Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Zawor EGR w 4G63
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-08-2010, 12:31   

Nie wiem jak w benzynie, ale w TD był słabszy przez bezwładność. W TD muszę rozpędzić turbinę, a jeśli do pewnego zakresu brakowało mu powietrza ponieważ była zamknięta przepustnica, to spaliny też wydobywały się pod mniejszym ciśnieniem.

JaGrab3 napisał/a:
Jeżeli odczułeś spadek mocy, wzrost spalania, może masz poprostu jakąś nieszczelność w kolektorze, przez co masz lewe powietrze. Być może powodem jest jakieś niewłaściwe zaślepienie EGR'a


Rzeczywiście, zaślepiłem sam EGR, a nie odblokowałem przepustnicy, która w TD służy tylko do zamykania dopływu świeżego powietrza gdy EGR jest otwarty. Teraz już wszystko wróciło do normy. Spalanie sprawdzę po drodze na zlot, bo teraz pół zbiornika przejechałem gdy przepustnica się jeszcze zamykała.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 26-08-2010, 12:48   

Owczar napisał/a:

Rzeczywiście, zaślepiłem sam EGR, a nie odblokowałem przepustnicy, która w TD służy tylko do zamykania dopływu świeżego powietrza gdy EGR jest otwarty. Teraz już wszystko wróciło do normy. Spalanie sprawdzę po drodze na zlot, bo teraz pół zbiornika przejechałem gdy przepustnica się jeszcze zamykała.


Co rozumiesz przez odblokowanie przepustnicy?
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-08-2010, 12:53   

Gdy EGR się otwierał, to zamykała się przepustnica, ograniczając dopływ powietrza. W poprzednim 4D68 tej przepustnicy w ogóle nie ma.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 26-08-2010, 12:56   

aha, no ja w benzynie czegos takiego nie mam
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
jafo2 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 247
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 26-08-2010, 16:33   

Ja spadku mocy ie mam chodzi o wiele lepiej i est bardziej elastyczny ale zanotowałem ostatnio spory wzrost spalania. Test z przed dwóch dni 14,5l na trasie (max prędkość z jaka jechałem to 130).
_________________
Nie ma to jak miś!!!
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 26-08-2010, 16:50   

no, może ten wzrost spalania spowodowany tym, że bardziej ciśniesz :) .
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
jafo2 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 247
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 26-08-2010, 17:19   

Raczej na trasie zawsze tak koło 120. Zawsze spalanie oscylowało w granicach 10,5 a 14,5 to już raczej sporo więcej. Jeszcze kwestia czy z gazem wszystko ok jutro wyjazd na zlot więc chyba śmigle 100km na benzynie i sprawdzę ile mi wyjdzie.
_________________
Nie ma to jak miś!!!
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 27-08-2010, 10:39   

No nie no, do gazu to juz wogóle nie powinno to mieć wpływu, może poprostu masz filtr pow juz zapchany i wiecej gazu idzie.
Wyłączenie EGR, jeżeli nawet by miało jakiś wpływ to tylko na jazdę na benzynie, bo tam komp coś może chcieć od EGR, gaz jest ponad to, czy ma egr czy nie raczej go to .....guzik obchodzi.
Ew. jakaś nieszczelność w dolocie, wtedy możesz mieć wzrost spalania, ale wtedy raczej by były wyczuwalne jakieś przymulenia, ew jakieś żabki....
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Dzik 
Mitsumaniak


Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 245
Skąd: W-wa
Wysłany: 30-08-2010, 16:26   

Reasumujac, trzeba odłączyć i zaslepic wezyk idacy do EGR a samo EGR (wygladajace jak UFO)), wywalić i zastapis uszczelnieniem z kawałka blachy przystosowanej do wysokich temperatur. Zgadza się?
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 02-09-2010, 00:33   

Zgadza się.
Ja samego EGR nie wywalałem, tylko wsadziłem podkładkę zatykającą przelot .
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Dzik 
Mitsumaniak


Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 245
Skąd: W-wa
Wysłany: 02-09-2010, 17:21   

Dzięki, dzięki. Będę musiał się tym zajac.
 
 
smashthedj 
Mitsumaniak


Auto: EA2A 97' 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 85
Skąd: 63-041
Wysłany: 07-11-2010, 16:37   

ja zaslepilem EGR w swoim bo sie dusil i gasl.. po zaslepieniu nadal jest problem, mianowicie jak sie nagrzeje zgasnie jak wczesniej ale jak go pomecze to za 30 razem odpali i juz potem bez problemow mozna jezdzic.. (EGR zaslepniony blacha z konserwy bo puszka po piwie nie dala rady i ja przedmuchnelo, wezyk podcisnieniowy zostawilem zalozony na EGR) i mam dylemat, czy cos zle z egr zrobilem czy tez wina lezy "glebiej"..
_________________

 
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 07-11-2010, 21:06   

za 30 razem , to raczej coś nie jest dobrze z autem ??
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-11-2010, 23:03   

smashthedj, nie wiem czy za tym gaśnięciem stał EGR. W jakich okolicznościach się dusił?
 
 
clown79 
Mitsumaniak


Auto: galant avance 2.0 02
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 121
Skąd: ireland
Wysłany: 12-11-2010, 05:34   

co mi da zaslepienie egr???
_________________
clown79
Jest Mitsubishi Galant Avance 02 2.0 :)
Byl Mitsubishi Galant 97 2.0 GLS sprzedany :(
zobacz i ocen mojego gala http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66235
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.