[C53A 1.6] Sprzęgło ślizga |
Autor |
Wiadomość |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2008, 21:18
|
|
|
Dobra.Wiec jaka jest roznica w czasie jazdy na miekkim i twardym sprzegle.Mam teraz pierwszy samochod i nie wiem jakie sa roznice.Moze w Galancie takie miekkie sprzegło nie daje rady,ale w takim małym Colciku 1.3 chyba wytrzyma?
A takie firmy jak: NKK, EXEDY Corp. ? |
|
|
|
 |
piotras
Forumowicz

Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 392 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-08-2008, 21:31
|
|
|
Mi po mieście jeździło sie o wiele wygodniej na miękkim Aisin w miśku niz na twardym daikin w połączeniu z 2,2 VTEC w hondzie - jazda w korkach to była masakra |
_________________ Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition
sprzedany 16.06.2008
Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2008, 21:47
|
|
|
No własnie ja głownie jezdze po miescie.Moje sprzęgło też jest juz zdezelowane,ale nie wiem czy twarde czy miekkie.Ale nie mam problemu z płynna jazdą,a to sprzegło naprawde potrafi szarpac Także mysle ze z twardym sobie poradzę,ale muszę wiedziec czy sa jakies korzysci tez z tego |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-08-2008, 22:09
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | tylko wlasnie ten miekki doscik | U mnie jest miękki docisk i mimo tego nie mam z nim problemów. Fabryczny też był miękki. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
adamovicius [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2008, 22:15
|
|
|
A czy podczas ostrego pędzlowania takie miekkie sprzęgło przenosi naped z jakims opoznieniem, tzn czy sie jakos slizga? Czesto musze troche przycisnac i szybko pozmieniac biegi wiec chciałbym zeby auto mnie słuchało.Z drugiej strony jak sprzegło jest sprawne to nie powinno sie slizgac,wiec wytłumaczcie mi na czym polega ta miekkosc. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24378 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-08-2008, 00:25
|
|
|
roznica jest czysto psychologiczna - czujesz tylko jakbys wdepnal w swieza krowia kupe
po przesiadce z Gala mam wrazenie, ze sie hydraulika wysypala - tak to lekko chodzi
i nie demonizujcie - twardego sprzegla (np. Daikin Exeedy) sie tez niemal nie odczuwa, choc jest wyraznie wiekszy opor, to jednak noga wcale nie boli - nawet po 40 godzinach ciaglej jazdy (autopsja) |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-08-2008, 00:44
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | nie demonizujcie - twardego sprzegla (np. Daikin Exeedy) sie tez niemal nie odczuwa, choc jest wyraznie wiekszy opor, to jednak noga wcale nie boli - nawet po 40 godzinach ciaglej jazdy (autopsja) |
Noga boli w korku. Darek mnie bolała po spędzeniu 6 godzin i przejechaniu trasy Wieliczka-Brzesko przed otwarciem tzw "obwodnicy Brzeska". Jakieś 40km. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|