[EAxx] Niskie obroty biegu jałowego ( za niskie?) |
Autor |
Wiadomość |
OLV
Forumowicz MitsuManiak

Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2007 Posty: 117 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 08-12-2011, 23:28
|
|
|
Odłączałes lub wymieniałes ostatni akumulator..lub w jakiś inny sposób pozbawiłes ecu prądu ??
Wolne obroty przy krecących się kołach 750 plus minus 30 są normalne choc przyznam że denerwujące
Natomiast kiedy koła się już nie kreca spadają najczęsciej jeszcze o około 30 a to już jest wk...iające
Z tego co wiem nie ma sposobu ten typ tak ma ..mi nawet w servisie powiedziano ze tak musi być |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-12-2011, 07:58
|
|
|
OLV napisał/a: | Odłączałes lub wymieniałes ostatni akumulator..lub w jakiś inny sposób pozbawiłes ecu prądu ??
Wolne obroty przy krecących się kołach 750 plus minus 30 są normalne choc przyznam że denerwujące
Natomiast kiedy koła się już nie kreca spadają najczęsciej jeszcze o około 30 a to już jest wk...iające
Z tego co wiem nie ma sposobu ten typ tak ma ..mi nawet w servisie powiedziano ze tak musi być |
no i to jest skandal bo przy kręcących się kołach wolne obroty powinny być wg mnie 1000-1100 a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok. Najlepsze jest to że nie ma możliwości tego ustawić-no chyba że na siłe otwierając bardziej przepustnice śrubą na niej. A ta śruba na górze przepustnicy to w sumie nie wiem po co jest jak kręcenią nią pomaga tylko na chwilę, nawet jak by ją na maks wykręcić to i tak po czasie wolne obroty spadną na ok 660/min |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 09-12-2011, 09:28
|
|
|
Tomii napisał/a: | a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok |
Z dwoch Gali 2,0 ostatnio sprawdzanych wolne obroty byly na luzie: 749 i ~754.
Zadnych drgan itp. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-12-2011, 09:43
|
|
|
Tomii napisał/a: | no i to jest skandal bo przy kręcących się kołach wolne obroty powinny być wg mnie 1000-1100 a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok | Zamontuj skrzynię A/T i masz problem z głowy |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 09-12-2011, 09:47
|
|
|
Hugo napisał/a: | Zamontuj skrzynię A/T i masz problem z głowy |
Dokładnie-pisałem o automatach |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-12-2011, 11:22
|
|
|
KaWu napisał/a: | Tomii napisał/a: | a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok |
Z dwoch Gali 2,0 ostatnio sprawdzanych wolne obroty byly na luzie: 749 i ~754.
Zadnych drgan itp. |
jak bym miał obroty na tym poziomie to by nie było tematu |
|
|
|
 |
Thou
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: zza kierownicy
|
Wysłany: 09-12-2011, 13:21
|
|
|
No tak, zapomniałem, że odłączyłem mu akumulator na chwilę poprzedniego dnia. Ale teraz wydaje mi się, że mu przeszło. |
|
|
|
 |
Dwoogy
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2A '97 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2011 Posty: 19 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 25-07-2012, 13:25
|
|
|
Ja mam podobny problem ze "skaczącymi" obrotami na biegu jałowym po wcześniejszym odłączeniu aku. Czasami jak zatrzymuję się na światłach to silnik się wyłącza (bez CE) Zawsze miałem +/- 1000 obrotów, a teraz spadają do 400 i po chwili wchodzą na 700. Sparowanie pinów 1 i 4 wykazało brak błędów (ciągłe miganie CE i ABS). Spróbuję odłączyć aku i nauczyć komputer od nowa. Macie może jakieś inne sugestie jak przywrócić obroty do normy? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Tubi
Forumowicz Konserwatysta

Auto: ca
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 37 Skąd: cz
|
Wysłany: 25-07-2012, 13:29
|
|
|
Tomii napisał/a: | OLV napisał/a: | Odłączałes lub wymieniałes ostatni akumulator..lub w jakiś inny sposób pozbawiłes ecu prądu ??
Wolne obroty przy krecących się kołach 750 plus minus 30 są normalne choc przyznam że denerwujące
Natomiast kiedy koła się już nie kreca spadają najczęsciej jeszcze o około 30 a to już jest wk...iające
Z tego co wiem nie ma sposobu ten typ tak ma ..mi nawet w servisie powiedziano ze tak musi być |
no i to jest skandal bo przy kręcących się kołach wolne obroty powinny być wg mnie 1000-1100 a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok. Najlepsze jest to że nie ma możliwości tego ustawić-no chyba że na siłe otwierając bardziej przepustnice śrubą na niej. A ta śruba na górze przepustnicy to w sumie nie wiem po co jest jak kręcenią nią pomaga tylko na chwilę, nawet jak by ją na maks wykręcić to i tak po czasie wolne obroty spadną na ok 660/min |
Jeżeli nie ustawisz tego w trybie serwisowym to komputer i tak sobie skoryguje wszystko by było tak jak ostatnio. W k-series od mazdy było tak samo. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 25-07-2012, 14:42
|
|
|
Dwoogy napisał/a: | Ja mam podobny problem ze "skaczącymi" obrotami na biegu jałowym po wcześniejszym odłączeniu aku |
no to chyba standard...ECU uczy sie obrotów...ja tam zawsze normalnie jeżdże i po 20minutach jest ok. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Dwoogy
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA2A '97 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2011 Posty: 19 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29-07-2012, 18:49
|
|
|
Pełna procedura programowania komputera wg postu znalezionego na naszym forum załatwiła problem. Komputer bez tego nie potrafił nauczyć się obrotów przez tydzień. |
_________________
 |
|
|
|
 |
maniekk1
Forumowicz
Auto: Galant v6 - nardi torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: ze Swiętego Miasta :)
|
Wysłany: 21-08-2012, 10:14
|
|
|
Witam.
wiem,ze teamt jest o silnikach 2.0 i od tego tez zaczne - mialem juz 2 galanty 2.0 jeden automat i jeden manual i obydwa trzymaly obroty idealnie +/- 750-800,jednakze przedwczoraj kupilem moja pierwsza v6 i tu juz obroty na cieplym silniku trzyma +/-
600.jak dla mnie troche nisko szczegolnie w porownaniu z tymi dwoma poprzednimi...Silnik odpala bardzo szybko,pracuje ladnie pod kazdym wzgledem(na moje oko) i jestem ciekaw czy tak ma byc z tymi obrotami czy jednak cos nie tak... |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 21-08-2012, 10:31
|
|
|
650 +/- 100 wg. manuala i jest git;-) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
maniekk1
Forumowicz
Auto: Galant v6 - nardi torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 61 Skąd: ze Swiętego Miasta :)
|
Wysłany: 21-08-2012, 10:44
|
|
|
dzieki juiceman |
|
|
|
 |
|