał/a:
Było już u nas na forum. :wink:
Swoją drogą to kasa wydana na ten box nie warta jest efektu.


Ja takie cos mialem w grandisie ale juz nie mam bo mi aso na przegladzie wyjelo :-X
Mialem to od poczatku obok akumulatora ale nie wiedzialem co to jest. Malo jezdze grandisem bo jezdzi nim ojciec i po ktoryms przegladzie jak powiedzial mi ze cos auto gorzej jezdzi troche mnie rozbawil.ale roznica jednak byla szczegolnie od 1700rpm do 2500. dopiero wczoraj z ciekawosci poszedlem zobaczyc czy mam tego boxa no i nie mam, ale narobie zamieszania w aso i sie znajdzie :finga:
_________________

 
 
 
furman
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2007, 22:03   

havranek2000T napisał/a:
Ja ostatnio cieszę się nowymi osiągami swojego outlandera. Po pewnych zabiegach przyspieszam do setki w nieco ponad 6s a dokładnie w 6,15s....... muszę popracować nad ruszaniem (bo teraz łatwo zrywa przyczepność) i myślę że zejdę poniżej 6s :)




Ja również czekam na szczegóły :P
 
 
szumek002
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 12:05   

Witam. No to pocieszyliście mnie bardzo właśnie mam outka z tym boxem za którego zdarli ze mnie 4 tyś.Auto dla mnie jeżdzi ok,ale wcześniej jezdziłem mondkiem mkIII 115KM wiec nie wiem czy mam 140KM czy 170 tak jak mówili .Już dzwoniłem do Mastersa jade na hamownie do nich ,Oni obnażą nagą prawdę jak jest .Jeśli tam nie ma 170 kucy niech Bóg ma ich w opiece wsadze im tego boxa w ich najczarniejszą dziurę. :twisted:
 
 
sebi82
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2008, 22:21   

Witam , mam Outka II rok 2007 i przejechałem nim 4.000km, jest z chipem na 170 kM fabrycznym od początku i naprawde jest świetnie. Mam Passata 130 kM chodzi jak rakieta, ale to jest osobowy. Śmieszy mnie trochę jak piszecie do 100-tki w 6 sek, czy to naprawde jest istotne, nie o to przecież chodzi. Myśle że świetnie się sprawdza na prędkościach 80-140km/godz, tj w sytuacjach jak masz dmuchnąc 2 lub 3 tiry w szeregu, naprawde jak dasz redukcję na 4-kę idzie jak burza, no prawie jak Passat, naprawdę jest w tym dobry. Nie piszcie głupot, że to jest chip psychologiczny, bo takie bzdury wciskajcie osobom, które miały może jazdę zaliczoną próbną, oczywiście bez tuningu, bo w serwisie takich nie ma.
Jak chcecie sie dowiedziec więcej szczegułów, chętnie odpowiem
pozdrawiam.
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2008, 01:14   

sebi82 napisał/a:
Śmieszy mnie trochę jak piszecie do 100-tki w 6 sek, czy to naprawde jest istotne, nie o to przecież chodzi.
W tym przypadku chodzilo o outlandera turbo ... :P
 
 
michalp 
Mitsumaniak
Moderator CZx


Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 512
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-02-2008, 07:59   

sebi82 napisał/a:
Nie piszcie głupot, że to jest chip psychologiczny


Spokojnie,
po to jest forum, żeby dyskutować, prawda?

Cieszę się, że zaprzeczasz artukułowi, do którego link wrzuciłem na początku.
_________________
michalp
 
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-02-2008, 11:58   

Po założeniu tego chipa w salonie,dostaje się jakiś wykres? :oops:
_________________
 
 
Ali-En
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2008, 20:56   

KowaliK napisał/a:
Po założeniu tego chipa w salonie,dostaje się jakiś wykres? :oops:
Nie, w salonach nie maja hamowni przeciez ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.