Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Wymiana rozrządu Eclipse 1G 2.0 16V DOHC Diamond
Autor Wiadomość
robi250
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2008, 11:26   

Witam ponownie , jeszcze chciałem zapytać, jaki zamiennik paska najlepiej kupić Contitech , czy Gates , tak samo z pozostałymi częściami rozrządu. Muszę niestety kupić bez zniżek(tzn mam jakieś tam , ale nie takie jak klubowicze:)) , bo próbowałem starać się o kartę, ale nie dostałem żadnej informacji, a sklep w którym chcę kupić nie ma oryginalnych części.
Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-11-2008, 20:48   

robi250 napisał/a:
jaki zamiennik paska najlepiej kupić Contitech , czy Gates

z tych 2 to zaden
szukaj Mitsuboshi albo Sun
ew. Flennor, Tsubaki
napinacze tez wez japonskie - NTN, GMB, Koyo
 
 
robi250
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2008, 08:15   

Witam!!
@Lothar, a możesz powiedzieć w jaki sposób sknocili i jakie objawy były :)
Ja jestem po wymianie , ale martwi mnie głośna praca silnika i wibracje na karoserię na wyższych obrotach, mam nadzieję że to poduszki pod silnikiem, ale może ktoś też miał podobne objawy i okazało się coś całkiem innego. Poza tym obroty i praca ok. tylko silnik jest trochę głośniejszy i wybruje na karoserie (może wydawać się głośniejszy przez te wibracje)co czuć pod stopami. Mechanik mówił że podczas wymiany rozrządu stwierdził że jedna śruba od poduszki była niedokręcona, podjechałem z tymi wibracjami do niego i mi ją znowu poluzował , ale wibracje są nadal. Może ktoś miał coś podobnego?
Pozdrawiam
 
 
Lothar
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2008, 09:27   

Telepało silnikiem, capiło wachą z rury i nie trzymał obrotów. Jak Ci tylko telepie, to obstawiałbym przestawione wałki balansowe. U mnie było gorzej, boprzestawiony był zarówno rozrząd "właściwy" jak i wałki balansowe. Po ustawieniu wszystko jest cacy.
Pozdrawiam!
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 14-11-2008, 18:31   

robi250 napisał/a:
Ja jestem po wymianie , ale martwi mnie głośna praca silnika i wibracje na karoserię na wyższych obrotach, mam nadzieję że to poduszki pod silnikiem, ale może ktoś też miał podobne objawy i okazało się coś całkiem innego. Poza tym obroty i praca ok. tylko silnik jest trochę głośniejszy i wybruje na karoserie (może wydawać się głośniejszy przez te wibracje)co czuć pod stopami. Mechanik mówił że podczas wymiany rozrządu stwierdził że jedna śruba od poduszki była niedokręcona, podjechałem z tymi wibracjami do niego i mi ją znowu poluzował , ale wibracje są nadal.

Powiedz mechanikowi żeby sie w łeb puknął i nauczył składać rozrząd w Ecli...A nie luzował śruby od poduszek silnika :lol: Wibracje pojawiają się w zakresie mniej wiecej 3000-4000rpm? Jeżeli tak to jest przestawiony wałek balansowy i będzie się tak działo. Wiem to z autopsji bo jak kupiłem swojego to miałem to samo ,po wymianie rozrządu i prawidłowym ustawieniu wałka balansowego jest miodzio :D No i zmień mechanika zanim Ci poluzuje jakieś inne śruby np. od kół...
 
 
 
robi250
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2008, 08:46   

A jakie jeszcze mogą być objawy wskazująca na złe ustawienie wałków balansowych i na co zwracać uwagę w ich ustawianiu. Bałem się tej wymiany, bo nikt w moim mieście nie wymieniał w tym aucie, no i wychodzi na to że lipa. Nawet wydrukowałem gościowi instrukcję wymiany po angielsku, był tak pewny siebie, że mu zaufałem. Myślicie, że na 100% to nie będą poduszki pod silnikiem ?? bo ich nie wymianiałem Fakt zaczynało już delikatnie trząść przy niskich obrotach , ale teraz tak wibruje, że silnik tak głośno chodzi jak w tarpanie. Chcę byćna 100% pewny , bo jak będzie mi kręcił nosem i nie będzie chciał poprawiać to skieruję sprawę do sądu, ale najpierw muszę zapłacić rzeczoznawcy, aby stwierdził usterkę
Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-11-2008, 15:40   

robi250, przyjedz na dzisiejszy spot do Sopotu - knajpa Harnas, godz. 19
zdiagnozuje Ci, czy to na pewno zle ustawiony balans
 
 
robi250
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2008, 18:34   

Niestety nie mam jak :( , może skorzystam następnym razem, oczywiście z możliwości spotkania, bo mam nadzieję, żę auto będzie już zrobione :)
Pozdrawiam
 
 
Lothar
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 07:16   

Sz@kal napisał/a:
w zakresie mniej wiecej 3000-4000rpm

Niekoniecznie tylko w takim. Jak miałem źle ustawione wałki, to telepało praktycznie w całym zakresie obrotów.
 
 
robi250
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 17:38   

Może ktoś powiedzieć jak ustawić te wałki ?? Metodą prób i błędów , czy jest jakaś zasada ??
Pozdrawiam
 
 
Lothar
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 18:14   

Ustawia się znaki, tak jak na kołach rozrządu. Jeden z wałków jest napędzany tym samym kołem co pompa oleju - jeden znak jest na kole a drugi na silniku. Drugi jest napędzany osobnym paskiem - tu masz 2 koła gdzie trzeba znaki ustawić.
Chcesz to robić sam? Jeśli dotąd tego nie robiłeś, to odradzam.
 
 
robi250
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 18:18   

Nie chcę robić sam , ale chcę w razie czego coś podpowiedzieć mechanikowi, bo jak nie udało się za pierwszym razem, to myślę że mogą być problemy :(
 
 
ipkis
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2008, 14:40   

drodzy koledzy ja rozrząd wymieniłem w ASO w Opolu i kosztowało mnie to 300zł i zrobili perfekcyjnie a co do części to w sopocie jest hurtownia co sie na allegro wystawia i od nich dostałem ORYGINALNY rozrząd kompletny za 600zł czy 900zł za wymiane z ORYGINALNYMI częściami
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-12-2008, 14:46   

ipkis napisał/a:
ORYGINALNY rozrząd kompletny za 600zł



:D :D :D :D :D


Ale mnie rozbawiłeś kolego. No chyba że dla Ciebie komlet to pasek i rolki, bez simeringów, pompy wody, napinacza hydraulicznego, bo takie przypadki też miały miejsce.
I mam nadzieje, że w ASO dali gwarancję :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
ipkis
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2008, 21:18   

hehe możesz nie wierzyć ale ja mówie o kąpletnym czyli z napinaczem itd ale sam napinacz to 340zł Mitsubischi. Następnym razem jak bede przy kompie dam link do sklepu w sopocie nr telefonu to sie sami zapytacie

[ Dodano: 08-12-2008, 02:42 ]
www.Japanmoto.pl tu znajdziecie dobre ceny i oryginały
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.