Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] -Nowy- mówi Siema
Autor Wiadomość
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 10-03-2008, 21:35   

do lutownicy przydała by się odciągarka gorącej cyny -to taka mała strzykawka,która podciśnieniem odciąga gorącą cynę .
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2008, 21:46   

Miroslaw1305 napisał/a:
do lutownicy przydała by się odciągarka gorącej cyny -to taka mała strzykawka,która podciśnieniem odciąga gorącą cynę .
Owszem, najlepiej zintegrowana ze stacją lutowniczą. Te strzykawkowe są raczej niewygodne w obsłudze.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 11-03-2008, 08:22   

gregorbu, masz racje jedno zero zaduzo mi wskoczyło, a co do opuchnięcia to jeśli niewie jak kondesatory wygladały przed opuchnięciem to jak ma sobie to porównac i jak to zaóważy? ja staram sie pomóc na tyle na ile wiem i wyczytałem w innych wątkach więc jeśli cos nie tak napisałem to popraw mnie a niewyskakuj z uwagami :D
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
front247
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2008, 09:39   

Chcialbym się podłączyc..by nie zakładac nowego tematu.
Równiez przedwczoraj zakupilem colta 93 rok 1,3....itd od dobrego znajomego z niemiec...trafilem niezle bo colcik ma przejechane 131 tysi(to sciemy nie ma) i musze powiedziec jedno a raczej zacytowac faceta ze stacji na przegladzie.,, widziales te nowe renault twingo co przed chwilą bylo? tak...... no to twoje auto spelnia wszystkie parametry nowego auto :)
..z czego sie bardzo ciesze
po pierwsze silnik :lol: te auto przyspiesza na kazdym biegu..a do 3 to juz amba...ale trzeba je krecic wyzej,olej sprawdzony po 9 tys jest koloru miodu..tego to juz kompletnie nie rozumiem..ale chyba dobrze....wylot rury wydechowej od srodka bialy :shock: ...auto ma taką przeszlosc ze od 2004 do teraz stalo w garazu i jezdzilo tylko na przeglądy(wiem z autopsji)..stąd przebieg potwierdzony ksiązka serw.
A ja mam na imie Przemek i witam wszystkich,bo tez jestem tu nowy :P
nie wiem natomiast co z rozrządem bo...znajomek wymienial go w 2002 roku autyo mialo wtedy najechane 113.000 potem stalo ...i teraz pytanie czy wymienic czy zostawic?
a moje drugie pytanie to czy da sie takie cos spieprzyc...i gdzie najlepiej dac to do wymiany...bo u nas to juz sa tacy mechanicy(niektorzy) ze strach powierzac samochod.
dziejki i pozdrawiam
ps. naprawde auto z silniczkiem 1,3 dostarcza niesamowitych wrazen przy przyspieszaniu :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-03-2008, 12:39   

front247 napisał/a:
olej sprawdzony po 9 tys jest koloru miodu..tego to juz kompletnie nie rozumiem..ale chyba dobrze....
Bardzo dobrze.
front247 napisał/a:
...auto ma taką przeszlosc ze od 2004 do teraz stalo w garazu i jezdzilo tylko na przeglądy(wiem z autopsji)..
Niedobrze..., bardzo niedobrze...
front247 napisał/a:
nie wiem natomiast co z rozrządem bo...znajomek wymienial go w 2002 roku autyo mialo wtedy najechane 113.000 potem stalo ...i teraz pytanie czy wymienic czy zostawic?
Natychmiast wymienić!
front247 napisał/a:
gdzie najlepiej dac to do wymiany
Jeśli nie jest Ci za daleko do Wolsztyna (60 km) i chcesz mieć to zrobione tak jak powinno być (przy okazji niczego nie uszkadzając :wink: ) to zapraszam.
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 11-03-2008, 19:58   

front 247 potwierdzam to co napisał Hugo SILNIK ,KTÓRY NIE PRACUJE ZUŻYWA SIĘ DUŻO WIĘCEJ NIŻ TEN ,KTÓRY PRACUJE.To że auto nie jeżdziło niedobrze.Na początku pilnuj stanu oleju i wymień olejna nowy .Jak nie jeżdzi to nie znaczy że jest dobry. Staraj się nie żyłowac go na początku.Na skutek nie smarowania silnika -bo jak nie jeżdził to jak?-mogą byc mini wżery na gładzi w cylindrach . Po pierwszych 2/3 tysiącach kilometrów okaże się w jakim stanie jest silnik.
 
 
 
front247
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2008, 21:10   

Czyli trzeba ten silnik dotrzec ,jak rozumie.Ale panowie rakieta niesamowita,ja do tej pory jezdzilem escortem 1,6 16v....nie ma co poruwnywac,tak poustawiali chyba te przelozenia czy cos w japoncu,ze bije na glowe.
Hugo jesli zajmujesz sie takimi sprawami ajk wymiana rozrządu to bardzo chętnie sie wybiore do ciebie :) ,jakos nie mam zaufania do naszych mechaniorow,szczerze mowiąc nie znam nikogo kto by sie specjalizowal w japoncach,chociaz kumpel mi mowil ze rozrząd to drobiazg i kazdy mi dobrze wymieni.ale jakos nie wierze.
Nowy komplet mam juz kupiony takze ,musielibysmy sie tylko umówic i moge wpasc.na priv.
dzieki za rady i pozdrawiam
postaram sie go nie żyłowac ale ten samochod jest do tego stworzony! :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 11-03-2008, 22:45   

front247 napisał/a:
Czyli trzeba ten silnik dotrzec ,jak rozumie
Nie dotrzeć tylko przez pierwsze kilka tysięcy km jeździć tak jak Ci napisał Miroslaw1305.
front247 napisał/a:
Ale panowie rakieta niesamowita,ja do tej pory jezdzilem escortem 1,6 16v....nie ma co poruwnywac,tak poustawiali chyba te przelozenia czy cos w japoncu,ze bije na glowe.
Napewno masz silnik 1.3? Jechałem już Coltem CAO 1.3 i nie powiem jak na 1.3 zbiera się ładnie, ale żeby bił Escorta 1.6 16V na głowę. Coś mi się nie wydaje żeby była aż taka różnica.
front247 napisał/a:
Hugo jesli zajmujesz sie takimi sprawami ajk wymiana rozrządu to bardzo chętnie sie wybiore do ciebie
Razem z kolesiem zrobimy Ci to tak jak fabryka każe i mozesz przejechać 60 000 km ani razu nie wspominając o rozrządzie :wink: .
front247 napisał/a:
Nowy komplet mam juz kupiony
Co kupiłeś i jakich firm?
 
 
front247
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2008, 06:58   

witam
pasek jakiejs niemieckiej firmy,rolka tez..sprawdze potem bo mam w aucie..nazwa na ,,G,, :mrgreen:
co do escorta 1,6 to mialem takowe 2 przez okres 5-6 lat,moze byly troszke dobite ale....colt 1,3 jest po prostu szybszy,nie mowie tu o v-max,bo nie sprawdzalem ale przyspieszanie na pewno.colt przyspiesz na wszystkich biegach,strasznie szybko reaguje na nacisnięcie pedału gazu,ma lekka dziure w obrotach chyba ok 3,500 obr. ale glowy nie dam bo nie mam w aucie obrotomierza,a potem to juz bajka,po prostu jazda tym autem jest o niebo przyjemniejsza niz fordem(nawet mocniejszym).Stwierdzam to po 3 dniach uzytkowanie 8)
A moze cos mu tam wsadzili Niemcy ze tak rwie:) nie mam pojecia.
pozdrawiam
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 12-03-2008, 09:24   

pasek masz chyba geitz, czy jakos tak sie to pisze
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-03-2008, 13:00   

front247 napisał/a:
A moze cos mu tam wsadzili Niemcy ze tak rwie:)
Niemcy? Jakiego auta to się tyczy? To w końcu Escort 1.6 rwie do przodu czy nie?
waldi-1 napisał/a:
pasek masz chyba geitz
waldi-1 :roll: Raczej Gates.
 
 
front247
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2008, 07:37   

nie escort,mowilem ze colt rwie do przodu,więc pasek to Gates,a napinacz GMK.
acha i mam pytanie odnosnie oleju na kartce jest napisane ze wlany jest pólsyntetyk,a przy kupnie facet w sklepie stwierdzil ze mam nalac mineralny bo to stary silnik...to jak zrobic? bo silnik jest stary tylko wiekowo,nie przebiegowo...
dzieki i pozdrawiam
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2008, 07:59   

Moim zdaniem półsyntetyk. Skoro taki był lany wcześneij i go nei ubywa, zalej takim samym. MA lepsze właściwości smarujące i lepiej wypłucze syf z niesmarowanego silnika.
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 13-03-2008, 16:52   

Jeśli długo nie jeżdził ,a tak pisałeś to półsyntetyk może okazac się zgubny . Może silnik rozszczelnic. Te osiągi po tak długim postoju mogą byc złudne ,kręci mi się po głowie że zostało wlane do oleju jakieś świństwo w celu zwiększenia kompresji -POKAZANIE KLIENTOWI JAKA TO RAKIETA. Przebiek podejrzanie niski. Z olejem przejec z 2 lub 3 tysiące spokojnie ,zacznij sprawdzac poziom oleju i dopiero po sprawdzeniu zalej olejem nowym . W ZALERZNOŚCI JAK ŻECZYWIŚCIE nie będzie się nic działo z kompresią i stanem oleju to zalejesz pólsyntetykiem a jeśli nie to minerał .
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24341
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-03-2008, 16:55   

coz moge napisac - mog Colt przejezdzil ok. 230 tkm na mineralnym (realny przebieg, bo niedawno szczotki alta sie starly) i ostatnio zalalem mu polsyntetyk Valvoline MaxLife

o ile mineralnego (Lotos, potem Mobil) ubywalo z czasem (do 5 tkm nic, potem ok. pol litra), to tego akurat polsyntetyka nie ubywa wcale

czyli zmiana byla korzystna dla silnika (ciszej chodzi, lepiej jest smarowany - szczegolnie zima), a cenowo (olej z Allegro) wypada podobnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.