 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
czujnik IAT |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-03-2008, 20:06
|
|
|
zależy jak wsadzisz aparat zapłonowy ... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2008, 22:43
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | zależy jak wsadzisz aparat zapłonowy ... |
no powiem tak, mialem na srodku i dziwnie mi auto chodzilo, mam przekrecony troche bardziej w prawo(tak ze miedzy nakretke a ksiezyc po ktorym chodzi sroba od ustawiania zaplonu wsadzilbym jeszcze plaski srobokrecik ) i jest jak bylo czyli ok, niestety lampy nie mam, ale czuje jak auto idzie, ladnie sie wykreca na obroty :] |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-03-2008, 23:08
|
|
|
Jak nie miałem dostępnej lampy to też ustawiałem na czuja... i na pewno nie na środek
Wydaje mi się, że dobrze wsadzony aparat zapłonowy ustawiony na środek daje zerowy kąt wyprzedzenia, więc nie bardzo |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2008, 23:09
|
|
|
A powiecie mi kto ma silniczek krokowy do Galanta 2.0 DOHC 4G63 na E33, Moze byc spalony ale zeby mechanicznie wszystko dzialalo, a nawet caly potrzeboje bo jaja mam z tym nie przecietne. |
|
|
|
 |
|
|