Przesunięty przez: Hubeeert 16-07-2006, 00:34 |
Dwa problemy z moim lancerkiem już brak sił |
Autor |
Wiadomość |
jarekft [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2006, 22:42
|
|
|
Witam sprawa rozwiazana z dławieniem wyciolem katalizator i wstawilem strumiennice imitujaca katalizator {koszty nowego katalizatora sa oszolamiajace}pozostało tylko to zzucanie obrotow regulacje ponowne czyszczenie przepustnicy nic niedaje ciagle to samo macie jakies pomysly??? |
|
|
|
 |
Maxim [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2007, 09:24
|
|
|
Witam, ja z tym samym problemem Po przekroczeniu 3000 RPM silnik słabnie i auto bardzo powoli się rozpędza. Po przekroczeniu ~4000 RPM problem znika, poniżej 3000 też jest OK. Teoretycznie wszystko powinno być w najlepszym porządku. Miesiąc temu była regulacja wolnych obrotów (z 600 na 800 RPM), ale ostatnio wolne obroty znów spadły do ok. 600 i falują sobie do 800 Chyba pora zabrać się za czyszczenie przepustnicy... zdam relację czy i jak pomogło
Dodano po dłuższej chwili:
W przepustnicy - jak w kominie. Masa sadzy... dziwię się, że to auto jeździło Myślę, że teraz będzie OK. Wolne obroty (po rozgrzaniu silnika) są równe, około 800 RPM. W trasie wyjdzie, czy silnik nie traci mocy powyżej 3000 RPM. |
|
|
|
 |
Paweł z Lancera [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2007, 03:43
|
|
|
ja mam inny proble strasznie mi kierownica szarpie jak jade moim miskiem nie wiem co jest ciagnie go w lewo strone a samochod jest potrzebny prosze o pomoc |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 26-08-2007, 08:52
|
|
|
Zbieżność/geometria do sprawdzenia oraz w szczególności zawieszenie z przodu na okoliczność uszkodzeń, pogiętych drążków, łączników itp. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
KGano [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2007, 14:48
|
|
|
Maxim napisał/a: | W trasie wyjdzie, czy silnik nie traci mocy powyżej 3000 RPM. |
I co wyszło? Interesuje mnie ten temat.... |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 30-08-2007, 18:01
|
|
|
Paweł z Lancera napisał/a: | ja mam inny proble strasznie mi kierownica szarpie jak jade moim miskiem nie wiem co jest ciagnie go w lewo strone a samochod jest potrzebny prosze o pomoc |
Jesli szarpie przy 90+ to masz zle wywazone kola.
Jesli szarpie przy malej predkosci - balon na oponie albo uszkodzone elementy zawieszenia.
Jesli sciaga w lewo - problem ze zbieznoscia.
Ale do tego wszystkiego dopowiem ze jesli masz bicie przy malej predkosci - 30-60 km/h to stawiam na balon na przedniej osi bo i on wtedy spowoduje ze samochod bedzie sciagal.
Pod lewaruj go i obroc opony i zobacz jak wygladaja. Jesli jest jakas nierownosc - BINGO WE GOT THE WINNER!!!
[ Dodano: 30-08-2007, 18:03 ]
KGano napisał/a: | Maxim napisał/a: | W trasie wyjdzie, czy silnik nie traci mocy powyżej 3000 RPM. |
I co wyszło? Interesuje mnie ten temat.... |
Moze przeciek powietrza albo filtr zle umiejscowiony. W moim zdarza sie ze jesli stracisz 2 sruby przytrzymujace plastikowa obudowe dolotu powietrza to sie dusi powyzej 4000 rpm. Zwykly nie dobor powietrza. |
|
|
|
 |
Anazar [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2007, 22:24
|
|
|
Czasami silniczek krokowy potrzebuje czyszczenia.
Można go rozebrać i przeczyścić, ale to trochę kłopotliwe.
Potem przesmarować smarem do plastyku i wyregulować.
Można po prostu wymoczyć w acetonie.
Dwoje znajomych sprawdziło ten sposób i silniczki działają jak trzeba.
Cytat: | Witam sprawa rozwiazana z dławieniem wyciolem katalizator i wstawilem strumiennice imitujaca katalizator |
To naprawdę pomogło |
|
|
|
 |
|