Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: harpagan
15-10-2007, 01:57
4G92 zamiast 4G15 w Colcie C52
Autor Wiadomość
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2006, 19:30   

Rafi, a skąd wiesz, że silnik jest całkowicie zajeżdżaony? Stąd, że bierze olej? Może rzeczywiście wystarczyłoby go tylko uszczelnić? Miśki to twarde zwierzaki, więc - moim zdaniem - jest duża szansa, że i Wasz bebechy ma zdrowe...
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 04-07-2006, 19:35   

kurcze 1.6 w c50 sesese :mrgreen: a tak pozatym to diesle w 3000gt z VW montuja to co to nie podejdzie :mrgreen:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 04-07-2006, 20:01   

gregorbu napisał/a:
Rafi, a skąd wiesz, że silnik jest całkowicie zajeżdżaony? Stąd, że bierze olej?

Tak ostatnio dolalismy litr minerala, i teraz znow czekaja go dolewki,zuzycie bedzie jakis litr na 1000 km
czyli 10 litrow na 10 000 km , wiec to raczej napewno nie uszczelniacze ... ( po zostawieniu auta na noc, beton jest suchy ... )
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2006, 20:08   

U mnie były podobne objawy. Żużycie oleju (półsyntetyk) wprawdzie połowę mniejsze, ale ewidentnych wycieków nie było widać. I oto przyczyny:
1. Wycieki spod pokrywy zaworów, aparatu zapłonowego, rozrządu, bagnetu, miski olejowej. I co ciekawe - silnik absolutnie nie był zarzygany olejem. Były to minimalne znaczki wycieków, przypominało to raczej pocenie się niż wycieki.
2. Luzy na zaworach wydechowych.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-07-2006, 20:51   

gregorbu ja się z Tobą zgadzam - mało tego jeżeli samochód pójdzie 160 to znaczy że nie jest w złym stanie silnik. No ale ja się k**** kompletnie nie znam.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 04-07-2006, 22:17   

wycieki spod pokrywy zaworow mozna wyeliminowac -po kupnie została zalozona nowa uszczelka, wyciekow z apratu ,rozrzadu ,bagnetu nie widac .

luzy na zaworach wydechowych - pewno sa , ale boje sie za to zabrac .
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-07-2006, 23:01   

No to niech sie punkt 6 za to weźmie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2006, 23:59   

Rafal_Szczecin napisał/a:
wycieki spod pokrywy zaworow mozna wyeliminowac -po kupnie została zalozona nowa uszczelka
Rafał - u mnie też była nowa uszczelka! Ajusa. Gdyby to była jednak MGP, też byłaby ciekła - dekiel jest nieco pogięty po wewnętrznej stronie w okolicach śrub (były za mocno dociągnięte).
Rafal_Szczecin napisał/a:
wyciekow z apratu ,rozrzadu ,bagnetu nie widac .
U mnie też nie było widać. Dopiero bardzo dokładna weryfikacja wskazała, skąd cieknie.
Rafal_Szczecin napisał/a:
luzy na zaworach wydechowych - pewno sa , ale boje sie za to zabrac .
Skąd ta pewność? Luz na zaworach (ssących i wydechowych) jest stosunkowo łatwy do sprawdzenia. Jeśli jest tak duży jak był u mnie, będzie wyczuwalny palcami po rozpięciu zaworów. Dla sprawnego mechanika to 15 minut roboty. Poza tym sensowna jest obróbka głowicy.
I tytułem małego podsumowania - zgadzam się z Hubertem: gdyby silnik był rzeczywiście zajeżdżony, nie dałoby się z niego wycisnąć 160 km/h i byłyby duże problemy z przyspieszaniem. Po wtóre - nie ma co pisać czarnych scenariuszy. Żabozielony udając się na operację serca - nie wiedzieć kiedy - rozpędził sie do 160 km/h i było jeszcze pół gazu pod nogą. Jakieś BMW E30 320 nie było w stanie mnie dojść. Po rozebraniu silnika okazało się, żę z wyjątkiem 4 prowadnic w zasadzie wszystko wygląda jak nowe: pierścienie trzymają normę, cylindry i gładzie mają jeszcze fabryczne szlify, panewki jak w nowym silniku.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-07-2006, 08:20   

Hubeeert napisał/a:
..............3. Zegary - te co masz są do 1,5 4G15 - wątpię żeby to pasowało do siebie
..........


Zegary, które miał jeżdżą w moim 1.3 4G13, więc te od 4G15 są na 90% takie same, oczywiście oprócz kształtu.

Jedynym problemem moim zdaniem byłyby półosie bo sam silnik 1.5 waży podobnie do 1.6 i ma podobne osiągi na swojej skrzyni biegów.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-07-2006, 10:06   

wichura1 mylisz się bo Rafał ma C52A a nie CAx
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-07-2006, 12:26   

W lato kurz bardzo ładnie oblepia ściekający olej i praktycznie nic nie widać. Rośnie tylko warstwa tego gluta w miejscu wycieku. Musiałby być też bardzo zdrowy wyciek, żeby było widać plamkę pod autem - olej oblepiony zasycha sobie gdzieś po drodze - trzeba wejść na kanał i będzie wszystko elegancko widać.
A jeszcze co do tej ciągłej wysokiej temp. - na jaki kolor podświetlają się Wam tarcze i ile silnik ma obr przy 100km/h?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.