 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
POMOCY |
Autor |
Wiadomość |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2006, 18:24
|
|
|
Myślę, że Colt 1,3 na początek dla niewprawionego i niewyżytego jeszcze kierowcy to aż nadto. 75 KM, przyspieszenie 12-13 sek./100 km, prędkość maks. ok 170 km/h i naprawdę dobre prowadzenie to już dużo. Silnik 1,6 z przyspieszeniami poniżej 10 sek./100 km i prędkością maks. powyżej 200 to chyba za ostra maszynka jak na początek - tym bardziej, ża naprawdę kusi do wysokiego kręcenia i szybkiej jazdy. Takie jest moje zdanie. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 13-03-2006, 19:48
|
|
|
dokladnie zgadzam sie z Gregorbu
1,3 najzupelniej w swiecie wystarczy . na pocztek NIC mocniejszego.
1,6 (113 kucy) lub tez 1,8 (140km) to jak na pierwsze auto ZA DUZO MOCY
no ale fakt faktem , ze taki colcik, nawet 1,6 objedzie 2 litrowego eclipsa (150 konny silnik) juz nie mowie o Colcie GTI bo to jest diabel z piekla rodem i naprawde potrafi niezle zadziwic, tak samo jak Lancer kombi z silnikiem 1,6 i masa wlasna 1050 kg
no ale colt wazy troszke ponad 900 kg a eclips ponad tone wiec nie dziw ze 1,6 objezdza 2 l . |
|
|
|
 |
arni0000 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2006, 13:23
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | dokladnie zgadzam sie z Gregorbu
1,3 najzupelniej w swiecie wystarczy . na pocztek NIC mocniejszego.
1,6 (113 kucy) lub tez 1,8 (140km) to jak na pierwsze auto ZA DUZO MOCY
no ale fakt faktem , ze taki colcik, nawet 1,6 objedzie 2 litrowego eclipsa (150 konny silnik) juz nie mowie o Colcie GTI bo to jest diabel z piekla rodem i naprawde potrafi niezle zadziwic, tak samo jak Lancer kombi z silnikiem 1,6 i masa wlasna 1050 kg
no ale colt wazy troszke ponad 900 kg a eclips ponad tone wiec nie dziw ze 1,6 objezdza 2 l . |
Troszkę się mijasz z prawdą, 1.6 tak do końca nie objedzie eclipsa może na starcie pójdą równo ale później 1,6 zostaje daleko. Jechałem sobie ostatnio do łodzi autostradą i gosć chciał sie ścigać białym lancerem 1,6 do 180km/h trzymał sie ale później wyraźnie zaczął odstawać i przy 210 juz sie oddalał a jak u mnie licznik doszedł do 220 to go nie widziałem. Nie piszczie tylko że 1,6 wyciaga 210 bo mam jeszcze colota c 58 i on ładnie sie buja ale dochodzi tylko do 200. W oby autach miałem skalowane liczniki bo wcześniej coltem wyciagałem 220 a clipsem 235. Częściej co przwda jeżdzę po mieście i wiem że eclips jest ciężki ale bez przesady ma swoje 150km a lancer 113. Colt masz rację to mały diabeł i eclips po miescie nie ma szans ale w trasie szczególnie przy wyższych predkościach ta granica sie zaciera. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 16-03-2006, 13:28
|
|
|
co by nie gadac i tak colt gti rlz
i na bank wytnie 2 litrowego eclipsa
no ale jak ktos chce sie baaaardzo scigac, to poprostu kupuje sobie 3000gt vr4 i tyle |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 16-03-2006, 13:53
|
|
|
arni0000 napisał/a: | Troszkę się mijasz z prawdą, 1.6 tak do końca nie objedzie eclipsa może na starcie pójdą równo ale później 1,6 zostaje daleko. Jechałem sobie ostatnio do łodzi autostradą i gosć chciał sie ścigać białym lancerem 1,6 do 180km/h trzymał sie ale później wyraźnie zaczął odstawać i przy 210 juz sie oddalał a jak u mnie licznik doszedł do 220 to go nie widziałem. Nie piszczie tylko że 1,6 wyciaga 210 bo mam jeszcze colota c 58 i on ładnie sie buja ale dochodzi tylko do 200. W oby autach miałem skalowane liczniki bo wcześniej coltem wyciagałem 220 a clipsem 235. Częściej co przwda jeżdzę po mieście i wiem że eclips jest ciężki ale bez przesady ma swoje 150km a lancer 113. Colt masz rację to mały diabeł i eclips po miescie nie ma szans ale w trasie szczególnie przy wyższych predkościach ta granica sie zaciera. |
ile m/km/mil/innych jednostek długości zdążyłeś przejechać do tych 220km/h | 61m/s | 136mil/h | 0,18macha ??
gdzie była znaczy meta ?
pytanie do wszystkich, kiedy można czuć się wygranym/przegranym? po 100/200/400/1000m? |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
arni0000 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2006, 14:26
|
|
|
masz rację ale ja obecnie jestem na etapie szukania hondy civic VTi 900kg i 160 ps. Sprzedaję colta c58 cliperka zostawiam bo mi się bardzo podoba. Hondy jeszcz z vti jeszcze nie miałem miałem vtec i był super. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 16-03-2006, 14:39
|
|
|
eeee colt teraz nie wiem tzw "jajko" czyli bodajze CAO na pewno jest szybsze niz eclipse 2.0 150koni, CJO juz nie, a cari 1.8 115PS jest na 100% szybsza niz eclipse |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
arni0000 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2006, 08:15
|
|
|
Badzo chętanie się mogę zmierzyć z tą cari ale nie w polsce bo po pierwsz nie ma dróg a po drógie przeisy nie pozwalają. Moga być naprzykład autostrady w niemczech czesto jeżdzę do hamburaga mozemy się poscigać na autostradzie. |
|
|
|
 |
ChiKenn [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2006, 11:40
|
|
|
mowiac syzbsze mowicie o przyspieszeniu a mowiac o poczatkujacym kierowcy i jego bezpieczenstwie chyba bardziej chodzi o predkosc maksymalna! watpie zeby cari albo colcik sie bujamy do 230 km/h |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 17-03-2006, 11:51
|
|
|
cari pewnie tak colt z duzej gorki z wiatrem w plecy ciagniety przez f16 |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
CichyTom [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2006, 15:29
|
|
|
cari jadąca 230?
to chyba że na zapalonych światłach drogowych, najlepiej GT150 55/60W.
bo wtedy żarówki emitując razem ze światłem ciepło rozgrzewają to powietrze, które jest przed autem, rozgrzane powietrze unosi się do góry tworząc przed maską auta podciśnienie, które w naturalny sposób zasysa auto oraz powoduje drastyczny spadek współczynnika oporu powietrza Cx o około 37% |
|
|
|
 |
young
moderator mitsumaniak jaki tu spokój...

Auto: ISF
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Cze 2005 Posty: 635 Skąd: Łódź/Gdańsk
|
Wysłany: 17-03-2006, 15:57
|
|
|
Generalnie wielki wpływ na szybkość jazdy ma kierowca. A jeśli ktoś chce się sprawdzać na autostradzie w Niemczech, to w grę wchodzi tylko auto, kierowca ma niewiele do powiedzenia. Wystarczy posadzić za kierownicą "mistrza prostej" i gaz do dechy, wtedy będzie wiadomo, które auto lepiej przespiesza i które ma większą prędkość max. Jeśli jednak zorganizować prawdziwe wyścigi z zakrętami na trudnej technicznie trasie, to już wtedy więcej do powiedzenia ma kierowca, niż auto. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-03-2006, 16:01
|
|
|
http://www.mitsubishi-gra...&highlight=opel |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-03-2006, 22:12
|
|
|
a ja od siebie powiem tyle:
Arni0000 nie ma co zgrywać kozaka, że objechałeś lancera 1.6 clipsem 2.0. Piszesz tu o duzych prędkościach...no nie ma w tym nic dziwnego, że clips GS jedzie szybciej niż lancer 1.6, i nie ma sie tu czym chwalić, że przy 220 go nie widziałeś i że odstawiasz go, przy tej prekości auto z mniejszym silnikiem nie ma takiej elastyczności i już dużo wolniej osiąga takie prędkości, o ile wogóle osiąga. Dlatego własnie porównania stosuje się na niedługich dystansach (1/4 mili) kiedy to oba auta się rozpędzają i istnieje jeszcze skala porównawacza w szybkości przyspieszania. Dlatego tu Lancer 1.6 zachouje się podobnie jak Cari 1.6 czyli siedzi clipsowi na ogonie, bo to wkręcanie bo ma lepszą elastyczność i wkręcanie się na obroty na niższych prędkościach niz to ma miejsce w clipsie. potem szalki sie odwracają i clips odjeżdża.
Dlatego właśnie zgrywanie kozakja na autobahnie nie ma sensu, bo na długimdystansie wygrasz z każdym mniejszym silnikiem, ale na krótkim już nie jest to takie pewne.
Wspomniana przez Mateusza konfrontacja Cari - Clips GS odbyła się 3-krotnie , wynik 3:0 przypadek ???
IMHO...trzeba zaczepiać większych i silniejszych a nie pastwić sie nad mniejszymi i słabszymi
pozdrawiam |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-03-2006, 22:20
|
|
|
Ciekaw jestem jakby to wyglądało w przypadku Colta 1.6 Deenbe - on przy 200 km/h przerzuca z 4 na 5 bieg |
|
|
|
 |
|
|