|
[Cari 1.8 GDI] Analogowy wskażnik paliwa |
| Autor |
Wiadomość |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 05-01-2008, 23:18
|
|
|
| Bardzo dobrze informuje tego co chce ukraść paliwo w czasie naszej nieobecności. Mamo to swoje plusy i minusy:) . Jak smigamy na rezerwie zlodziejaszek nie bedzie mial ochoty krasc samocodu i jeszcze nim jechac na stacje:) |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 05-01-2008, 23:48
|
|
|
Kto by tam chciał miski kraść jak obok stoją chodliwe VW czy BMW itp. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
zieras
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-09-2008, 17:16 Re
|
|
|
| Witam a ja mam takie małe pytanko gzie w zbiorniku znajduje się ten mechanizm mierzący ilość paliwa od góry czy może gdzieś od dołu? bo niestety zaczął mi się wieszać |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
Konop44
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 102 Skąd: Lublin/Naas
|
Wysłany: 17-09-2008, 00:13
|
|
|
| Tak samo w cari,przy pompie paliwa(dół). Przy ostatniej wymianie pompy troche go zagiąłem(metalowy drucik),widocznie za mało bo dalej ciut przekłamuje. Też tak macie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 17-09-2008, 07:08
|
|
|
| Z tego co mi wiadomo to dużo japońskich samochodów ma problem ze wskaźnikiem paliwa. A co sie dokładnie dzieje? Może po zatankowaniu do pełna przez jakiś czas nieopada potem szybko leci w dół a na samym dole znowu trochę stoi? JA już się do tego przyzwyczaiłem. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
zieras
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-09-2008, 17:16
|
|
|
| U mnie potrafi przez kilka dni stać na maksa jak się go porządnie bujnie to opada i stoi myślałem że może jest od góry ale skoro od dołu to niestety trzeba będzie zawitać do warsztatu. Spróbuje jeszcze zalać go do pełna może się trochę się przesmaruje. |
|
|
|
 |
big_foot [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2008, 18:26
|
|
|
U mnie jest podobnie do tego co już kilka osób opisało.
Najpierw wskaźnik się nie rusza by nagle opadać jak szalony, np. zatankuje full, przejadę 200km i dopiero się księciuniu ruszy, ale jak już poleci to ..... uuu, jakbym mial spalanie 15l/100km. |
|
|
|
 |
Marcin Mcari [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2008, 19:09
|
|
|
Wiesz miałem tak samo zawsze tankowałem za 50zł i jeździłem na rezerwie.
Któregoś razu jak zatankowałem troszkę więcej szok wskazówka się popsuła myślę sobie. też zorientowałem się po chyba dwóch miesiącach.
Grunt to spostrzegawczość
Miałem nawet spytać się na 4um ale mówię taka błahostka... |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 19 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 17-09-2008, 20:46
|
|
|
| Marcin Mcari napisał/a: | Wiesz miałem tak samo zawsze tankowałem za 50zł i jeździłem na rezerwie.
Któregoś razu jak zatankowałem troszkę więcej szok wskazówka się popsuła myślę sobie. też zorientowałem się po chyba dwóch miesiącach.
Grunt to spostrzegawczość
Miałem nawet spytać się na 4um ale mówię taka błahostka... |
To standard, już była o tym mowa na forum. W trasie po zatankowaniu do pełna nie rusza się przez jakieś 250km, potem leci szybko. Ale to przyjemne wrażenie sprawia - robię co jakiś czas trasę 300km i prawie mi paliwa nie ubywa. |
|
|
|
 |
Konop44
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 102 Skąd: Lublin/Naas
|
Wysłany: 18-09-2008, 00:40
|
|
|
Zieras myślę że wizyta w warsztacie nie jest potrzebna. Mowiąc na dole miałem na myśli dół pompy ktora wlożona jest do zbiornika OD GÓRY. Dostęp w miarę dobry,ściągasz kanapę i do roboty. Naprawdę nie jest jej dużo,sorry jeśli wprowadziłem w błąd.
Do tego przekłamania które opisaliście dochodzi jeszce jedno (przynajmniej u mnie)-wskazanie faktycznej ilości paliwa. Chcąc zmienić pompe starałem się wypalic jak najwięcej paliwa;wskazowka na zero, na rezerwie zrobiłem jakieś 25 km, wyciągam pompę a tam 1/4 zbiornika!!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
zieras
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-09-2008, 17:29
|
|
|
Konop44 dzięki za informacje w takim razie spróbuje sam go trochę rozruszać. Bo zaczyna to być trochę wkurzające zastanawiając się ile jeszcze jest paliwa |
|
|
|
 |
|
|