| [EA3A/W 2.4] Jak rozprawiłem się z "Cykaczem" 2.4 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Qoolarz [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-08-2008, 19:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Elo... Mogę tylko stwierdzić że u mnie wymiana popychaczy nie zrobiła szału... po dosłownie paru tys. km cyka tak samo jak przed wymianą. Teraz mam to w dupie i kupuję nowe radio ( byłem na komputerze i stwierdzono mi iż praca silniką jest książkowa a cykanie to wada fabryczna  P) 
 Pozdro 4 all
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-08-2008, 09:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja rozprawiłem się z cykaniem zaworów raz na zawsze w Space Wagonie  ......... od 6000 km nie cyknął ani razu, czy zimny, czy gorący....... i nie cyknie więcej   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-08-2008, 09:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak kiedyś może kupie wagona to się do Ciebie zgłoszę po takiego swapa na 2.5V6  chyba że w Cari tez się da tak swapnąć   |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | doktord.pl [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-12-2008, 13:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kolejna wymiana oleju i......Jak ktoś chce raz na zawsze rozprawić się z cykaniem niech sprzeda Galanta. Moim zdaniem wymiana popychaczy nie ma sensu, szkoda kasy. Znowu CYKA!!!
 Pozostaje tylko ceramizer albo sprzedaż.
 
 Pozdrawiam wszsytkich cykających.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | miziek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-12-2008, 14:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | czyli jak wymieniles popychacze i dalej cyka  ? widocznie to nie wina popychaczy byla |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | frykas   Forumowicz
 
 Auto: GAL 2.5 V6 AVANCE,IMPREZA
 Dołączył: 09 Lis 2008
 Posty: 66
 Skąd: LBN
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-12-2008, 15:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | tez miałem kłopot z cykaniem, po sprowadzeniu gal był zalany olejem tym z salonu i miał przejechane na nim jakieś 13tys wiec zmieniłem olej na 0w-40 przy przebiegu 165tys i przez 5tys jak narazie jest cisza, powiem jeszcze że sławny Pan Sławek z ul. Staffa z Lublina odradzał mi ten zabieg mówiąc ze 0w-40 jest zbyt rzadki i będzie klepało jeszcze bardziej... zobaczymy za jakiś czas. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | j13mk   Mitsumaniak
 
  
 Auto: był Galant 2.4 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 16 Lut 2009
 Posty: 284
 Skąd: Car-nice (West Coast)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-03-2009, 15:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niech ktoś mi powie, czy ten dźwięk  to też popychacze? Na "słuch" wygląda, że to któreś z kół pasowych... Proszę o radę
   
 --- edit
 Ponawiam prośbę o diagnozę.
 Dodam, że Gal odpalony ponownie (zimny) wydaje bardziej niż "cykanie" - "przerywane piski".
 |  
				| _________________ 01706/KMM - J13MK
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez j13mk 11-03-2009, 18:21, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xor   Mitsumaniak
 handlarz żywopłotem
 
  
 Auto: Galant 2.5 '98 SE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 24 Paź 2006
 Posty: 653
 Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-03-2009, 16:03 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Bartek napisał/a: |  	  | Ja rozprawiłem się z cykaniem zaworów raz na zawsze w Space Wagonie  ......... od 6000 km nie cyknął ani razu, czy zimny, czy gorący....... i nie cyknie więcej   | 
 
 a jak ?
 
 Zakładam, że nie wymieniłeś silnik na elektryczny...
   
 A może usunąłeś popychacze a założyłeś jakiś alternatywny fikuśny system regulacji luzu ? (po Tobie sie można spodziewac wszystkiego
  ) |  
				| _________________ Rekin bulwarowy
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | roch_27   moderator
 Nutrix Bi-Turbo
 
  
 Auto: Arteon Shooting Brake R
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 70 razy
 Dołączył: 05 Paź 2005
 Posty: 2581
 Skąd: POznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-03-2009, 16:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | zmienił silnik na V6   
 pozdro
 |  
				| _________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo   - 26.01.12r - accident
   
 ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-03-2009, 16:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tylko, że V6 też potrafi cyknąć, jak dłuugo odstany i zimny   
 Cykanie albo się polubi, albo lepiej przesiąść się na inną markę
   |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-03-2009, 16:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | 20 000 km i ani jednego cyknięcia   
 Potwierdzam słowa swinks_UK, po 3 miesiącach stania silnik mojego VR-4 poklepał zaworami jakieś 10s....
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xor   Mitsumaniak
 handlarz żywopłotem
 
  
 Auto: Galant 2.5 '98 SE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 24 Paź 2006
 Posty: 653
 Skąd: Warszawa, Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-03-2009, 16:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | eee, to to wiem że swapa zrobił na v6, ale napisał że od 6kkm nie cyknął ani razu, a jako że v6 też cyka miałem nadzieję, że wykminił jakiś magiczny sposób uciszenia popychaczy terminalnie. 
 No, 20kkm bez cyknięcia w v6... jakim cudem ??
 |  
				| _________________ Rekin bulwarowy
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-03-2009, 17:04 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | xor napisał/a: |  	  | No, 20kkm bez cyknięcia w v6... jakim cudem ?? | 
 
 Zdrowy silnik + Mobil1 5W50.....
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10816
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-03-2009, 19:15 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Bartek napisał/a: |  	  | xor napisał/a: No, 20kkm bez cyknięcia w v6... jakim cudem ??
 
 
 Zdrowy silnik + Mobil1 5W50.....
 | 
 
 a czy zdrowy silnik ma prawo zacykac jak stoi bez odpalania troche dłużej...?
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szpala85   Mitsumaniak
 
 Auto: dwie skarbonki
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 23 razy
 Dołączył: 09 Sie 2006
 Posty: 2156
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-03-2009, 19:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja chyba też sobie odpuszczę wymianę popychaczy ( skoro to i tak nic nie da  ) na wiosnę wymienię olej na inny ( w tej chwili mam 5W40 Castrola )  chyba na 15W40 też Castrol i zobaczmy co z tego wyniknie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |