Przesunięty przez: harpagan 15-10-2007, 01:57 |
4G92 zamiast 4G15 w Colcie C52 |
Autor |
Wiadomość |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2006, 19:30
|
|
|
Rafi, a skąd wiesz, że silnik jest całkowicie zajeżdżaony? Stąd, że bierze olej? Może rzeczywiście wystarczyłoby go tylko uszczelnić? Miśki to twarde zwierzaki, więc - moim zdaniem - jest duża szansa, że i Wasz bebechy ma zdrowe... |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 04-07-2006, 19:35
|
|
|
kurcze 1.6 w c50 sesese a tak pozatym to diesle w 3000gt z VW montuja to co to nie podejdzie |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 04-07-2006, 20:01
|
|
|
gregorbu napisał/a: | Rafi, a skąd wiesz, że silnik jest całkowicie zajeżdżaony? Stąd, że bierze olej? |
Tak ostatnio dolalismy litr minerala, i teraz znow czekaja go dolewki,zuzycie bedzie jakis litr na 1000 km
czyli 10 litrow na 10 000 km , wiec to raczej napewno nie uszczelniacze ... ( po zostawieniu auta na noc, beton jest suchy ... ) |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2006, 20:08
|
|
|
U mnie były podobne objawy. Żużycie oleju (półsyntetyk) wprawdzie połowę mniejsze, ale ewidentnych wycieków nie było widać. I oto przyczyny:
1. Wycieki spod pokrywy zaworów, aparatu zapłonowego, rozrządu, bagnetu, miski olejowej. I co ciekawe - silnik absolutnie nie był zarzygany olejem. Były to minimalne znaczki wycieków, przypominało to raczej pocenie się niż wycieki.
2. Luzy na zaworach wydechowych. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-07-2006, 20:51
|
|
|
gregorbu ja się z Tobą zgadzam - mało tego jeżeli samochód pójdzie 160 to znaczy że nie jest w złym stanie silnik. No ale ja się k**** kompletnie nie znam. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 04-07-2006, 22:17
|
|
|
wycieki spod pokrywy zaworow mozna wyeliminowac -po kupnie została zalozona nowa uszczelka, wyciekow z apratu ,rozrzadu ,bagnetu nie widac .
luzy na zaworach wydechowych - pewno sa , ale boje sie za to zabrac . |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-07-2006, 23:01
|
|
|
No to niech sie punkt 6 za to weźmie. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2006, 23:59
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | wycieki spod pokrywy zaworow mozna wyeliminowac -po kupnie została zalozona nowa uszczelka | Rafał - u mnie też była nowa uszczelka! Ajusa. Gdyby to była jednak MGP, też byłaby ciekła - dekiel jest nieco pogięty po wewnętrznej stronie w okolicach śrub (były za mocno dociągnięte). Rafal_Szczecin napisał/a: | wyciekow z apratu ,rozrzadu ,bagnetu nie widac . | U mnie też nie było widać. Dopiero bardzo dokładna weryfikacja wskazała, skąd cieknie. Rafal_Szczecin napisał/a: | luzy na zaworach wydechowych - pewno sa , ale boje sie za to zabrac . | Skąd ta pewność? Luz na zaworach (ssących i wydechowych) jest stosunkowo łatwy do sprawdzenia. Jeśli jest tak duży jak był u mnie, będzie wyczuwalny palcami po rozpięciu zaworów. Dla sprawnego mechanika to 15 minut roboty. Poza tym sensowna jest obróbka głowicy.
I tytułem małego podsumowania - zgadzam się z Hubertem: gdyby silnik był rzeczywiście zajeżdżony, nie dałoby się z niego wycisnąć 160 km/h i byłyby duże problemy z przyspieszaniem. Po wtóre - nie ma co pisać czarnych scenariuszy. Żabozielony udając się na operację serca - nie wiedzieć kiedy - rozpędził sie do 160 km/h i było jeszcze pół gazu pod nogą. Jakieś BMW E30 320 nie było w stanie mnie dojść. Po rozebraniu silnika okazało się, żę z wyjątkiem 4 prowadnic w zasadzie wszystko wygląda jak nowe: pierścienie trzymają normę, cylindry i gładzie mają jeszcze fabryczne szlify, panewki jak w nowym silniku. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-07-2006, 08:20
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | ..............3. Zegary - te co masz są do 1,5 4G15 - wątpię żeby to pasowało do siebie
.......... |
Zegary, które miał jeżdżą w moim 1.3 4G13, więc te od 4G15 są na 90% takie same, oczywiście oprócz kształtu.
Jedynym problemem moim zdaniem byłyby półosie bo sam silnik 1.5 waży podobnie do 1.6 i ma podobne osiągi na swojej skrzyni biegów. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-07-2006, 10:06
|
|
|
wichura1 mylisz się bo Rafał ma C52A a nie CAx |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-07-2006, 12:26
|
|
|
W lato kurz bardzo ładnie oblepia ściekający olej i praktycznie nic nie widać. Rośnie tylko warstwa tego gluta w miejscu wycieku. Musiałby być też bardzo zdrowy wyciek, żeby było widać plamkę pod autem - olej oblepiony zasycha sobie gdzieś po drodze - trzeba wejść na kanał i będzie wszystko elegancko widać.
A jeszcze co do tej ciągłej wysokiej temp. - na jaki kolor podświetlają się Wam tarcze i ile silnik ma obr przy 100km/h? |
|
|
|
 |
|