Przesunięty przez: akbi 24-11-2008, 09:43 |
Mam problem - głowica Lancer GTi |
Autor |
Wiadomość |
KucharMSN
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer GTi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-11-2008, 13:14
|
|
|
w sumie nie mialem zadnych problemow oprocz wycieku spod walu korbowego, ale to zrobilem! dzien po tym zagotowal sie silnik! woda poszla rura i zgasl! na drugi dzien odpalilem bez problemu, ale przejechalem doslownie 400 metrow a znowu temperatura wzrosla do maksimum! strzelila uszczelka pod glowica |
_________________ Kuchar |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-11-2008, 13:48
|
|
|
A co z głowica? Pękła czy co? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
KucharMSN
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer GTi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-11-2008, 17:17
|
|
|
nie, glowica jest cala! a to robi jakas roznice, jak zawory sa wyzej niz szlif?! moze bede mial glowice 4g67. ktos sie do mnie odezwal ze ma caly silnik do sprzedania:) |
_________________ Kuchar |
|
|
|
 |
Zorro123 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 17:23
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | A co z głowica? Pękła czy co? |
Przy przegrzaniu głowica może się wypaczyć i to na tyle że szlif nie będzie możliwy. Wystarczy że szpilka była za słabo dokręcona. Miałem podobny wypadek w maszynie budowlanej. Tylko ze tam była głowica na 12 cylindrów. makabra ile to kosztowało. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-11-2008, 19:09
|
|
|
Zorro123, ja wiem co może się stać. Ciekaw byłem co stało się w tym przypadku.
KucharMSN napisał/a: | ! a to robi jakas roznice, jak zawory sa wyzej niz szlif?! |
Na głowicy masz znak fabryczny pokazujący o ile można ją splanować. Jak nie jest przekroczony - jest dobrze. Jeżeli jest - trzeba założyć głowicę i sprzedzić na wycisk. Tzn sprawdzić czy zawory nie spotykają się z tłokami. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
KucharMSN
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer GTi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-11-2008, 19:45
|
|
|
no to ona juz jest do wymiany, bo tak to chyba by mi powiedzieli w japan auto ze to jeszcze da rade zrobic, a mowili ze jej juz nie ma z czego planowac
[ Dodano: 22-12-2008, 00:16 ]
witam wszystkich ponownie i ponownie chcialem wszystkim podziekowac za dobre rady i za pomoc!!! juz nie dlugo moj GTi odzyje, kupilem silnik 4G67 od colta i glowica w srode poszla juz do planowania, teraz tylko czekam az mi ja skreca i w koncu moja rakieta wyjedzie o wlasnych silach z warsztatu:) ciesze sie niesamowicie! jeszcze raz wielkie dzieki:) |
_________________ Kuchar |
|
|
|
 |
|