 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Wymiana rozrządu Eclipse 1G 2.0 16V DOHC Diamond |
Autor |
Wiadomość |
robi250 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2008, 11:26
|
|
|
Witam ponownie , jeszcze chciałem zapytać, jaki zamiennik paska najlepiej kupić Contitech , czy Gates , tak samo z pozostałymi częściami rozrządu. Muszę niestety kupić bez zniżek(tzn mam jakieś tam , ale nie takie jak klubowicze:)) , bo próbowałem starać się o kartę, ale nie dostałem żadnej informacji, a sklep w którym chcę kupić nie ma oryginalnych części.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-11-2008, 20:48
|
|
|
robi250 napisał/a: | jaki zamiennik paska najlepiej kupić Contitech , czy Gates |
z tych 2 to zaden
szukaj Mitsuboshi albo Sun
ew. Flennor, Tsubaki
napinacze tez wez japonskie - NTN, GMB, Koyo |
|
|
|
 |
robi250 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2008, 08:15
|
|
|
Witam!!
@Lothar, a możesz powiedzieć w jaki sposób sknocili i jakie objawy były
Ja jestem po wymianie , ale martwi mnie głośna praca silnika i wibracje na karoserię na wyższych obrotach, mam nadzieję że to poduszki pod silnikiem, ale może ktoś też miał podobne objawy i okazało się coś całkiem innego. Poza tym obroty i praca ok. tylko silnik jest trochę głośniejszy i wybruje na karoserie (może wydawać się głośniejszy przez te wibracje)co czuć pod stopami. Mechanik mówił że podczas wymiany rozrządu stwierdził że jedna śruba od poduszki była niedokręcona, podjechałem z tymi wibracjami do niego i mi ją znowu poluzował , ale wibracje są nadal. Może ktoś miał coś podobnego?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2008, 09:27
|
|
|
Telepało silnikiem, capiło wachą z rury i nie trzymał obrotów. Jak Ci tylko telepie, to obstawiałbym przestawione wałki balansowe. U mnie było gorzej, boprzestawiony był zarówno rozrząd "właściwy" jak i wałki balansowe. Po ustawieniu wszystko jest cacy.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 14-11-2008, 18:31
|
|
|
robi250 napisał/a: | Ja jestem po wymianie , ale martwi mnie głośna praca silnika i wibracje na karoserię na wyższych obrotach, mam nadzieję że to poduszki pod silnikiem, ale może ktoś też miał podobne objawy i okazało się coś całkiem innego. Poza tym obroty i praca ok. tylko silnik jest trochę głośniejszy i wybruje na karoserie (może wydawać się głośniejszy przez te wibracje)co czuć pod stopami. Mechanik mówił że podczas wymiany rozrządu stwierdził że jedna śruba od poduszki była niedokręcona, podjechałem z tymi wibracjami do niego i mi ją znowu poluzował , ale wibracje są nadal. |
Powiedz mechanikowi żeby sie w łeb puknął i nauczył składać rozrząd w Ecli...A nie luzował śruby od poduszek silnika Wibracje pojawiają się w zakresie mniej wiecej 3000-4000rpm? Jeżeli tak to jest przestawiony wałek balansowy i będzie się tak działo. Wiem to z autopsji bo jak kupiłem swojego to miałem to samo ,po wymianie rozrządu i prawidłowym ustawieniu wałka balansowego jest miodzio No i zmień mechanika zanim Ci poluzuje jakieś inne śruby np. od kół... |
|
|
|
 |
robi250 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2008, 08:46
|
|
|
A jakie jeszcze mogą być objawy wskazująca na złe ustawienie wałków balansowych i na co zwracać uwagę w ich ustawianiu. Bałem się tej wymiany, bo nikt w moim mieście nie wymieniał w tym aucie, no i wychodzi na to że lipa. Nawet wydrukowałem gościowi instrukcję wymiany po angielsku, był tak pewny siebie, że mu zaufałem. Myślicie, że na 100% to nie będą poduszki pod silnikiem ?? bo ich nie wymianiałem Fakt zaczynało już delikatnie trząść przy niskich obrotach , ale teraz tak wibruje, że silnik tak głośno chodzi jak w tarpanie. Chcę byćna 100% pewny , bo jak będzie mi kręcił nosem i nie będzie chciał poprawiać to skieruję sprawę do sądu, ale najpierw muszę zapłacić rzeczoznawcy, aby stwierdził usterkę
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-11-2008, 15:40
|
|
|
robi250, przyjedz na dzisiejszy spot do Sopotu - knajpa Harnas, godz. 19
zdiagnozuje Ci, czy to na pewno zle ustawiony balans |
|
|
|
 |
robi250 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2008, 18:34
|
|
|
Niestety nie mam jak , może skorzystam następnym razem, oczywiście z możliwości spotkania, bo mam nadzieję, żę auto będzie już zrobione
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2008, 07:16
|
|
|
Sz@kal napisał/a: | w zakresie mniej wiecej 3000-4000rpm |
Niekoniecznie tylko w takim. Jak miałem źle ustawione wałki, to telepało praktycznie w całym zakresie obrotów. |
|
|
|
 |
robi250 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2008, 17:38
|
|
|
Może ktoś powiedzieć jak ustawić te wałki ?? Metodą prób i błędów , czy jest jakaś zasada ??
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2008, 18:14
|
|
|
Ustawia się znaki, tak jak na kołach rozrządu. Jeden z wałków jest napędzany tym samym kołem co pompa oleju - jeden znak jest na kole a drugi na silniku. Drugi jest napędzany osobnym paskiem - tu masz 2 koła gdzie trzeba znaki ustawić.
Chcesz to robić sam? Jeśli dotąd tego nie robiłeś, to odradzam. |
|
|
|
 |
robi250 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2008, 18:18
|
|
|
Nie chcę robić sam , ale chcę w razie czego coś podpowiedzieć mechanikowi, bo jak nie udało się za pierwszym razem, to myślę że mogą być problemy |
|
|
|
 |
ipkis [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2008, 14:40
|
|
|
drodzy koledzy ja rozrząd wymieniłem w ASO w Opolu i kosztowało mnie to 300zł i zrobili perfekcyjnie a co do części to w sopocie jest hurtownia co sie na allegro wystawia i od nich dostałem ORYGINALNY rozrząd kompletny za 600zł czy 900zł za wymiane z ORYGINALNYMI częściami |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-12-2008, 14:46
|
|
|
ipkis napisał/a: | ORYGINALNY rozrząd kompletny za 600zł |
Ale mnie rozbawiłeś kolego. No chyba że dla Ciebie komlet to pasek i rolki, bez simeringów, pompy wody, napinacza hydraulicznego, bo takie przypadki też miały miejsce.
I mam nadzieje, że w ASO dali gwarancję |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
ipkis [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2008, 21:18
|
|
|
hehe możesz nie wierzyć ale ja mówie o kąpletnym czyli z napinaczem itd ale sam napinacz to 340zł Mitsubischi. Następnym razem jak bede przy kompie dam link do sklepu w sopocie nr telefonu to sie sami zapytacie
[ Dodano: 08-12-2008, 02:42 ]
www.Japanmoto.pl tu znajdziecie dobre ceny i oryginały |
|
|
|
 |
|
|