 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
przyspieszenie Galanta 2.4 |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-01-2009, 17:46
|
|
|
To powiedzcie mi co w takim wypaśnym wydechu daje 10%?? Tak od strony co on robi lepiej że daje aż +10% koni. Bo dla mnie to trochę nieobadane.
Krzychu |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2009, 19:00
|
|
|
ictus napisał/a: | no a taki wydech kosztuje 2tys... malo/duzo... zalezy jak dla kogo... |
Ja za swoj placilem 1600zl. Caly z nierdzewki na dwoch przelotach. A biorac pod uwage, ze moj sie konczyl to wolalem zainwestowac 1000zl wiecej. Dla jedego to kasa wywalona w bloto dla innego dobrze zainwestowane pieniadze
ictus napisał/a: | wydaje mi sie ze przy nieobadanym silniku pod wzgledem dlubania nie ma co byc pionierem |
Maxima pod katem wydechu akurat jest obadana i nie jest tajemnica ze 2,5' jest dla niej optymalne. Sam y-pipe daje w tym aucie 8-10km co przy fabrycznych 193km daje ok 5%.
ictus napisał/a: | no i musisz pamietac ze pieniadze zainwestowane w przerobki nigdy sie nie zwroca |
Niestety zadna inwestycja poczyniona w auto sie nie zwraca. Jedni zbieraja znaczki inni bawia sie autem |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 08-01-2009, 02:20
|
|
|
dylson napisał/a: | Niestety zadna inwestycja poczyniona w auto sie nie zwraca. Jedni zbieraja znaczki inni bawia sie autem | no z tym ze wlasnie jak jest mozliwosc wydania takiej samej kasy i uzyskania takiej samej, albo i wiekszej, roznicy mocy na plus i przy tym bez "wyrzycania" pieniedzy... sprzdac i kupic z mocniejszym motorem |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 08-01-2009, 11:05
|
|
|
ictus, cale szczescie, ze nie kazdy tak mysli bo wtedy nie bylo by na swiecie rynku tuningowego. A to powaznie mila zabawa i do tego wciagajaca
Cytat: | To powiedzcie mi co w takim wypaśnym wydechu daje 10%?? Tak od strony co on robi lepiej że daje aż +10% koni. Bo dla mnie to trochę nieobadane. |
Pewnie lepszy przeplyw spalin. Ale to jak pisalem wczesniej nie w kazdym aucie. Maxima np ma wydech o srednicy 50-55mm. I to 50mm jest zaraz za kolektorem czyli tam gdzie powinno byc luzniej. Pozniej na prostej rurze jest 55 a na kazdym kolanku 50. Zeby bylo malo jest odcinek gdzie wydech jest splaszczony i ma wymiary 40-50. Taki wydech jest troche maly jka na 3.0v6 |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 08-01-2009, 18:03
|
|
|
lepszy przeplyw to raz... ale 2 to jezeli wydech jest dokladnie wyliczony a nie zrobiony na... "a... to damy 2,5 cala" to zjawiska falowe znacznie pomagaja wlasnie w lepszym przeplywie |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-01-2009, 20:08
|
|
|
Ale nie mogę zrozumieć jednego. Skoro ktoś tam w garażu za 2000zł potrafi wyliczyć i zrobić rure wydechową który da rady dać silnikowi +10% konióf to czemu inżynierowie projektujący samochód którzy 2000zł to mają za narysowanie kreski a rur zrobią dziesiątki jak nie setki tysięcy nie potrafią zrobić od razu takiej?? Ja rozumiem taka może więcej kosztować przy wytworzeniu no to niech zrobią to jako akcesorium opcjonalne "Extra wydech +10% koni" wtedy jeszcze serwisy zarobią na montażu i wszyscy będą zadowoleni. Niech mi to ktoś wytłumaczy. Pytanie jeszcze czy te wydechy spełniają normy spalin oraz poziomu dźwięku ale jeśli ktoś jedzie na badanie techniczne to sprawdzają takie sprawy.
Krzychu |
|
|
|
 |
edi567
Forumowicz
Auto: 1:24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 58 Skąd: M-W
|
Wysłany: 08-01-2009, 20:51
|
|
|
krzychu napisał/a: | Pytanie jeszcze czy te wydechy spełniają normy spalin oraz poziomy dźwięku |
wydaje mi się, że właśnie dlatego nie montują ich fabrycznie |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 09-01-2009, 00:49
|
|
|
krzychu, w ostatnim zdaniu sobie na to odpowiedziales
moze nie chodzi o przekraczanie dopuszczalnych norm ale o mocne zblizanie sie do ich granic |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 09-01-2009, 07:13
|
|
|
dobrze dobrany wydech moze zdzialac cuda, u mnie w hondzie po samym wydechu ze 125km zrobilo sie 140km, wydech kosztowal niecale 500zl + kolektor 4-2-1 200zl ... ale do hondy mozna sciagnac wszystko ze stanow za grosze,..
dodam rowniez ze w turbo tez bym nie szedl,.. moze sie sypac i trzeba bedzie dokladac do interesu
skoncentruj sie na swapie na cos mocniejszego np takie bi turbo |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2009, 11:07
|
|
|
Za tydzien jade na przeglad to sie okaze. Ale maxima przechodzi bez zadnego kata wiec o czystosc spalin sie nie martwie. Gorzej moze byc z glosnoscia. Pozyjemy zobaczymy.
puntspusy, pewnie sciagales jak dolar byl po 2zl. Ja zaluje ze sobie ze stanow wtedy gleby nie sciagnalem |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 09-01-2009, 12:29
|
|
|
NIE, zdradze ci w tajemnicy ze zawsze jak sciagam to wieksza paczke, procz rzeczy ktore chce dla siebie to biore takze rzeczy na sprzedaz, dlatego wychodzi nieco taniej
szkoda ze w mitsu tak malo sie dlubie bo np do hondy ludzie sobie sami wydechy robia, temat jest juz przecwiczony wielokrotnie i wiadomo jaka srednice brac do konkretnego silnika, kupujesz wiec kawalek kwasowki i jedziesz |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
|
|