 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kolejna Awaria Eclipsa 2.0 16v |
Autor |
Wiadomość |
Michal [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2006, 12:55
|
|
|
Ja obstawiam przepływomierz.
Pozdr |
|
|
|
 |
benio [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2006, 22:44
|
|
|
tez tak mialem podkrecilem srubke na przepustnicy obroty ok 900rpm teraz je zmniejszylem do ok 750 i nie przygasa, no czasesem pzygasnie jak juz paliwka nie ma |
|
|
|
 |
kuba p [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2006, 09:58
|
|
|
Bartek mi strasznie pomógł. Niesamowity gość. Dziękuje i pozdro dla niego jeszcze raz... |
|
|
|
 |
T.Czok [Usunięty]
|
Wysłany: 08-06-2006, 11:48
|
|
|
kancioł napisał:
Mam kolejny problem z moją eclipsa, mianowicie autko przygasa mi na wolnych obrotach.
Nie ma na to reguły. Zauważyłem, że gaśnie tylko wtedy gdy auto jest rozgrzane. Przypuśćmy że hamuje z jakiejś prędkości, poczym wciskam sprzęgło i auto gaśnie. Odpalam je na nowo, wchodzi na obroty i znowu gaśniie. Tak może się zdarzyć kilka razy, poczym znowu odpalam i jest już dobrze na jakiś czas tzn. na parenaście kilometrów.
W niektórych momentach, na biegu jałowym czuć nierówną pracę silnika, są wahania obrotów.
Dzisiaj miałem ustawiany zapłon i obroty, ale to wszystko na nowo się powtarza. Wszystko było zrobione według książki.
Proszę o pomoc :]
tez mam identyczne objawy. kanciol moze ty mi napiszesz co bylo w twoim miśku bo juz nie wiem co sprawdzac. ecu nowe kondensatory , skasowane błedy. tps na 0,5V silniczek krokowy pomierzony ok!
moze coś przeoczyłem
odpiszczie! dzieki z góry za pomoc! |
|
|
|
 |
riatb [Usunięty]
|
Wysłany: 24-07-2006, 15:05
|
|
|
Witam,
Mam pytanko odnosnie silniczka krokowego, poniwaz objawy mam praktycznie te same.
Czy podczas testowania silniczka, podlaczajac 6Vpod opowiednie piny, powinien tylko lekko wibrowac?, czy tez powinien sie rowniez wysuwac i chowac?
Moze dodam ze nie robi bzyk bzyk po wlaczeniu zaplonu:) ale sprawdzilem opornosc i jest ok, oraz wibruje po podlaczeniu pod 6V. |
|
|
|
 |
|
|