Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
08-02-2009, 02:34
Rodzina mi się powiększyła...
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-12-2007, 20:06   

Stłuczka może nie duża, ale rura od turbo oparła się na pokrywie silnika i ta się połamała.. Trzeba by było na żywo obejrzeć, czy chłodnica cała itp., bo poniżej grilla widać, że zderzak się niemal złamał.
Chodziło mi o to, że Leguminki z 1997 z przebiegiem 50k mil można już dostać od dilera/komisu za 3000 - 3300 GBP w pełnej opcji bez żadnych historii, i do tego z co najmniej 6-mies. gwarancją. A to jest już cena pośrednika... Cena od właściciela bywa niższa.
Ja dałem dokładnie 2080 GBP a reszta to opłaty i transport (dojazd po odbiór), tylko dlatego, że mój miał "historię" (owe łożysko, zegarek, i klimatronik) i od prywatnego. Ten z ogłoszenia po prostu stoi drożej, a wg. mnie powinien ciut mniej.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 03-12-2007, 20:12   

swinks_UK, gratuluje pieknego zakupu :)
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 03-12-2007, 21:11   

gratuluje... tylu nas ze moze www.clubvr4.pl ???? :) ;)
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2007, 22:09   

kochajj napisał/a:
gratuluje... tylu nas ze moze www.clubvr4.pl ???? :) ;)


Jestem za!!!

P.S.Co do stłuczki to lajcik, a jak oprzesz się o pokrywę mocniej to idzie ją połamać. Wiem bo kolega się próbował i delikatnie moja trzasła. Jakby rura się oparła to tak ładnie by on nie wyglądał :mrgreen:
Jakbym szukał VR4 to już bym tam był.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-12-2007, 22:32   

Jasne! Jest już nas cała chmara, więc jak nie "clubvr4" to chociaż podforum?
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
M4mooT
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 18:08   

a ile kosztowaly cie wszystki oplata zwiazane ze sprowadzeniem?? jakie sa i ile wyniosly jak moglbys napisac
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-12-2007, 23:34   

Co do szczegółów technicznych to VR4 był wystawiony na aukcję przez firmę, która ściąga sportowe autka z JP. Kontener przychodzi i firma wrzuca auta których nie może szybko sprzedać na tzw. Car County Auction House czy jakoś tak. Każde hrabstwo, czy jednostka administracyjna na taki oficjalny dom aukcyjny dla samochodów. Tam np. często można nabyć uszkodzone auta z firm ubezpieczających, które już wypłaciły odszkodowanie, a chcą się pozbyć gratów.
No więc, trafiłem na taką aukcję w internecie i dałem wg. mnie niskiego "bida". W sumie to była raczej zabawa, bo byłem przekonany, że zostanę przebity. To jest właśnie ten "przypadek". Potem pozostało zapłacić opłatę na rzecz domu aukcyjnego, cenę auta, ubezpieczenie jednodniowe (transport do domu) i tzw. tax (tutejszy podatek drogowy). Prócz tego koszt benzyny wyjazd po auto (zrobiłem 270 mil w jedną stronę) i powrót w dwa Gale do domu.
Jak już pisałem samo auto poszło za 2080 GBP, a do tego jakieś 300 GBP innych kosztów (np. 10% dla domu aukcyjnego za to, że nie byłem osobiście na bieżąco).
Sam VR4 był trochę śmiesznie opisany, bo jako uszkodzony: szumiące łożysko w prawym tylnym kole, niedziałający zegarek i klimatronic który albo daje lód, albo żar. Kupa śmiechu, dla mnie dość szczęśliwa.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
M4mooT
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2007, 23:50   

tzn ze za niecale jakies 15k zl moge sobie VR4 do PL sprowadzic?? oO czy to tak wyjatkowo tanio trafiles?? tylko jeszcze zostaje zmiana kiery ;/ to sie srednio wyjdzie juz z kosztami ;/ ale w sumie jesli to by mialo wyjsc 10k zl to i tak porownywalnie do niektorych galow w sedanie w pol
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 05-12-2007, 00:03   

Mi dopisało szczęście, ale VR4 w sedanie z lat 1997-98 z przebiegiem ok. 60k mil można dostać już u dilerów (sprowadzaczy) za jakieś 3500 - 4000 GBP. Do tego masz z reguły ok. 6 miesięcy gwarancji, a często już zrobiony serwis. Leguminy chodzą jakieś 500 GBP taniej.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
M4mooT
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2007, 15:28   

a czym sie rozni legnum??
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 05-12-2007, 16:18   

"Legnum" to pod taką nazwą występował Galant VR4 kombi w Japonii. Sedany VR4 występują tylko pod nazwą Galant, czyli:
EC5A - Mitsubishi Galant VR4
EC5W i EC7W - Mitsubishi Legnum VR4, Mitsubishi Legnum ST

Jeszcze są Legnum VZ i VX, ale nie wiem jak je przypisać.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
matho78
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2007, 17:08   

Gratulacje!!
Sam bym chciał kupić vr4 w przyszłym roku i ciekawi mnie która to jest grupa ubezpieczenia , ile Ty płacisz tak dla przykładu ja w przyszłym roku będe miał 5 lat zniżki w uk więc powinno być ok i ile taxu sie płaci i najważniejsze ile to pali . Jak byś mógł odpowiedzieć mi na te pytania byłbym wdzięczny.

pozdrawiam maciek
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-12-2007, 22:58   

Jeśli kupisz VR4 w wersji Ralliart to będzie gdzieś grupa 14 - 16. Mój jest importem z Japonii i na niego nie ma tzw. grupy ubezpieczeniowej. Tylko kilka firm ubezpiecza auta samodzielnie importowane do UK (importy z USA, Japonii, Australii). Na pewno na takie auto nie dostaniesz tzw. short term insurance (jednodnówki), by po zakupie przyjechać nim na chatę. Ja jechałem na tablicach z mojego GDI (pełny nielegal). Już w domu kupiłem polisę na VR4 w "Budget". Wyniosła 376 GBP jako "comprehensive" z wliczonym curesty car i legal protection, ale bez NCB i bez breakdowna. Mam 6 lat i więcej NCB i full UK driving licence. Na pewno sporo zależy też od tego czy go będziesz garażował i w jak ryzykownej okolicy mieszkasz. Jakbym mieszkał tam gdzie teraz pracuję (Bourne, Lincolnshire) to płaciłbym jakieś 85 GBP mniej. A tax jest taki sam jak za zwykłe 2.5V6, czyli 98 GBP za pół roku.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
matho78
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2007, 11:53   

servus

Właśnie zrobiłem quote na budget nie jest tak tragicznie na sedanie jakoś 550 ale kurcze na legnum 300 funtów drożej a wolał bym combi zdecydowanie .

Jak byś jeszcze mógł napisać ile ten potwór Ci pali było by super .

Pozdrawiam Maciek
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-12-2007, 12:20   

Co do spalania to jak jedziesz normalnie w trasie to pali tyle co zwykłe 2.5V6 w triptonicu. Jak nie przekraczasz 4000rpm to idzie wytrzymać, ale jak noga ciężka (szybka jazda i dużo przyspieszania, wyprzedzania) to widziałem gołym okiem jak wskazówka paliwomierza leciała w dół. Czyli przy "kapeluszniczej" jeździe wychodzi ok. 9 - 10l/100km w trasie typu motorway (pewnie sprężarki ani razu nie odpaliły), ale jak sobie pojeździłem lokalnie to by wychodziło i 20l/100km. Myślę, że w mieście zakorkowanym może wziąć i 15l/100km. Ciężko mi powiedzieć, bo na razie głównie jeżdżę GDI.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.