Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Jakie parametry akumulatora
Autor Wiadomość
QwiateQ 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 220
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23-09-2009, 23:39   

Marino napisał/a:
nie może być za duży bo nie zmieści się na fabrycznej podstawce

natomiast w moim Dzikopogromcy po nieznacznym docięciu ramki pod akumulator wszedł i większy, tak na przykład:
71Ah. (Kontrolki zimą nie przygasały przy rozruchu :-F)


Pozdrawiam

Q
_________________

Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX
 
 
 
mani4c 
Forumowicz


Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-11-2009, 13:58   

Hmm i w ten sposób kolektor powietrza zasysa Ci wszystkie syfy z AKU.. ;P Niezły odkurzarz...
_________________
Skoda Fabia 6Y2 1.4 100 KM DOHC
 
 
QwiateQ 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 220
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-11-2009, 18:15   

owszem ale nie mam dziurawego dolotu, znaczącej ilości piasku w komorze silnika, więc z dwóch dolotów (o czym, zakładam, wiesz) grawitacyjny filtr bierze większe kawałki a mniejsze zatrzymuje filtr powietrza, a u Ciebie jak jest?

No panic!

P.S. Kable zimą wożę aby uruchamiać inne auta.

Jaki masz aku i jak umiejscowiony? - taki jest temat, a więc dopisz. :)
_________________

Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX
 
 
 
beben84 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt CJO '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-12-2009, 10:46   Akumulator do CJO

Ponieważ mam kobiecą wiedze z zakresu motoryzacji a jestem zmuszony kupić nowy akumulator mam pytanie czy ten akumulatorek będzie pasował do CJO? http://www.allegro.pl/ite..._ce_lublin.html
 
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-12-2009, 11:35   

Nie podejdzie, gdyż:

- plus jest ze złej strony
- do CJ bardziej się nada akumulator tzw "japan", czyli płaski. Może być problem z zamocowaniem oryginalną obejmą.

- Nie napisałeś czy masz klimatyzację czy nie. Do wersji z klimą dedykowane jest akumulator nieco mocniejszy niż standardowy 45, bodajże 60Ah
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
mitsu B 
Forumowicz

Auto: Mitsubischi Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 44
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22-12-2009, 12:13   

[quote="Kaleid"]Nie podejdzie, gdyż:

- plus jest ze złej strony

przeciez mozna go sobie odwrocic,u mnie + jest po lewej a aku mam dokladnie ten sam :mrgreen:
 
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-12-2009, 12:26   

Odwrócić można zawsze, tylko czasami może się okazać, że brakuje 0,5 cm przewodu...
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
Marino 
Mitsumaniak
żółte niepozorne


Auto: Colt CJ0 1.3 twenty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 320
Skąd: Łęczna
Wysłany: 22-12-2009, 21:49   

witam,
polecam ten temacik, tam jest wszystko opisane jak należy
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=28804
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
Pexu 
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1267
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2009, 21:58   

w rzeczonym temacie napisałem że aku 45ah wystarczy ale... nie wystarczył. w ostatnie mrozy ledwo co mi kręcił i jako że garażuję samochód pod chmurką, zakupiłem 60ah - dedykowany zresztą do Colta. plusem się nie martw, aku można odwrócić. przewody są na tyle długie (przynajmniej u mnie) że nie ma z tym problemów.
_________________
7,60/100
 
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 22-12-2009, 22:56   

załóż i kup 60 ja taki zakładałem latem .Zimą raz w miesiącu doładowuję gdyż odległość ,którą pokonuje codziennie u mnie jest krótka i nie doładuje mi na ful .Lepiej doładować niż stać na mrozie .
DOKŁADNIE KAGER 56Ah 480 a
Ostatnio zmieniony przez Miroslaw1305 22-12-2009, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 22-12-2009, 23:07   

Nie potrzebne są dwa tematy o tym samym, sklejam ;)

Marino, dzięki za link, nie mogłem się doszukać ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

Ostatnio zmieniony przez londolut 23-12-2009, 09:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 23-12-2009, 00:08   

Pexu napisał/a:
plusem się nie martw, aku można odwrócić. przewody są na tyle długie (przynajmniej u mnie) że nie ma z tym problemów.


...ale po co utrudniać sobie życie i czemu nie kupić takiego jaki powinien skoro nie ma żadnej różnicy w cenie, a dostępność obydwóch jest taka sama??
 
 
Pexu 
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1267
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-12-2009, 07:47   

SlaVkoEg napisał/a:
...ale po co utrudniać sobie życie i czemu nie kupić takiego jaki powinien skoro nie ma żadnej różnicy w cenie, a dostępność obydwóch jest taka sama??

utrudnienie to żadne, a dostępność nie jest taka oczywista.

a linek wrzucił Marino ;)
_________________
7,60/100
 
 
 
chamakolej 
Nowy Forumowicz

Auto: colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: jaworzno
Wysłany: 12-08-2011, 11:30   

Mam colta 1,3 1997r i powoli pada mi akumulator. Koło 3 tyg temu po niejeżdżeniu przez tydzień aku rozładował się całkowicie, naładowałem go prostownikiem, minęło może 2 tyg. i już ciężko odpala, zaraz po rozruchu czasami gaśnie. Upatrzyłem więc akumulator boscha s4 60ah 540A za 218zł. Myślicie że podejdzie do tego miśka?
pozdrawiam
 
 
vendetta 
Mitsumaniak
Agata


Auto: Ibiza Cupra 6L
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 06 Gru 2008
Posty: 1966
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-08-2011, 11:38   

Ja miałam w CJ dokładnie taki sam bosch s4 60ah 540A i pasował ok . Niektórzy mówią, że 60 jest za mocna, ale to jest dokładnie taka specyfikacja jaką zaleca producent do tego modelu Colta.
_________________
Czarnula Ibiza Cupra 6L od 2011 -
był Czarnuch Colt CA5A 2011-2013
był Czerwony Outlander II 2010-2013
był Colt CJ0 2009-2011
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.