| Ile najwięcej litrów paliwa wlałeś/aś do swojego Galanta EA? | 
   
	| 
 
			
				| Ile najwięcej litrów paliwa wlałeś/aś do swojego Galanta EA? |  
				| 
												
							| 64l |  | 58% | [ 7 ] |  
							| 65l |  | 8% | [ 1 ] |  
							| 66l |  | 8% | [ 1 ] |  
							| 67l |  | 8% | [ 1 ] |  
							| 68l |  | 0% | [ 0 ] |  
							| 69l |  | 16% | [ 2 ] |  |   
				| Głosowań: 12 |   
				| Wszystkich Głosów: 12 |   
				|  |   
				|  |  
 | 
 
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | mar111cin   Forumowicz
 
 Auto: galant 2.5 V6 '03
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 30 Paź 2008
 Posty: 982
 Skąd: FSW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 11:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | ogólnie Owczar to podziwiam odwage ; ) żeby wyjeżdżać w dieslu paliwo do końca, można sobie tylko kłopotów narobić. |  
				| _________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat  +VSI Prins
 witaj Gość
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 11:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chyba w benzynie może być większy problem.. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 11:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Owczar, nie - w dieslu jest problem pienienia się paliwa, a w benzynie zacieranie pompy..... i tu i tu nie wolno wyjeżdżać baku do 0.... 
 W temacie - pierwsze tankowanie po zakupie Gala - weszło mi 63,5 l, potem nie doprowadzałem nigdy do takiego stanu, żeby weszło więcej jak 57-58 l....
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 11:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chyba muszę zatankować na innej stacji... Ogólnie to w tych dwóch przypadkach przejechałem jakieś 70km na palącej rezerwie, a nawet nie, bo za drugim razem jakieś 50km po trasie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mar111cin   Forumowicz
 
 Auto: galant 2.5 V6 '03
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 30 Paź 2008
 Posty: 982
 Skąd: FSW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 11:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | a jakby Ci się skończyło paliwo, to jak sobie poradzisz z odpowietrzeniem układu ? można sobie problemu narobić :/ |  
				| _________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat  +VSI Prins
 witaj Gość
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 12:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | No właśnie odpowietrzenie to nie problem, za pomocą pompki przy filtrze paliwa  Ogólnie byłem świadom, że może się skończyć paliwo, ale te 70km na rezerwie po trasie spokojnie można przejechać, bo to jakieś 9l jest. A w trasie ten silnik pali naprawdę niedużo. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Constans   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant GLS 2.0 TD 98 EA6W 4D68
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 20 Lut 2009
 Posty: 47
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 12:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | A te 70 - 90 km liczysz od momentu zapalenia się rezerwy na stałe? Nie wiem jak u Was, ale u mnie zapala się na chwilę, potem powoli wygasa, i tak przez jakiś czas się to powtarza. W końcu zapala się na stałe, ale i tak nigdy nie wiem czy za parę kilometrów znowu nie zgaśnie. (a tak też już bywało). W Partnerze, którym jeżdżę służbowo to jest o wiele fajniej zrobione. Zapala się raz na dobre (z sygnałem dźwiękowym) i wiem na 100%, że zrobię na tym jakieś 120km. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 12:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Od momentu w którym pali się dłużej niż jest zgaszona. Nawet jak pali się się ciągle od dłuższego czasu, to przy ostrzejszym hamowaniu potrafi zgasnąć. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | corker [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 12:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja na maksa wlewałem 57 litrów ok 20km po zapaleniu się rezerwy. więcej wolę nie ryzykować. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommyc1   Mitsumaniak
 
 Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Maj 2007
 Posty: 1054
 Skąd: warszawski zachodni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 12:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja maksymalnie 61l wlalem, ale więcej tego błędu nie popełniam i staram się max 55-57l lać (tzn nie zostawiać mniejszej rezerwy niż 6-10l). |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | swinks_UK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer Evo 8 FQ300
 Kraj/Country: UK
 Pomógł: 91 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 4469
 Skąd: Bourne, Lincolnshire
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 13:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak Bartek wspomniał, pytaniem pomocniczym tego pytania powinno być: 
 "Czy zdążyłeś już upalić pompę paliwa?"
       
 Wracając do tematu > 51 litrów (łącznie z rurą wlewu). Na więcej nie pozwalam.
 |  
				| _________________ swinks
 
 ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
 ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
 Historia moich Misiów
 Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 18-03-2009, 15:13, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 13:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z tego co pamiętam EC ma mniejszy bak niż EA - jutro się przekonam - będę tankował EC z suszy w baku (na manewrach zabrakło mi paliwa, wlałem 3 l, żeby na lawetę go nie wciągać i zatankuję pod korek) |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | seir   Mitsumaniak
 
 Auto: Sprzedane
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 02 Sie 2008
 Posty: 557
 Skąd: Wr
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-03-2009, 18:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie MAX 50 litrów i to był pierwszy raz jak zobaczyłem, że świeci się rezerwa. Co pewien czas gasnęła i znów się zapalała i tak przez jakieś 20-40 minut spokojnej jazdy do stacji. 50 litrów i więcej nie dało rady... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mar111cin   Forumowicz
 
 Auto: galant 2.5 V6 '03
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 30 Paź 2008
 Posty: 982
 Skąd: FSW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-03-2009, 00:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | jedynie co moge powiedzieć, to to że miałem ostatnio zalanego prawie do F , dokładnie to było troche powyżej niż pośrodku ostatniej i przedostaniej kreski (hmmm jakby to powiedzieć inaczej pomiędzy  3/4 a 1 zbiornika) i na stacji postanowiłem zalać go do pełna, weszło 16l .
 tak ze patrząc na to i na pare innych tankowań powiem tylko tyle, że poziom paliwa spada bardzo nierównomiernie.
 |  
				| _________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat  +VSI Prins
 witaj Gość
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | spown   Mitsumaniak
 ^^^^^^^^^^^
 
  
 Auto: był EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 05 Cze 2008
 Posty: 625
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-03-2009, 10:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | O tym już było pisane... Zanim mi spadnie poniżej najwyższej kreski od fulla, to 150km robię   |  
				| _________________ Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |