 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
[Cari 1.6] niskie obroty |
| Autor |
Wiadomość |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2008, 16:15
|
|
|
wszystko na temat programowania wolnych obrotów
(z obciążeniem i bez)
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=15745
Schibi,
nie jeździj tylko poniżej 2k rpm, silnik się wtedy męczy, a i skrzynia moze odmówić posłuszeństwa,
wiadome, że im wyższe obroty to więcej spali ale za niskie (na wyższym biegu) są jeszcze bardziej szkodliwe dla auta |
|
|
|
 |
Schibi [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2008, 17:22
|
|
|
hmm czyli od 2,5 do 3,5 obr/min ??
hmm a powiedz mi jak sie cari sprawuje na gazie??:D nie odmawia posłuszeństwa?? musze założyć też gaz bo troche za drogo mnie to wychodzi |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2008, 23:26
|
|
|
od 2,2 w górę bym powiedział
ja mam holenderską instalację V generacji,
i mało kto w Polsce taką zamontuje z powodów ekonomicznych
bo jest warta tyle co używana carisma
ale silnik jest bardzo prosty i z tego co wiem na zwykłej sekwencji (IV gen) też
śmiga bdb, kwestia tylko czy dobry zakład montuje instalkę,
tu jest klucz do sukcesu. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 27-05-2008, 12:17
|
|
|
Po odpaleniu silnika są utrzymywane celowo wyższe obroty przez chwile by się ustabilizował a później w miarę jak komp wykrywa że silnik pracuje płynnie, nie przerywa, nagrzewa się itp. to obniża obroty do tych normatywnych.
Co do jazdy ekonomicznej to mnie zawsze najmniej wychodzi jak się szybko i energicznie rozpędzam do ciut wyższej prędkości niż ta którą chcę jechać i później odpuszczam gaz aż mi się GDI przełączy na ECO i później jednostajnie już sobie jadę a prędkość właśnie wtedy ciut spada akurat do tej co chcę mieć.
W nie-GDI to jest bardzo zależnie od terenu, ruchu, skrzyżowań itp. itd. zillion możliwości - sam sobie musisz stestować jak jeździć w swoim terenie żeby było wg twoich wymagań. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|
|
|