[EA2A 2.0] Wymiana płynu w układzie wspomagania |
Autor |
Wiadomość |
get low
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 60 Skąd: GÓRY
|
Wysłany: 11-07-2011, 21:47
|
|
|
Dzieki.
Jutro tak zrobie. Doleje tego plynu i zobaczymy czy pomoze. A ten plyn ATF220 to jakis ogolno dostepny i czy ewentualnie mozna go innym zastapic? I jak myslicie czy pompka sie nie przytarła jak zrobilem ok 10km na takim stanie plynu? |
_________________ GET LOW |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 12-07-2011, 00:55
|
|
|
get low napisał/a: | A ten plyn ATF220 to jakis ogolno dostepny |
Dostępny bez problemu
get low napisał/a: | czy ewentualnie mozna go innym zastapic? |
Można, trzymaj się tylko ATF Dexron lub Dexron II |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 12-07-2011, 15:08
|
|
|
get low napisał/a: | I jak myslicie czy pompka sie nie przytarła jak zrobilem ok 10km na takim stanie plynu? |
Mi w zime non stop płyn wylatywał a robiłem dziennie ze 150-200km..;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
get low
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 60 Skąd: GÓRY
|
Wysłany: 12-07-2011, 19:24
|
|
|
WITAM!
Jak powiedziałem tak zrobiłem. Dzisiaj zabrałem sie za uszczelnianie przecieku. Nie był to jednak przeciek na łaczeniu miekkiego przewodu z twardym ale przetarcie na twardym przewodzie blisko łaczenia. Pompa cała plyn dolany i wszystko gra i trabi jak zespol combi:P
Dzieki za pomoc! pzdr. |
_________________ GET LOW |
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 17-08-2011, 11:37
|
|
|
a czy płyny można mieszać? ja nie wiem co mam zalane a chcę trochę dolać... ATF220 podejdzie? |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
lsp
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5L V6 Automat Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 70 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 17-08-2011, 23:07
|
|
|
pompec ja w Pontiacu TranSporcie i w Mondeo mieszałem, tzn trzymałem się jedynie koloru płynu bo w sklepie okazało sie że są dwa, ciemnobordowy i taki zielonkawy. Jeździłem i nic się nie działo, pontiaca już nie mam więc nie wiem co i jak ale w mondeo wspomaganie działa jak ujulał.
Natomiast mam pytanko o galanta. Niby jest w nim wspomaganie, ale ogólnie jest strasznie słabe, tzn ułatwia kręcenie w miejscu na parkingu itp ale nie ukrywam że porównując do innych aut to jest za mało. Trzeba jednak trochę siły do kołowania na parkingu pod marketem itp.
Z tego wynika moje pytanie o ceramizer do UW. Wiem że o ceramizerach już było ale nie znalazłem nic na temat związany ze wspomaganiem. Ktoś ostatnio zalecił mi dolanie tego środka do układu wspomagania, że niby ma regenerować w jakimś stopniu pompę a tym samym kierownica powinna luźniej chodzić. Co o tym myślicie? |
|
|
|
 |
fergul11
Mitsumaniak

Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 2372 Skąd: Co.Clare
|
Wysłany: 17-08-2011, 23:21
|
|
|
lsp napisał/a: | Ktoś ostatnio zalecił mi dolanie tego środka do układu wspomagania |
wlalem i zadzialalo ,tzn. lzej sie krecilo kierownica i nie jest to tylko moje odczucie bo zona autkiem jezdzi .
wlalem rownierz do skrzyni i silnika i tam tez zauwazalna poprawa .
ze wspomagania jednak wylecial plyn bo przegnila rurka w typowym miejscu i jest zalany swiezy plyn i przyznam ze kreci sie z wiekszym oporem .
pompmpy to na pewno ci nie zregeneruje !!! cuda zostawmy politykom |
_________________ Mam oko na Ciebie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-08-2011, 23:31
|
|
|
lsp napisał/a: | Niby jest w nim wspomaganie, ale ogólnie jest strasznie słabe | Jest to kolejna wada tego auta, czytałem w jakimś teście, zresztą wynika to pewnie z konstrukcji zawieszenia przedniego. |
|
|
|
 |
lsp
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5L V6 Automat Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 70 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 18-08-2011, 08:03
|
|
|
Kod: | Jest to kolejna wada tego auta, czytałem w jakimś teście, zresztą wynika to pewnie z konstrukcji zawieszenia przedniego. |
Ok jestem w stanie to zrozumieć ale porównując chociażby do gala Krugera_V6 to chodzi dużo ciężej |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-08-2011, 10:45
|
|
|
A jakie opony ma on, a jakie Ty? I w jakim stanie? |
|
|
|
 |
Funny_igor
Mitsumaniak

Auto: Galant '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2009 Posty: 45 Skąd: Uniejów
|
Wysłany: 04-11-2012, 11:56
|
|
|
Hugo napisał/a: | Jest to kolejna wada tego auta, czytałem w jakimś teście, zresztą wynika to pewnie z konstrukcji zawieszenia przedniego. |
Już zacząłem się martwić ale skoro piszecie że tak ma być to nie będę nic robił ze wspomaganiem, chodzi trochę przyciężkawo i nawet mechanik zwrócił mi uwagę że chyba jest coś nie tak, widać nie miał galanta. |
_________________ Szczyt pijaństwa:Upić ślimaka tak, by nie trafił do domu
 |
|
|
|
 |
|