Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] niskie obroty
Autor Wiadomość
leser
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2008, 16:15   

wszystko na temat programowania wolnych obrotów :D
(z obciążeniem i bez)
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=15745

Schibi,
nie jeździj tylko poniżej 2k rpm, silnik się wtedy męczy, a i skrzynia moze odmówić posłuszeństwa,
wiadome, że im wyższe obroty to więcej spali ale za niskie (na wyższym biegu) są jeszcze bardziej szkodliwe dla auta
 
 
Schibi
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2008, 17:22   

hmm czyli od 2,5 do 3,5 obr/min ??
hmm a powiedz mi jak sie cari sprawuje na gazie??:D nie odmawia posłuszeństwa?? musze założyć też gaz bo troche za drogo mnie to wychodzi :D
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2008, 23:26   

od 2,2 w górę bym powiedział ;)
ja mam holenderską instalację V generacji,
i mało kto w Polsce taką zamontuje z powodów ekonomicznych
bo jest warta tyle co używana carisma :)

ale silnik jest bardzo prosty i z tego co wiem na zwykłej sekwencji (IV gen) też
śmiga bdb, kwestia tylko czy dobry zakład montuje instalkę,
tu jest klucz do sukcesu.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 27-05-2008, 12:17   

Po odpaleniu silnika są utrzymywane celowo wyższe obroty przez chwile by się ustabilizował a później w miarę jak komp wykrywa że silnik pracuje płynnie, nie przerywa, nagrzewa się itp. to obniża obroty do tych normatywnych.

Co do jazdy ekonomicznej to mnie zawsze najmniej wychodzi jak się szybko i energicznie rozpędzam do ciut wyższej prędkości niż ta którą chcę jechać i później odpuszczam gaz aż mi się GDI przełączy na ECO i później jednostajnie już sobie jadę a prędkość właśnie wtedy ciut spada akurat do tej co chcę mieć.

W nie-GDI to jest bardzo zależnie od terenu, ruchu, skrzyżowań itp. itd. zillion możliwości - sam sobie musisz stestować jak jeździć w swoim terenie żeby było wg twoich wymagań.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.