Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szczęki Hamulcowe -> problem z tłoczkiem
Autor Wiadomość
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 22-05-2006, 13:39   

Może coś takiego :arrow: :arrow:

http://www.motipdupli.pl/...ukty&m2=4&m3=37
_________________
:) [ Maniakalny Mitsumaniak ]
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-05-2006, 23:04   

Moze bedzie dobry chyba zapodam i sprawdze :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 24-05-2006, 08:38   

zastanawiam sie jakby wygladał samochód pomalowany na czarny mat :wink: :)
a szczeki pomaluje na czarno :}
_________________
:) [ Maniakalny Mitsumaniak ]
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2006, 20:42   

Wracajac moze jednak do tematu, walczylismy dzis z recznym (bebnowy) w prawym kole i lipa. Z lewej jest, a z prawej na zuzlu nie jest w stanie zablokowac kola. Sila na rolkach wyniosla 0,5kN. Zdjelismy tarczo-beben podkrecilismy szczeki, zeby byly jak najblizej bebna, okladziny sa (nie za grube ale przypuszczam, ze tam takie sa tymbardziej ze w niektorych miejscach jeszcze nawet nie dotarly sie), wszystko nasmarowalismy smarem grafitowym, sprawdzilismy czy ciagnie i zalozylismy. I co? I d*pa. Nie wiem o co chodzi :?:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2006, 21:51   

A sprawdziliście czy tłoczek chodzi? Wydaje mi się to logiczne - taz sprawdzenie tego skoro jeszcze się szczęki nie dotarły.
I druga sprawa - jak linka? Jeżeli jest zardzewiała jak u mnie były to tez nie będzie hamować...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2006, 21:54   

Proponowałbym też (oprócz tego, co napisał Hubert) wyregulować dźwignię ręcznego. Jeśli jedna z linek jest wyciągnięta, efekt będzie identyczny...
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2006, 22:11   

Linki przy dzwigni sa napiete jednakowo, tloczek chodzi, alinka nie jest zardzewiala :(
 
 
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 23-09-2006, 11:10   

Witam po długiej nieobecności :)

Ino wymieniłem wsio tak jak tu mi podpowiadaliście i balans hamulców przeniósł się na tył :wink:

Jak cisne na maxa hamulec to prędzej zapiszczą tylnie oponki niż przednie. Pompka padła czy co ?
_________________
:) [ Maniakalny Mitsumaniak ]
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2006, 12:30   

albo masz zapowietrzone hamulce z przodu, albo rozdzielacz sily hamowania, no bo tarcz chyba nie smarowales jakims tluszczem?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10687
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-09-2006, 22:55   

A ja własnie wczoraj 2 godz i dzisaij 2 i przejrzałęm soebie hamulce. Wszytko wyglda ok, rozebrałem zacisk, wysmarowałem od now wszytk śruby smarem miedzianym zeby się zaciski nie zapiekały, jeden na jednej śrubie cięko chodził.
Zastanowiło mnie ze tylko na jednej ze śrub na koncu miałem taki rowek a na nm gumkę? W jaki to celu było?

II sprawa to jak u was z osłonami tarcz, czy też bierze je zab czasu?, jak bede miał wiecej czasu to wezmę sie kompleksowo za malowanie hamlców.
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 26-09-2006, 09:10   

Simones napisał/a:
albo masz zapowietrzone hamulce z przodu, albo rozdzielacz sily hamowania, no bo tarcz chyba nie smarowales jakims tluszczem?


Hmm, zasmarowane napewno nie ale mozliwe ze rozdzielacz moze byc zapowietrzony :roll: ale jak spuszczam płyn to nawet bańieczka mała nie leci z wężyka. Wiec niewiem.

Marcino napisał/a:
II sprawa to jak u was z osłonami tarcz, czy też bierze je zab czasu?, jak bede miał wiecej czasu to wezmę sie kompleksowo za malowanie hamlców.
POzdrawiam


Tak, u mnie osłony też już bierze ruda kur..... ehem. Na dniach też sobie wsio pomaluje ładnie, juz kupiłem lakier nawet :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.