 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA5A 1.8] Klakson |
Autor |
Wiadomość |
garbacz [Usunięty]
|
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 14-02-2008, 17:04
|
|
|
garbacz, słyszysz cykanie przekaźnika jak wciśniesz klakson? Jeśli tak to sprawdź połączenie pomiędzy titkiem (w zderzaku) a przekaźnikiem. Przekaźnik znajdziesz pod maską. Jak ją otworzysz to po prawej stronie, gdzieś 30-40 cm od migacza jest taki mały czarny s Możesz sprawdzić go na dwa sposoby: jak odepniesz wtyczkę to podepnij ją pod aku (powinno zatrąbić) lub podłacz żarówkę do przekaźnika i wciśnij klakson na kierownicy. Dowiesz się w ten sposób czy jest gdzieś walnięta instalacja na dystansie kierownica-przekaźnik lub przekaźnik-klakson. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
Ostatnio zmieniony przez londolut 30-04-2008, 14:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
garbacz [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2008, 17:10
|
|
|
sam klakson działa, zrobiłem tak jak napisałem.. a ten kabelek co zaznaczyłem na czerwono to chyba jest antynapad... bo nie moge odpalić teraz auta chyba przy zdejmowaniu obudowy musiałem go przerwać... chodź nie wiem jakim sposobem... teraz mam ważniejszy probloem... jak to naprawić..
a co do klaksonu to już wyczerpałem pomysły udaje sie do elktomechanika.. zobaczymy co on powie... |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 14-02-2008, 20:29
|
|
|
A ta pętla to nie czasem antena od immobilisera? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 15-02-2008, 11:34
|
|
|
garbacz napisał/a: | sam klakson działa | Wiem, ale przykładając titek do aku sprawdziłeś tylko titek a nie instalację.
Zrób tak jak mówię. Jak naciśniesz na kierownicy powinieneś słyszeć "cyk" z przekaźnika. Jeśli tak to ok, jeśli nie to odepnij przekaźnik (pisałem gdzie jest) i podepnij się żarówką, jeśli się zapali to instalacją kierownica-przekaźnik jest ok.
Teraz trzeba sprawdzić inną możliwość. Odepnij przekaźniki do jego wtyczki podłącz 12V i jak zatrąbi to ok, kable na drodze przekaźnik-klakson (w zderzaku) ok.
A teraz pytanie. Sprawdzałeś oba klaksony z prawej i lewej strony zderzaka? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
garbacz [Usunięty]
|
Wysłany: 15-02-2008, 13:55
|
|
|
saphire napisał/a: | A ta pętla to nie czasem antena od immobilisera? |
chyba tak, ale już sobie z tym poradziłem... cały dzień mi zleciało na to żeby wkońcu ojcicec powiedział żeby aku odłączyć , to komp się zresetuje i wszystko gra... co do klaksony jak naciskam na kierownice to nic nie ma nie reaguej tak jakby kable nie były dociągnięte do kierownicy...
sprawdzałem tak jak pisałes i najprawdopodobniej jest walnieta dorga od kierownicy do przekaźniaka.... spraę w poniedziałek oddaję do elektryka.. bo tak głęboko sam nie będę się zagłebiał szczególnie po tej przygodzie z immobiliserem.... |
|
|
|
 |
|
|