Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
BRC Sequent 56 - pytania lamera
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10654
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-09-2008, 08:57   

W instalcji Stag mozna odpalić na LPG. Trzymasz przycisk od przełączania LPG/benzyna wcisnęty i przekrecasz stacyjkę. Samochód powinien odpalić na LPG. Nie wiem jak bedzie u ciebie dokaldnie sprawdz.
CO do drgań silinka to stawiam na ukłąd zapłonowy świece kable. Ja u siebie w 2.5 V6 mam podobnie, specjalnie mi to nie przeszkadza, apewnoe duzo zalęzy od jakości zatankowanego LPG.
Własnie jestem na etapie wymiany świec i kabli. Jak zadziałam to dam znać co i jak.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
Ostatnio zmieniony przez Matejko 30-09-2008, 14:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 01-10-2008, 18:46   

Marcino napisał/a:
W instalcji Stag mozna odpalić na LPG. Trzymasz przycisk od przełączania LPG/benzyna wcisnęty i przekrecasz stacyjkę. Samochód powinien odpalić na LPG. Nie wiem jak bedzie u ciebie dokaldnie sprawdz.

Stag to Stag i nie ma nic wspólnego z BRC. Jeśli w stagu jest awaryjne odpalanie na gazie to nie znaczy, że w BRC być musi. W BRC jest nie guzik, tylko przełącznik, który albo ustawiasz w pozycji benzyna, albo w pozycji gaz. Nie rozumiem zatem co można trzymać, skoro są tylko dwa położenia przełącznika. Z instrukcji instalacji pisze, że nie ma możliwości odpalania na gazie. Auto na BRC zawsze odpala na benzynie. Jak przełącznik jest w pozycji gaz - po osiąnięciu temperatury przełącza się na gaz.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10654
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 01-10-2008, 22:46   

Proponuje wybrać sie do dobrego zakładu, podregulowac, wymienić co trzeba a pozniej dopiero zacząc narzekać..;)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
wegiel
[Usunięty]

  Wysłany: 01-10-2008, 22:53   

No przeciez nie narzekalem , tylko zadawalem pytania :) . Juz sie umowilem na przeglad i wyregulowanie instalacji ale kurna dopiero za pare dni bo widac gazownik ma full non-stop - wyglada na to ze z gazociagami jest sporo roboty. Z reszta dzis mi sie goraco zrobilo bo jezdzilem na gazie od dwoch dni i wieczorem dzis "check engine" - normalnie mnie scielo. Zresetowalem kompa i przelaczylem na benzyne.Na razie nie wlaczam gazu - mam wielka nadzieje ze to wina gazu bo motor na benzynie chodzi jak zyleta i nie wyobrazam sobie zeby cos tam bylo nie tak. Mam juz ochote klac na gaz ale dam mu szanse po wizycie u magika.

[ Dodano: 09-10-2008, 21:41 ]
Gazownicy powiedzieli mi ze reduktor do wymiany - 700PLN, :evil:
Powiedzcie mi czy cos takiego jest przydatne i moze cos pomoc?
http://moto.allegro.pl/it...l_promocja.html
Zbadam jeszcze inny warsztat ale nie usmiecha mi sie tyle placic, dodatkowo gwarancji podbitej we Wloszech mi tu nie uznaja - :evil:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.