[CA4A 1.6] Kierownica przekrzywiona o kilka stopni w lewo |
Autor |
Wiadomość |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
rafamalk [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2008, 10:06
|
|
|
Panowie Bastek77 i waldi-1 Wasze wypowiedzi to do PiotrekSL4 czy do mnie? |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
rafamalk [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2008, 10:28
|
|
|
No to czyli do mnie
Ale mam wymienić wszystko? Wolłbym wymienić raczej tylko to co trzeba |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-03-2008, 12:35
|
|
|
Bastek77 napisał/a: | łączniki stabilizatora i gumy drążka stabilizatora | To podstawa. Bastek77 napisał/a: | drążki kierownicze | Rzadkość. PiotrekSL4 napisał/a: | Jednak z czasem cos zaczelo mi stukac coraz bardziej | U mnie też tak się zaczynało. Coraz głośniej stukało, aż stało się nie do zniesienia. PiotrekSL4 napisał/a: | Jak myślicie sprawdzic po raz drugi auto u innego diagnosty | Nie ma sensu. PiotrekSL4 napisał/a: | Kto lepiej zdiagnozuje usterke??? | Wybitą tuleję na 100% zdiagnozuje Ci mechanik przy pomocy tak prostego narzędzia jakim jest "breszka" (łom). Wybacz nie wiem czy zrozumiesz, bo różnie ten przyrząd nazywa się w zależności od regionu kraju .
P.S. Ja jutro wymieniam tuleję. Napiszę co i jak. |
|
|
|
 |
PiotrekSL4
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 347 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 10-03-2008, 17:14
|
|
|
Dobra Hugo czekam na wrażenia po wymianie. |
_________________ Wspomnienie...
 |
|
|
|
 |
Monia
Mitsumaniak Misiubishi

Auto: CA0 GLI 94 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 06 Mar 2007 Posty: 1358 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 10-03-2008, 20:36
|
|
|
ja już wymieniałam kilka rzeczy ktore tu były wymieniane i niestety nic nie zmieniło ustawienia kierownicy i faktu że zmienia sama kierunek jazdy wiec cóż pozostało mi przyzwyczajenie do tego stanu rzeczy... |
_________________
=> 01055/KMM <= |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-03-2008, 21:00
|
|
|
Monia jeśli po wyeliminowaniu wszelkich luzów w zawieszeniu i ustawieniu zbieżności kierownica nadal jest "krzywo" to można ją przestawić na wieloklinie. |
|
|
|
 |
|