Grandis a konkurencja |
Autor |
Wiadomość |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-01-2009, 01:26
|
|
|
jaceksu25 napisał/a: | to może następny 2.0 boxer diesel |
Następny będzie diesel konstrukcji Mitsubishi Motors |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-01-2009, 12:20
|
|
|
Hubeeert, masz jakieś szersze informacje na ten temat? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-01-2009, 02:20
|
|
|
Tyle co od Jacka "Jackie" Łukaszewskiego i z info w prasie |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2009, 12:44
|
|
|
jaceksu25 napisał/a: | Grandis jest super, jednak ten VW pod maską przyprawia mi mdłości na samą myśl ( podobnie jak w outlanderze). |
niby dlaczego ?
1.9tdi od vw/audi mimo twardych odgłosów pracy były jednymi
z najbardziej cenionych dieslów na rynku, w 2.0 nie powinni chyba nic skopać |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 07-01-2009, 14:05
|
|
|
Poza nowymi pompowtryskiwaczami które nie znoszą naszego paliwa to w 2.0 jest ok. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-01-2009, 16:45
|
|
|
nie są to trwałe silniki - właśnie paliwa swoją drogą...
leser napisał/a: |
1.9tdi od vw/audi mimo twardych odgłosów pracy były jednymi
z najbardziej cenionych dieslów na rynku, |
zwłaszcza ten 1.9 TDI 130 PS - wyśmienity
Pozostawiam to bez komentarza
Jeżeli już, to z całą pewnością wybierałbym tylko i wyłącznie outlandera 2.2 lub Subaru forester diesel... No ale to kosztuje |
|
|
|
 |
30_alan [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2009, 15:07 diesel w Grandisie
|
|
|
Mitsubishi pracuje nad wlasnym dieselem jak pisal juz Hubert i mozna przeczytac np. tu:
http://www.motofakty.pl/a..._od_2009_r.html
ale mysle ze jest to po prostu podyktowane koniecznoscia spelnienia norm paliwowych w Europie. Jednostka BSY od VW spelnia poprzednia norme Euro 4 a zaraz wymagane w nowych autach bedzie Euro 5. Mitsubishi mialo wiec wybor: czy kupic cos czy samemu zrobic. Postawili na wlasna produkcje, co dla nas wlascicieli Mitsu jest dobra nowina.
Moja opinia jest taka, ze wszystkie nowoczesne diesele sa ultraczule na jakosc paliwa. Niezaleznie czy to TDI z VW czy HDI od PSA. Nie inaczej bedzie z nowa jednostka Mitsu.
Dla Grandisa moim zdaniem przelomowym byloby umieszczenie w nim 3.0 diesela V6 z common railem, automatycznej skrzyni sekwencyjnej na podwojnym sprzegle (patent od Outlandera) i napedu 4x4. Te 3 nowinki uczynilyby z niego super vana, ktorego wielu producentow mogloby tylko pozazdroscic.
Poniewaz w watku tym niektorzy chcieli porownywac mazde 5 z grandisem to musze powiedziec ze sa to auta z roznych kategorii gabarytowych. Mazda 5 to minivan. Mozna ja porownywac do zafiry, corolli verso itp. Mazdzie brakuje tych kilkudziesieciu centymetrow w dlugosci i rozstawie osi aby moc ja odnosic do Grandisa.
Dla wyobrazenia sobie przez niektorych "size'u" Grandisa powiem ze kiedys parkowalem kolo Transita i zderzak w zderzak byly to pojazdy tej samej dlugosci. |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2009, 18:05
|
|
|
30_alan, te nasze paliwa. Ale to jest faktem.
Piszesz diesel 3.0 V6 hmm... mnie osobiście już bardzo zadowoliłby benzyniak 3.0 V6 z fabrycznym LPG
Z drugiej strony porównując grandisa 2.0 DID do np. Carnivala to.... ( cena bardzo podobna)
Grandi jest złotem |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 09-01-2009, 18:18
|
|
|
30_alan napisał/a: | Dla wyobrazenia sobie przez niektorych "size'u" Grandisa powiem ze kiedys parkowalem kolo Transita i zderzak w zderzak byly to pojazdy tej samej dlugosci. | Zaparkowałem kiedyś swoim Spejsem koło Grandisa. Czułem się taki malutki.....
|
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2009, 18:26
|
|
|
Czy są grandisy 2.0 DID w automacie? |
|
|
|
 |
Pozytyw
Nowy Forumowicz
Auto: MSS1.3 i Grandis 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2008 Posty: 24 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-01-2009, 18:56
|
|
|
Chyba nie.
W manualu sprawdzałem ( mam 2.0 DID ) znalazłem tylko benzyniaki w wersji manualnej 5 stopniowej i w automacie 4 stopniowym.
Disel ma ręczną 6 biegów.
Pozytyw |
|
|
|
 |
30_alan [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2009, 23:49
|
|
|
Pozytyw masz racje.
Na ten moment kombinacje skrzyn sa takie:
2.4 bezyna z 5st. manualka lub 4st. automatem
2.0 tdiesel z 6st manualka
Wracajac do silnikow to dla Grandisa V6 byloby czyms bardzo wskazanym. Zdecydowanie poprawiloby to komfort jazdy i elastycznosc pracy silnika. W 2.0 dieselu trzeba szybko sie namachac aby dojsc do 4-tego biegu. Pierwsze 3 sa bardzo krotkie. |
|
|
|
 |
w_dobro
Forumowicz

Auto: Grandis 2.0 DID 2006 Raliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 91 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 17-08-2009, 09:09
|
|
|
jaceksu25 napisał/a: | 30_alan, te nasze paliwa. Ale to jest faktem.
Piszesz diesel 3.0 V6 hmm... mnie osobiście już bardzo zadowoliłby benzyniak 3.0 V6 z fabrycznym LPG
Z drugiej strony porównując grandisa 2.0 DID do np. Carnivala to.... ( cena bardzo podobna)
Grandi jest złotem |
3.0 diesel.. pewnie tak ale nie silnik ISUZU...dramat..i wady fabryczne
Co do 2.0 TDI VW Audi team... to pewna gama silników miała też poważne problemy z głowicą(dla zainteresowanych moge popytać które oznaczenia).. doświadczyłem tego na służbowej oktawcę z 2007 roku(2.0 TDI 140 KM)...głowica poszła do wymiany.. dobrze że na gwarancji....brrrr(brał płyn chłodniczy... )
Poza tym ... nie jest normalne że autko bierze 1 l oleju na 1000 KM...co jest normalne w nowych 2.0 TDI |
|
|
|
 |
Harry79
Mitsumaniak Diamonds Are Forever

Auto: Space Wagon 2,4GDI Cool
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 142 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 17-08-2009, 14:23
|
|
|
Co do silnika 2,0TDI to jest na ten temat napisane w Auto Świecie z 20 października 2008. Artykuł o VW Passacie z tym właśnie silnikiem. Test prawdy na 100tyś. a tytuł był taki "WIECZNY PACJENT". Ten motor jest nie dopracowany, poprostu porażka, rysy na głowicy od świec żarowych i pęknięcia pomiędzy gniazdami zaworów wlotowych- od naprężeń. |
_________________ Harry79
Space Wagon 2,4GDI Cool 2000
http://www.youtube.com/watch?v=jvFCCYtdVtY
 |
|
|
|
 |
30_alan [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2009, 08:33
|
|
|
w_dobro napisał/a: |
Poza tym ... nie jest normalne że autko bierze 1 l oleju na 1000 KM...co jest normalne w nowych 2.0 TDI |
Co ciekawe moj jeszcze nic nie bierze - jesli cos to sladowe ilosci niezauwazalne na bagnecie. |
|
|
|
 |
|