Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
16-10-2009, 18:36
witam. chciałbym kupić galanta
Autor Wiadomość
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 18-12-2008, 10:56   

jadę w sobotę. ma mi przesłać dodatkowe zdjęcia na maila. podobno japońce nie mają lakierowanej komory silnika. przynajmniej jest matowa. tak mi lakiernicy mówią.

a jaki jest koszt sprzęgła :?:
 
 
Amator Galanta
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2008, 11:36   

Witam.
mowa o przebiegu 160 tys że to dużo w 10 letnim samochodzie ?
To bardzo mało i jesli prawdziwy to unikat - chyba że kręcony z 250-350 tys - bo tyle przeważnie mają najechane.
Ten sprzedający z pod Wrocławia już wiele gali miał - raczej fajnych.
Powiem jeszcze znam gala v6 z 2003 roku, ma 220 tys. był jeżdżony po autostradach i jak wsiadłem to miałem wrażenie że auto ma jakies 80-120 tys.
Wszystko zalezy od kogo jest auto i jak było używane...
Pozdrawiam
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 18-12-2008, 14:31   

jeszcze jedno. czy brać 2.5 czy 2.0? w częściach różnica wielka? spalanie pewnie większe w v6. ale ile większe?
 
 
tosztotomasz 
Mitsumaniak
StingRay Driver


Auto: Accord Tourer CM2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 362
Skąd: LPU
Wysłany: 18-12-2008, 14:42   

spalanie większe rzędu 1 litr/100km a osiągi duuuuużo gorsze. Ceny części do 2.0 nie znam imho jak ma się psuć to i tak nie będzie miało znaczenia. Weźmiesz 2.0 będziesz pluł sobie w brodę, że muł i mogłeś brać 2.5. Weźmiesz 2.5 będziesz klął bo trzeba 6 świec a nie 4 ;) Bądź tu mądry :roll:
_________________
Sometimes you need a catchy word to let the world know your car doesn't make power until 5000 RPM
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 18-12-2008, 15:32   

motke napisał/a:
jeszcze jedno. czy brać 2.5 czy 2.0? w częściach różnica wielka? spalanie pewnie większe w v6. ale ile większe?
na temat spalania możesz sobie poczytac :arrow: >>TU<< ale ogólnie jest tak jak napisał przedmówca ;)

DaleCooper napisał/a:
Weźmiesz 2.5 będziesz klął bo trzeba 6 świec a nie 4 ;) Bądź tu mądry :roll:
ale dodaj że w V6 masz platyny które wystarczą na 90kkm ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.