Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:19 |
Luźne rozmowy o VR4 |
Autor |
Wiadomość |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 29-02-2008, 17:09
|
|
|
i to jest niestety bardziej prawdopodobne tylko DLACZEGO!!!???
bo ten pieknis z fotki, to rzeczywiscie lancer kombi-ktory chyba nie istnieje w ogole w rzeczywistosci tylko w komputerach stylistow, nawet jesli w koncu wejdzie do sprzedazy, to na pewno nie bedzie AZ TAK wygladac |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-02-2008, 20:10
|
|
|
cuuube napisał/a: | bo galant nawet na 2009 wyglada TAK |
I lipa straszna, bo to coś jak ten ostatni model, tylko lekko zliftingowany. Do mnie to w żadnym wypadku nie przemawia... Mnie się nie podoba, bo wygląda jak rozpasiona krowa. Tragedia i takiego nie chcę |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
tucci
Mitsumaniak TWIERDZA WROCLAW

Auto: EA5A '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 883 Skąd: DW
|
Wysłany: 01-03-2008, 17:28
|
|
|
cuuube napisał/a: | ale ja chyba tez zaczynam zbierac na to CACKO sianko |
....i chyba ja tez zaczne jakies diengi odkladac |
_________________ alteri vivas oportet, si vis tibi vivere
HISTORIA GALICJUSZA
OfLS-DonKnutrix
 |
|
|
|
 |
Piospi
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 03' 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 268 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2008, 14:19
|
|
|
ja wolalbym uslyszec sam silnik bo to co slychac z tylu auta to kwestia ostatniego tlumika sam kiedys na wlasne uszy slyszalem smarta ktory chodzil o niebo lepiej niz to co tu uslyszalem pomijajac czynnik odslychiwania z glosnika a nie w realu |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2008, 14:20
|
|
|
Tak, ale wg mnie korzystniej brzmi na końcowym Fujitsubo. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-03-2008, 15:06
|
|
|
Czy wypowiadający się czytali pierwszy post
Jeżeli nie to proszę to zrobić i zastosowac się do ograniczeń tam zawartych.
Pisząc w sposób jak niektóre z zamieszczonych powyżej zamiast tworzyć kopalnię wiedzy tworzycie kolejny zaspamowany i nieczytelny wątek. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 02-03-2008, 22:20
|
|
|
I tak najfajniej brzmi auto gdy ma różnej długości poszczególne kanały kolektora wydechowego - vide znany wszystkim bulgot boksera subarynki |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 02-03-2008, 23:36
|
|
|
Hubeeert: Zupełnie się zgadzam z tobą, ale może łatwiej byłoby utworzyć nowe podforum, np.:
Forum MitsuManiaki.com Strona Główna >> Mitsubishi >> Galant >> [96 - 03]Galant/Legnum VR4 (EC5x)
... wtedy by można zakładać osobne posty, łatwiej byłoby szukać, i potem co jest spamem to powycinać, bo póki co to robi się jeden worek pełen śmieci.
Myślę, że można by liczyć na pomoc AutoR'a, Krzys'a, Kochajj'a. Z mojej strony służę tzw. FAQ serwisowym. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-03-2008, 23:41
|
|
|
Ile jest VR4 w EC? 5? 10? Myślę o Forumowiczach.
A co do wycinanek - to nie rozwiązanie. Jak dla mnie lepszym rozwiązaniem zamiast leczenia (wycinania) jest zapobieganie (paski i na przykład zakaz pisania w tym dziale na miesiąc - rok).
Reasumując. To wciąż jest Galant zbliżony do EA. Cóż z tego, że ma EC w symbolu - pomijając napęd i silnik to ten sam samochód.
Z kolei wydzielenie działu VR4 wspólnego dla wszystkich roczników też nie jest rozwiązaniem.
Nie mówię kategorycznie NIE. Mówię, że jak na razie nie jestem przekonany co do potrzeby natomiast jestem przekonany co do potrzeby utrzymania porządku.
Pozdrawiam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-03-2008, 14:08
|
|
|
Zgoda, mało jest właścicieli ECxx... Może, rzeczywiście nie ma potrzeby aż tworzenia osobnego działu, jednak przydałoby się rozdzielić tematy czysto techniczne (służę na gotowo danymi do elementów serwisowania itp.) od tematów typu "fajna oferta", "ile wyciągnie", itp. W takim razie dwa osobne posty by wystarczyły plus do tego nasza dyscyplina.
Co do różnic, to jest paradoksalnie sporo niuansów, którymi różnią się te dwa modele.
Cóż, przynajmniej dochodzimy do jakiejś konkluzji |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2008, 00:09
|
|
|
modele EAx i ECx to sa rozne modele. tak jak E5 rozni sie od EA i vice versa. zbywanie tym ze to a tamto bo duzo roboty z nowym dzialem jest jakkolwiek nie na miejscu. sa to 2 rozne generacje galanta i 2 rozne modele, i to nie bylem ja tylko MMC tak postanowilo. wypadalo by w kjoncu ruszyc 4 litery bo to juz nie pierwszy request ktos musi te czarna robote odwalac.
Hubeeert nie ma chyba znaczenia ile/ilu ich tam jest, wazny jest postep. stanie w miejscu jest wzglednym cofaniem sie jak by nie patrzec. badz juz w koncu przekonany. |
|
|
|
 |
Krystian99
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 2961 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-05-2011, 20:17
|
|
|
Koledzy od tej pięknej wersji(VR4) mam pytanie ostatnio ktoś mi mówił,że wychodziły one tylko w kombi? Czy to prawda bo mi się nie chce wierzyć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kuzi [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2011, 20:31
|
|
|
Oczywiście, że nie.
sedan -> Galant VR4 (takiego ma np. swinks_UK)
kombi -> Legnum VR4 |
|
|
|
 |
Krystian99
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 2961 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-05-2011, 23:35
|
|
|
Dzięki za odpowiedz wiedziałem że tak nie mogło być
Czyli kombi nazywają się Legnum a sedan poprostu Galant VR4. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|