Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
16-10-2009, 18:56
[EAx 97-04] Mitsubishi Galant Avance, Wrocław
Autor Wiadomość
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-03-2009, 00:12   

voytech, gratuluje zakupu naprawde pieknego rekinka :D
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 14-03-2009, 00:12   

gratulacje

miłego użytkowania i niech ci się świeci zawsze GDI eco
witamy w klubie galantomaniaków

pozdrawiam
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 14-03-2009, 00:58   

voytech napisał/a:
olej mam zalany Mobil1 5w50. Pozostać przy takim, czy zmienić na zalecany przez producenta (o ile pamiętam, 10w30?) dla silnika 2,4 GDI??
- te ściąganie w prawo, o ile zawieszenie jest OK, jak stwierdzili w ASO, to może być wg. mojej nikłej mechanicznej wiedzy: brak powietrza w oponie, nierówno zdarty bieżnik opony, źle wyważona felga, nieustawiona geometria. Coś jeszcze macie na myśli?

co do oleju to jezeli nie ma zadnych wyciekow ani nic z tych rzeczy to ja raczej zostal bym przy tym oleju co jest, skoro jeszcze wiesz jaki jest lany to tylko pozazdroscic, takie jest moje zdanie, ale moze niech sie jeszcze inni wypowiedza.

jak dla mnie to zacznij od najprostszej rezczy czyli sprawdz cisnienie w kolach, nastepnie jezeli sie nie poprawi, zobaczylym jak wygladaja koncowki drazkow jezeli sa ok, a podobno cale zawieszenie jest, to jedz na geometrie, niech ustawia i ciesz sie prosta jazda .


witamy w klubie :)
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 14-03-2009, 07:46   

voytech też chciałam pogratulować Tobie udanego zakupu jak zastosujesz się do rad przedmówców będzie ok!
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 14-03-2009, 11:15   

voytech,
Zgodzę się z teza Rafał_Szczecin jeżeli nic się nie dzieje złego z silnikiem nic nie stuka,nic nie klepie,to zostań przy tym oleju który masz zalany,nie ma co na siłę uszczęśliwiać silnika innym olejem,co do ściągania możliwe ze jest lekko przestawiona zbieżność co można stwierdzić na oponie,powinna być bardziej zużyta na obrzeżu,ja spróbowałbym na początku dopompować kolo żeby miało równe ciśnienie w obu przednich,jeżeli to nie pomoże,możesz zamienić kola z tylu na przód,jeżeli objawy dalej będą występować,dopiero udaj się na geometrie do dobrego zakładu,niech ustawia Ci i przód i tył,żebyś 2 razy nie jeździł zbytecznie.

A tak poza tym witaj w klubie,miłego użytkowania Misia Ci życzę,i niech Ci służy jak najlepiej.
Pozdrawiam.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-03-2009, 16:55   

voytech napisał/a:
- te ściąganie w prawo, o ile zawieszenie jest OK, jak stwierdzili w ASO, to może być wg. mojej nikłej mechanicznej wiedzy: brak powietrza w oponie, nierówno zdarty bieżnik opony, źle wyważona felga, nieustawiona geometria. Coś jeszcze macie na myśli?



Twoje sugestie plus zużyty sworzeń wahacza prostego dolnego w prawym kole. Radzę sprawdzić porządnie z obu stron. Tą usterkę ciężko jest wykryć. Nie wiem jak w ASO się przyłożyli do tego.... Ale najłatwiej jest odkręcić wahacz wygięty i na podnośniku zbadać czy nie ma luzu na wahaczu prostym. Zabieg ten jest polecany również ze względu na możliwość wypięcia go podczas jazdy, a waidomo czym to grozi ;) Niektórzy zalecają wymianę tych wahaczy razem z rzorządem po zakupie... Więcej na ten temat w dziale EA :]
Mój po kupnie ściągał w lewo i przyczyną był właśnie ten sworzeń...

[ Dodano: 14-03-2009, 16:56 ]
I gratuluję zakupu :)
 
 
voytech 
Mitsumaniak


Auto: EA3W '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 95
Skąd: Czeladź
Wysłany: 14-03-2009, 21:22   

Dziękuję wszystkim za miłe słowa i rady.
Byłem dzisiaj na geometrii. Najpierw zamienili koła tył-przód. Sciągał.
Potem sprawdzili geometrię. Idealna. Ściągał.
Potem założyli na przód zimówki 15". Lekko ściągał w prawo. Naprawdę lekko, wystarczyło korygować, nie trzeba już było walczyć z autem.
Dzwoniłem do sprzedawcy z pytaniem, o co chodzi z tym ściąganiem, żebym nie tracił pieniędzy na diagnozę, a na naprawę. Powiedział, że jeździł na zimówkach i nie ściągało. Może i tak być.
Potem założyli z powrotem na przód letnie 17". O dziwo, tylko lekko ściąga w prawo, jak na zimówkach. Ponieważ mam teraz na przodzie 2 Toyo Proxes w dobrym stanie, a na tyle nie wiem co, ale do wymiany, ustaliliśmy, że kupię 2 nowe opony i będą dotąd je zakładali, przekładali, wyważali itd., aż auto nie będzie ściągać. Chociaż teraz i tak jest już znośnie. Gdybym nie był purystą w sprawach auta, pewnie bym to olał. Ale jestem, więc...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-03-2009, 21:57   

Sprawdź koniecznie ten sworzeń..
 
 
dominikg 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 82
Skąd: Skawina
Wysłany: 15-03-2009, 00:19   

Heh, ja mam dokładnie to samo: 80km/h droga prosta jak stół, a Gal delikatnie, ale jednak w prawo. Skrzypi lewy sworzeń, prawy cisza. Przed zimą wstrzyknąłem w gumki HHS2000 Würth'a to taki towot w szpraju, było dobrze, luzów nie mam. Znowu zaczęło skrzypieć, ścisnąłem gumki na sworzniach, wylała się woda z błotem :-X . Po pierwszym kupuje dolne proste 555, wymiana, zbierzność, geometria. Stare do regeneracji na sworzniach 555.

Przepraszam za OT, ja również gratuluję serdecznie zakupu Galanta. Piękne auto i uzależnia.
_________________
astro, foto, komp i moto
 
 
 
maju_fci 
Nowy Forumowicz

Auto: opel astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 22
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-03-2009, 09:15   

ja się podczepię...po pierwsze gratulacje!

a po 2 i tu sorry za OT (można słać odpowiedzć na PW).

obecnie też poszukuję Gala, ale jak poczytałem o tym wypinaniu się wachacza prostego to się przeraziłem...ja chyba wymienię je na oryginalne jak tylko kupie auto, bo czytałem, że przy podróbach co kilka tysi km jest to samo, jedynie w miarę dobre są wachacze firmy 555. A może ktoś wie gdzie w Łodzi regenerują wachacze? A i jakie koszta mogą być oryginalnych?Aha i co ile powinno się je wymieniać, żeby przypadkiem koło nie odpadło na jakiejś trasie!
 
 
voytech 
Mitsumaniak


Auto: EA3W '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 95
Skąd: Czeladź
Wysłany: 20-03-2009, 23:26   

Byłem dzisiaj u mechanika, sprawdził sworznie. Powiedział, że wszystko w najlepszym porządku, a co do ściągania, to wina szerokich opon (215/45R17) i naszych dróg.
Pochwalił zakup (jego opinia dużo dla mnie znaczy), jedyne do czego się przyczepił, to do sprzęgła. Podejrzewa, że może być zapowietrzone, sprawdzi to i odpowietrzy, jeśli trzeba.
Geesus, a już straciłem nadzieję, że można kupić dobre używane auto. A mnie się udało kupić rewelacyjne używane auto!
Gdyby tylko po przejechaniu 230 km po mieście (GDI ECO świeci non-stop) nie pokazywał połowy baku...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.