 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Super Fantasty z Allegro :-) |
Autor |
Wiadomość |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 22-03-2009, 17:14
|
|
|
vr4, nie kupuj tych lampek co dałeś linka z ebaya! Ktoś mający eclipsa pokusił się o nie ,wogóle to to nie świeci! także nie warto |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 22-03-2009, 18:57
|
|
|
To nie przypadek i Pan z Żabna dobrze wie corobi ma kilka 3000GT i skupuje po kolei angole z allegro żeby mu ktoś nie robił konkurencji.
Bede miał chwilę to rozglądne sie za anglikiem i naprawimy tą chorą sytuacje na rynku części ) |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 22-03-2009, 21:28
|
|
|
sz@kal.
orientujesz sie odnosnie tych z tego linka?
http://www.3sx.com/store/...p?idProduct=617
wiem ze sa drozsze ale to rraczej dobry sklep nie allegor/ebay. moze ktos mial ten kit z 3sx , chociaz same klosze zeby powiedzial jak to swieci... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-03-2009, 23:21
|
|
|
nie wiem jak dawno ten 3kgt został sprowadzony do kraju co to go vr4, znalazł w ogłoszeniu, ale w Łodzi tablice z "F" na końcu auta otrzymywały gdzieś na przełomie I-IV.2004 |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
pavulon
Mitsumaniak

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 93 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 28-03-2009, 16:31
|
|
|
Co sadzicie o tym wynalazku. godne uwagi, bo nieco zastanawiam sie aby obnizyć auto to cós moze mi pomóc.
http://cgi.ebay.pl/91-99-...A1%7C240%3A1318 |
_________________
 Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r. |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2009, 20:38
|
|
|
Wiesz ze seryjne amorki tego nie wytrzymaja?? Licz sie z tym a po drugie czy zestaw na 277 zl moze byc cos wart?? Poczekaj i kup chociaz Teina za pare stowek wiecej |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 28-03-2009, 21:31
|
|
|
nie sadze zeby bylo to cos dobrego skoro na foto widac srednice sprezyn mniej wiecej taka sama,a w przednim zawieszeniu w 3000gt sprezyny sa dwa razy wieksze jezeli chodzi o srednice niz tylne.Ja mam gwint TEINA i go polecam |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2009, 22:29
|
|
|
A kto go moze nie polecic, mysle ze jest to jedne z najlepszych zawieszen oferowanych do vr4 ale cena tez zaporowa. |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2009, 17:02
|
|
|
...JA NIE POLECAM GWINTU TEINA JĘZELI CHODZI O CODZIENNE UŻYTKOWANIE--MASAKRYCZNA DESKA! (przynajmniej mój był taki- model FLEX) |
|
|
|
 |
pavulon
Mitsumaniak

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 93 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 29-03-2009, 20:56
|
|
|
Udi poleca teina i wiem ze ma bardzo szeroki wachlarz regulacji. i jesli zona jego stwierdziła ze ustawienia standart sa za miękkie to chyba dobry wybór a ten badziew z e bay moze by go wypróbowac w sumie to nie zawiele kosztuje |
_________________
 Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r. |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2009, 22:23
|
|
|
Jezeli chce sie utwardzic i obnizyc zawieszenie to czego sie oczekuje od niego ,ze nie bedzie deska?? W usa oferowany jest tylko FLEX wiec pewnie innego wyboru nie miales. Tez mialem go kupowac (FLEX) lecz na stronie tein.pl mozna poczytac jakie jest przeznaczenie danego modelu zawieszenia,ja mam super street bo nie potrzebowalem az takich zawiasow jakim jest model FLEX i na swoje nie narzekam ,ustawione mam max twarde i takie w mojej ocenie mialo byc.Nie mozna skreslic lub nie polecac danej firmy, w tym przypadku teina bo ktos zle dobral zawieszenie do stylu uzytkowania. |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 30-03-2009, 21:36
|
|
|
Zgodze sie z toba VR4. Ja tez mam Super Street.Wiadomo ze model Flex jest jeszcze bardziej hardcorowy niz Super Street.Flex jak sama firma twierdzi jest bardziej preferowany na tor niz do jazdy codziennej,a Super Street jak sama nazwa wskazuje.
Ja swoja zawieche mialem ustawiona na srodek twardosci a teraz przestawilem na max twarde. Raz mialem ustawione na max miekkie i jest wtedy porownywalne z orginalem.Jezdze na Teinie juz prawie rok i go nie zmienie |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2009, 22:11
|
|
|
TROCHE SIĘ NIE ROZUMIEMY... A GDZIE W USA ALBO W NIEMCZECH SĄ TAKIE K.....GÓWNIANE DROGI JAK W POLSCE??
-mam znajomego który jeżdzi na SUPER STREECIE I JADĄC Z NIM MYŚLAŁEM NA POCZĄTKU ŻE TO JEST NIEMOŻLIWE ŻE JADE NA GWINCIE TEIN-a (był tak komfortowy w porównaniu z moim!)
a propo:model Flex wystepuje w dwóch odmianach ,starej czyli FLEX-mój- i nowej MONO FLEX!
porównanie tych dwóch odmian nie ma wogóle sensu...
Tak jak Udi piszesz:TEIN FLEX MA PRZEZNACZENIE BARDZIEJ NA TOR NIŻ NA DROGI Z "KOCIMI ŁBAMI",DZIURAMI itp.a MONO FLEX JUŻ JEST O W I E L E BARDZIEJ "KOMFORTOWY" PRZY TYCH SAMYCH NASTAWACH!
...a co do twojej wypowiedzi VR4 może kiedyś bedziesz miał okazje pojeżdzić z zamontowanym Tein Flexem szybciej po polskich drogach z niższym profilem opony to wtedy zrozumiesz o czym mówie. . . |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2009, 22:38
|
|
|
Miki 3kgt napisał/a: | JA NIE POLECAM GWINTU TEINA JĘZELI CHODZI O CODZIENNE UŻYTKOWANIE | no chyba sie nie rozumiemy ,to ty nie polecasz gwintu Teina?? czy polecasz teina ale nie model flex? Proponuje zamknac temat ,bo prowadzi do nikad
[ Dodano: 01-04-2009, 23:13 ]
Nie kupujcie nic na allegro od pana piotras511 a juz napewno nie godzcie sie na zadne tranzakcje poza serwisem,totalny oszust.Towar niezgodny z opisem |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
|
|