Skrzynie A/T i M/T w ECxx |
Autor |
Wiadomość |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 27-11-2008, 20:18
|
|
|
aaa...czyli jednak moje przeczucia moga sie potwierdzic he he |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 28-11-2008, 13:45
|
|
|
Robert, popraw opis tego białego jeśli go jeszcze nie pchnąłeś, bo na pewno ci ktoś wypomni... (znaczy ja...):
1. felgi z pre-liftu (czyli do 1998)
2. V-type jest oznaczeniem manuala
3. środek Recaro/Momo był w pre-liftach Super S, lub post-liftach Ralliart
A u ciebie w opisie taki mix.
Mam nadzieję, że szybko pójdzie, bo to fajne autko i warte ceny . |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 28-11-2008, 14:19
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | 2. V-type jest oznaczeniem manuala | pewny jesteś tego Tomku że tylko chodzi o skrzynię
Różnica między Type S a Type V (po licie) polega przede wszystkim na braku systemu AYC, a co do rodzaju skrzyni - czy tylko manual też nie jestem do końca przekonany dla przykładu SPECYFIKACJE
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 28-11-2008, 14:51
|
|
|
Piotrek, nie będę się bił...
... ale po tych wielu miesiącach siedzenia w temacie "VR4" wydaje mi się, że to ja mam rację. Nie spotkałem manuala z AYC (chyba że Krzysiowy ma tak), a wszystkie były type-V. Poza tym type-V występuje wyłącznie w pre-liftcie (do połowy 1998) i ma jako jedyny 280KM. Preliftowe A/T jakie spotkałem mają 260KM i są type-S, albo mają 280KM i są type Super S (ale mają inny body kit niż ten Roberta).
Poliftówki (1999- ) natomiast oficjalnie nie noszą już oznaczeń "type-coś tam". |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 28-11-2008, 15:19
|
|
|
Ja też nie będę się spierał ale tak jak napisałem chodzi mi o wersje po lifcie
Na forum OZ też taką informację można znaleźć
Mike napisał/a: | The type S includes AYC just like the Series 1, while the type V does not. |
czytając dalszą wypowiedź Mel-D napisał/a: | The Type-V model could be specified with either the existing 5-speed manual or the optional INVECS-II, |
źródło
Tak samo wyczytasz z wikipedia
Poza tym tak jak widzisz w tej specyfikacji Type V też jest ze skrzynią A/T Na aukcjach w JP też masz widnieją opisy aut oznaczonych jako Type V i też są z A/T
BTW: nie mając jeszcze VR-4 też "siedziałem" w temacie jak to napisałeś i dalej staram się pogłębiać wiedzę w tym temacie
Niedługo trzeba będzie pomyśleć o stworzeniu polskiej bazy danych o VR-4 Jakiś czas temu rozmawialiśmy o tym z Robertem i Tomkiem Domeny mamy wykupione wiec przydałoby się coś w końcu zrobić w tym temacie
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-11-2008, 18:04
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | (chyba że Krzysiowy ma tak) |
Krzysiowy ma AYC |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2008, 20:12
|
|
|
Krzyś, VR w manualu ma tę samą skrzynię co EVO któreś tam? |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-11-2008, 20:40
|
|
|
podobno 5,6,7 czy jakos tak |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2008, 20:46
|
|
|
Dzięki:) Pytałem odnośnie ewentualnych napraw czy da się kupić części. |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-11-2008, 20:49
|
|
|
wiekszosc sie da w UK najblizej |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-11-2008, 20:53
|
|
|
Wobec rosnącej popularności modelu namawiam pewnego pabianickiego sprzedawcę części na bycie potentatem w tej dziedzinie w naszej części świata |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2008, 21:01
|
|
|
Krzys napisał/a: | wiekszosc sie da | To trochę cieszy.
Krzys napisał/a: | w UK najblizej | A to już mniej.
@Bartek
Byłoby ciekawie, ilość aut co prawda naraziej jest mizerna, ale może jak dolar spadnie to się powiększy:D |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-11-2008, 21:10
|
|
|
kiedys było takie powiedzenie... "chcesz kupic Jaguara.. kup lepiej dwa,tego drugiego przeznacz na czesci" w przypadku VR-ka to jest chyba aktualne (kolega kochajj tak zrobił |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-11-2008, 21:13
|
|
|
Ajsi, Tylko tych o których wiem na 100%, że są jest 8 szt., z czego 5 na chodzie (2 się budują i 1 odbudowuje ) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 29-11-2008, 23:42
|
|
|
Wszystko fajnie, tylko, że kiedyś z mojej VR-ki zrobi się staruszek, więc trzeba myśleć perspektywicznie i coś mi się wydaje, że niedługo rozsądna opcją będzie planowanie wymiany na EVO VIII (tylko to małe jakieś... ), przy obecnych cenach w granicach 5-6k GBP z importem do UK, to za dwa, trzy lata będzie chyba jedyna opcja .
Krzys, jesteś "jedyny" z tym swoim manualem z AYC o jakim wiem . Ale ty masz przecież Leguminę, ciekawe czy w sedanie było tak samo |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|