Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Niskie obroty biegu jałowego ( za niskie?)
Autor Wiadomość
OLV 
Forumowicz
MitsuManiak


Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 117
Skąd: Gdansk
Wysłany: 08-12-2011, 23:28   

Odłączałes lub wymieniałes ostatni akumulator..lub w jakiś inny sposób pozbawiłes ecu prądu ??
Wolne obroty przy krecących się kołach 750 plus minus 30 są normalne choc przyznam że denerwujące
Natomiast kiedy koła się już nie kreca spadają najczęsciej jeszcze o około 30 a to już jest wk...iające
Z tego co wiem nie ma sposobu ten typ tak ma ..mi nawet w servisie powiedziano ze tak musi być
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-12-2011, 07:58   

OLV napisał/a:
Odłączałes lub wymieniałes ostatni akumulator..lub w jakiś inny sposób pozbawiłes ecu prądu ??
Wolne obroty przy krecących się kołach 750 plus minus 30 są normalne choc przyznam że denerwujące
Natomiast kiedy koła się już nie kreca spadają najczęsciej jeszcze o około 30 a to już jest wk...iające
Z tego co wiem nie ma sposobu ten typ tak ma ..mi nawet w servisie powiedziano ze tak musi być


no i to jest skandal bo przy kręcących się kołach wolne obroty powinny być wg mnie 1000-1100 a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok. Najlepsze jest to że nie ma możliwości tego ustawić-no chyba że na siłe otwierając bardziej przepustnice śrubą na niej. A ta śruba na górze przepustnicy to w sumie nie wiem po co jest jak kręcenią nią pomaga tylko na chwilę, nawet jak by ją na maks wykręcić to i tak po czasie wolne obroty spadną na ok 660/min :(
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 09-12-2011, 09:28   

Tomii napisał/a:
a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok


Z dwoch Gali 2,0 ostatnio sprawdzanych wolne obroty byly na luzie: 749 i ~754.
Zadnych drgan itp.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-12-2011, 09:43   

Tomii napisał/a:
no i to jest skandal bo przy kręcących się kołach wolne obroty powinny być wg mnie 1000-1100 a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok
Zamontuj skrzynię A/T i masz problem z głowy :wink:
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 09-12-2011, 09:47   

Hugo napisał/a:
Zamontuj skrzynię A/T i masz problem z głowy


Dokładnie-pisałem o automatach :)
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-12-2011, 11:22   

KaWu napisał/a:
Tomii napisał/a:
a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok


Z dwoch Gali 2,0 ostatnio sprawdzanych wolne obroty byly na luzie: 749 i ~754.
Zadnych drgan itp.


jak bym miał obroty na tym poziomie to by nie było tematu
 
 
Thou 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: zza kierownicy
Wysłany: 09-12-2011, 13:21   

No tak, zapomniałem, że odłączyłem mu akumulator na chwilę poprzedniego dnia. Ale teraz wydaje mi się, że mu przeszło.
 
 
Dwoogy 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant EA2A '97 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 19
Skąd: Zielona Góra
  Wysłany: 25-07-2012, 13:25   

Ja mam podobny problem ze "skaczącymi" obrotami na biegu jałowym po wcześniejszym odłączeniu aku. Czasami jak zatrzymuję się na światłach to silnik się wyłącza (bez CE) :shock: Zawsze miałem +/- 1000 obrotów, a teraz spadają do 400 i po chwili wchodzą na 700. Sparowanie pinów 1 i 4 wykazało brak błędów (ciągłe miganie CE i ABS). Spróbuję odłączyć aku i nauczyć komputer od nowa. Macie może jakieś inne sugestie jak przywrócić obroty do normy?
_________________

 
 
Tubi 
Forumowicz
Konserwatysta


Auto: ca
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 37
Skąd: cz
Wysłany: 25-07-2012, 13:29   

Tomii napisał/a:
OLV napisał/a:
Odłączałes lub wymieniałes ostatni akumulator..lub w jakiś inny sposób pozbawiłes ecu prądu ??
Wolne obroty przy krecących się kołach 750 plus minus 30 są normalne choc przyznam że denerwujące
Natomiast kiedy koła się już nie kreca spadają najczęsciej jeszcze o około 30 a to już jest wk...iające
Z tego co wiem nie ma sposobu ten typ tak ma ..mi nawet w servisie powiedziano ze tak musi być


no i to jest skandal bo przy kręcących się kołach wolne obroty powinny być wg mnie 1000-1100 a po zatrzymaniu nie mniej niż 800 i tak by było ok. Najlepsze jest to że nie ma możliwości tego ustawić-no chyba że na siłe otwierając bardziej przepustnice śrubą na niej. A ta śruba na górze przepustnicy to w sumie nie wiem po co jest jak kręcenią nią pomaga tylko na chwilę, nawet jak by ją na maks wykręcić to i tak po czasie wolne obroty spadną na ok 660/min :(


Jeżeli nie ustawisz tego w trybie serwisowym to komputer i tak sobie skoryguje wszystko by było tak jak ostatnio. W k-series od mazdy było tak samo.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 25-07-2012, 14:42   

Dwoogy napisał/a:
Ja mam podobny problem ze "skaczącymi" obrotami na biegu jałowym po wcześniejszym odłączeniu aku

no to chyba standard...ECU uczy sie obrotów...ja tam zawsze normalnie jeżdże i po 20minutach jest ok.
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Dwoogy 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant EA2A '97 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 19
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 29-07-2012, 18:49   

Pełna procedura programowania komputera wg postu znalezionego na naszym forum załatwiła problem. Komputer bez tego nie potrafił nauczyć się obrotów przez tydzień.
_________________

 
 
maniekk1 
Forumowicz

Auto: Galant v6 - nardi torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 61
Skąd: ze Swiętego Miasta :)
Wysłany: 21-08-2012, 10:14   

Witam.
wiem,ze teamt jest o silnikach 2.0 i od tego tez zaczne - mialem juz 2 galanty 2.0 jeden automat i jeden manual i obydwa trzymaly obroty idealnie +/- 750-800,jednakze przedwczoraj kupilem moja pierwsza v6 :) i tu juz obroty na cieplym silniku trzyma +/-
600.jak dla mnie troche nisko szczegolnie w porownaniu z tymi dwoma poprzednimi...Silnik odpala bardzo szybko,pracuje ladnie pod kazdym wzgledem(na moje oko) i jestem ciekaw czy tak ma byc z tymi obrotami czy jednak cos nie tak...
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 21-08-2012, 10:31   

650 +/- 100 wg. manuala ;-) i jest git;-)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
maniekk1 
Forumowicz

Auto: Galant v6 - nardi torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 61
Skąd: ze Swiętego Miasta :)
Wysłany: 21-08-2012, 10:44   

dzieki juiceman :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.