KUPNO 3000GT VR4!!! |
Autor |
Wiadomość |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 29-01-2009, 22:48
|
|
|
ja juz niemoge sluchac tych historii o tych slabych skrzyniach 3000gt.... owszem ciezkiego tuningu powyzej 400koni malo ktora seryjna skryznia dobrze znosi.... ale problemem jest to ze w polsce zostalo sprowadzone duzo padliny to nie znaczy ze jak ktos kupi zdrowe 3000gt to bedzie mial problemy. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-01-2009, 23:00
|
|
|
dokladnie
oczywiscie mogli zastosowac lepsze rozwiazanie patrz Supra, ale coz nie jest zle
zreszta oba autka sa super
swego czasu wlasnie nie udalo mi sie kupic prawie nowej supry turbo (o nia jeszcze trudniej niz 3kgt) wiec nabylem prawie nowe mitsu. |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2009, 00:28
|
|
|
. . .skrzynia w Suprze zamocowana jest wzdłużnie w VR-4 poprzecznie...
A TO JEST JEDEN Z KILKU WAŻNYCH SZCZEGÓŁÓW (PORÓWNUJĄC TE DWA AUTA) JEZELI CHODZI O WYTRZYMAŁOŚC SKRZYNI-OCZYWIŚCIE NA KORZYŚĆ SUPRY |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 31-01-2009, 03:58
|
|
|
coz , inzynierownie postawili ze GTO bedzie mialo 4x4 wzgledem reszty tylnonapedowej japonskiej konkurencji.... wiec jakies inne rozwiazanai byly potrzebne. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Miki 3kgt [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2009, 10:52
|
|
|
WIĘC DLATEGO PORÓWNYWANIE WYTRZYMAŁOŚCI TYCH DWÓCH SKRZYŃ NIE MA SENSU... |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 31-01-2009, 14:57
|
|
|
ja jeszcze dodam ze swojej praktyki że skrzynie biegów w SL - 5 biegowe /takie same w sigmach F5M33 / NIE LUBIĄ PRZECIĄŻEŃ !!!!!! - kończy się to rozerwaniem dyferencjału |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-01-2009, 15:17
|
|
|
Kiedyś obiło mi się o uszy, że skrzynia jest ta sama w Suprze i 3kGT? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-02-2009, 22:08
|
|
|
tak z ciekawości, opłaca się modyfikować wersje SL?
czy lepiej sprzedać i zainwestować w VR4?:)
mówiąc modyfikować mam na myśli konkretnie... od skrzyni po silnik...
Rozumiem że porządny VR to wydatek rzędu 40k?
aaa i czytając posty o VR-ach spalających po12 l po mieście to normalnie nie wiem jak w to wierzyć, mam wersje SL 95 rocznik i na trasie Zakopane - Warszawa spalił mi średnio 11 l.
(nie będe mówił o trasie do zakopca bo wtedy jechałem po lodzie o to dosłownie:) )
jazda była rózna większośc drogi jechałem normalnie 100-110. jedynie między radomem a warszawą sobie pozwoliłem na "ciut" więcej:) w mieście spala mi najmniej 13 litrów, 12 to mi spala jak jade do dziewczyny z czego 80% drogi to trasa toruńska bez korków...
Generalnie kalkulacja jest prosta: tankuje za 30 zł, przejeżdzam 60 km, (+-10) czyli w skromnym przeliczeniu wychodzi to prawie 50 gr za kilometr... z
ps: vr4 osiąga 300 km/h? na you tube widzialem filmik jak doszedl do 270. |
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-02-2009, 22:38
|
|
|
Witaj,
1.
modyfikacja Sl, czy Base do VR4 jest nieoplacalna, lepiej kupic VR4,
zreszta jest duzo materialow na zagranicznych forach wyjasniajacych absurd takiej modyfikacji.
2. VR4 w dobrym stanie jest duuuzo drozszy ...
3. Osiagniecie 12l jest mozliwe przy leniwej jezdzie typu max 2.5-3 tys obrotow, odpowiednia zmiana biegow i delikatny gaz. Wtedy fakt wychodzi tak jak piszesz kupujesz za 50 pln jedziesz 100 kl. I to ze spora dokladnoscia. Przy takiej jezdzie po70 przejechanych kilometrach zapala sie rezerwa (zakladam tankowanie za 50 pln) i nie licze korkow
4. VR4 pojedzie wiecej niz 270 sam jechalem wiecej na odpowiedniej autostradzie....spalanie ponad 30l...:)
Wiec generalnie polecam VR4 tylko w polsce nikt posiadajacy dobre VR4 go nie sprzedaje.
Poszukaj w niemczech, ale tylko z tego rynku ceny miedzy 20 a 40 tys Euro zaleznie od stanu przebiegu, rocznika i miejsca zakupu (dealer, komis)
No i VR4 z tego przedzialu bedzie Ci sluzyl przez lata bez awaryjnie |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-02-2009, 07:46
|
|
|
tak tez myslałem, zobaczyłem samą skrzynię na allegro do vr4 i koszt 5 tyś zł:) więc modyfikacje SL to jednak kiepski pomysł. szkoda bo w takim razie, przez jakis czas musze się cieszyć jedynie wyglądem a nie mocą:(
w niemczech patrzyłem tak orientacyjnie ceny vr4.
znalazłem nawet jedengo z przebiegiem mniejszym niż 10 k:P
na mobile.de
Marzy mi się vr4 z 99 roku... 320 kucy... ale cena jak za bmw m3 e46 (a nawet większa) narazie mnie nieco nie nastraja... pozactym za 20 k euro mogę już mieć corvette c5, no nic, pozostaje skonczyc studia i odkładać kasę...a może kiedys marzenia się spełnią:)
co do spalania to troche wiem czym jest eco driving:) przed GT miałem VR6 ... golfa:)
i nim po mieście potrafiłem spalić 9 litrów. GT zmieniając biegi nawet w zakresie 1500,2500 obrotów delikatnie przyśpieszając puszczając gaz do świateł ciężko mi zejść do poziomu 12 l po mieście... a przecież mówimy o wersji bez trubo...
a ma ktoś jakiś filmik gdzie vr4 osiąga prawie 300:)? |
|
|
|
 |
pavulon
Mitsumaniak

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 93 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 20-02-2009, 20:06
|
|
|
a poco film cieżko sie nagrywa przy tej predkości |
_________________
 Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 22-02-2009, 22:51
|
|
|
mozesz zrobić też konwersję takiego silnika -dołożysz dmuchawy i będziesz miał ok...300KM ale - na przedniej osi -ale to długa bajka i też dużo pieniązków
no i mechanika musisz mieć - bardzo dobrego i sma tez musisz być mechanikowaty bo nic z tego nie wyjdzie ...wyjdą tylko pieniązki i nie wrócą ...u nas nie widziałem sl w 300KM ale na forumowicze w innych panstwach mają tak poprzerabiane sigmy i diamante |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
7mGTE
Nowy Forumowicz
Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2009 Posty: 3 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13-04-2009, 21:47
|
|
|
Witam jestem nowy na forum i skorzystam z tego tematu zeby nie zakladac nowego podobnego, mianowicie chodzi mi o mala pomoc, czy ktos zna to autko http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8317540 nosze sie z kupnem vr-4TT juz od jakiegos czasu, spedzam mnóstwo czasu przed kompem i nadal nie moge nic znalesc, intryguje mnie cena, TT za 17500 i jeszcze cena do negocjacji.. Pomozecie? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 13-04-2009, 22:28
|
|
|
Witam, za tą kasę nie kupisz twin turbo w dobrym stanie, silnik w tym aucie wygląda jak by stał pod chmurka parą lat hehe, lakier na fotkach wyglada w miare ok ale prawdopodobnie mechanika jest w kiepskim stanie, cena mówi sama za siebie. Polecam ci poszukać na mobile.de pozdro |
Ostatnio zmieniony przez n3000 14-04-2009, 07:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 14-04-2009, 01:37
|
|
|
Hehe nie ma 3000GT który nie wymaga nakładów finansowych ).
Co od razu widać:
Profecjonalnie przerobione lamy tylne na wersję europejską.
Klapa tylna nie licuje z niczym.
I nie widzę aktywnych spoilerów???? Czy się mylę.
A jak nie ma ani z przodu ani z tyłu to wiadomo gdzie był walony na 100%.
Popatrz jak wyglądają kable zapłonowe element bardzo ważny w naszych autkach, a gość piszę nie wymaga wkładu finanowego poprostu śmieszne. |
|
|
|
 |
|