Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
16-07-2006, 00:34
Dwa problemy z moim lancerkiem już brak sił
Autor Wiadomość
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2006, 22:42   

Witam sprawa rozwiazana z dławieniem wyciolem katalizator i wstawilem strumiennice imitujaca katalizator {koszty nowego katalizatora sa oszolamiajace}pozostało tylko to zzucanie obrotow regulacje ponowne czyszczenie przepustnicy nic niedaje ciagle to samo macie jakies pomysly???
 
 
Maxim
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2007, 09:24   

Witam, ja z tym samym problemem :) Po przekroczeniu 3000 RPM silnik słabnie i auto bardzo powoli się rozpędza. Po przekroczeniu ~4000 RPM problem znika, poniżej 3000 też jest OK. Teoretycznie wszystko powinno być w najlepszym porządku. Miesiąc temu była regulacja wolnych obrotów (z 600 na 800 RPM), ale ostatnio wolne obroty znów spadły do ok. 600 i falują sobie do 800 :| Chyba pora zabrać się za czyszczenie przepustnicy... zdam relację czy i jak pomogło :)

Dodano po dłuższej chwili:

W przepustnicy - jak w kominie. Masa sadzy... dziwię się, że to auto jeździło :) Myślę, że teraz będzie OK. Wolne obroty (po rozgrzaniu silnika) są równe, około 800 RPM. W trasie wyjdzie, czy silnik nie traci mocy powyżej 3000 RPM.
 
 
Paweł z Lancera
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2007, 03:43   

ja mam inny proble strasznie mi kierownica szarpie jak jade moim miskiem nie wiem co jest ciagnie go w lewo strone a samochod jest potrzebny prosze o pomoc :(
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-08-2007, 08:52   

Zbieżność/geometria do sprawdzenia oraz w szczególności zawieszenie z przodu na okoliczność uszkodzeń, pogiętych drążków, łączników itp.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
KGano
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2007, 14:48   

Maxim napisał/a:
W trasie wyjdzie, czy silnik nie traci mocy powyżej 3000 RPM.

I co wyszło? Interesuje mnie ten temat....
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2007, 18:01   

Paweł z Lancera napisał/a:
ja mam inny proble strasznie mi kierownica szarpie jak jade moim miskiem nie wiem co jest ciagnie go w lewo strone a samochod jest potrzebny prosze o pomoc :(


Jesli szarpie przy 90+ to masz zle wywazone kola.

Jesli szarpie przy malej predkosci - balon na oponie albo uszkodzone elementy zawieszenia.

Jesli sciaga w lewo - problem ze zbieznoscia.

Ale do tego wszystkiego dopowiem ze jesli masz bicie przy malej predkosci - 30-60 km/h to stawiam na balon na przedniej osi bo i on wtedy spowoduje ze samochod bedzie sciagal.
Pod lewaruj go i obroc opony i zobacz jak wygladaja. Jesli jest jakas nierownosc - BINGO WE GOT THE WINNER!!!

[ Dodano: 30-08-2007, 18:03 ]
KGano napisał/a:
Maxim napisał/a:
W trasie wyjdzie, czy silnik nie traci mocy powyżej 3000 RPM.

I co wyszło? Interesuje mnie ten temat....


Moze przeciek powietrza albo filtr zle umiejscowiony. W moim zdarza sie ze jesli stracisz 2 sruby przytrzymujace plastikowa obudowe dolotu powietrza to sie dusi powyzej 4000 rpm. Zwykly nie dobor powietrza.
 
 
Anazar
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2007, 22:24   

Czasami silniczek krokowy potrzebuje czyszczenia.

Można go rozebrać i przeczyścić, ale to trochę kłopotliwe.
Potem przesmarować smarem do plastyku i wyregulować.

Można po prostu wymoczyć w acetonie.
Dwoje znajomych sprawdziło ten sposób i silniczki działają jak trzeba.

Cytat:
Witam sprawa rozwiazana z dławieniem wyciolem katalizator i wstawilem strumiennice imitujaca katalizator


To naprawdę pomogło :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.