E88A rozłożenie napędu |
Autor |
Wiadomość |
sion2002
Mitsumaniak Co by tu teraz...
Auto: Gal E88A 2,5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2006 Posty: 453 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 27-03-2009, 22:52
|
|
|
Jeśli to coś pomoże: gdy miałem robiony wydech i autko było w górze - pokręciłem np. lewym tylnym kołem i przednie prawe się ruszało |
_________________ http://chomikuj.pl/sion2002 zapraszam
Colt 1986 -> Audi B3 1990 1,6 -> Gal E54A 6A12 1993 -> Carisma TD 1998 -> Gal TD 1997 -> Ecli 1993 4G63 (Został w rodzinie - brat - w obce ręce nie oddam) Spłonął -> Gal '93 E88A 2,5 V6 4x4 |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-03-2009, 12:22
|
|
|
to chyba niestety nie pomoze Ja jak kupowłem to auto było w górze i kręciłem wałem , lewe przednie prawe tylne sie kreciło, ale wg.mnie świadczy to jedynie o braku szpery |
|
|
|
 |
VR4-E88A
Nowy Forumowicz
Auto: E88A '96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 7 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-01-2010, 22:17
|
|
|
napedy w tego typu autach sa dosc proste, bez jakichkolwiek blokad ani miedzyosiowych ani na dyfrach. mozliwe sa trzy blokady: przedni dyfer, miedzyosiowo i tylny dyfer, u nas niema nic! :] czyli kreca sie te kola ktore maja najmniejszy opor najczesciej po przekatnej, ale to tez roznie bywa. jedyna ciekawostke ktora zaobserwowalem to to ze tylny naped czasem odcina przy rekawie i wtedy nie musimy kopac lewa po heblu zeby jechac bokiem przy wyzszych prekosciach |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 10-01-2010, 13:09
|
|
|
a no jest bajer jeden, między osiowy o "zwiększonym tarciu". Jakby był zwykły to napęd mógłby swobodnie trafiać tylko na jedno koło, ten mechanizm dba jednak o to, aby moc była rozprowadzana na obydwie osie, minimalnie zmieniając tylko jej rozkład... O resztę dbają już pozostałe mechanizmy różnicowe |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
misiek-misiek
Mitsumaniak Kawosz :)

Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 661 Skąd: Pajęczno-okolice
|
Wysłany: 10-01-2010, 20:25
|
|
|
Jeżeli chodzi o napędy, to musi byc jakaś "blokada" między tyłem a przodem bo jak miałem e88a to przez chyba 3 dni jeździłem z wyjętym wałem, tylko na przednim napędzie. Efekt był taki, że przy ruszaniu na skręconych kołach napęd gdzieś uciekał i zbierał się jakby się sprzęgło ślizgało, na prostych kołach szedł w miarę możliwie ale też to nie było to. Może jestem niedoświadczony w sztywnych 4ro napędówkach ale jakby nie było wału to w ogóle by nie jechał |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 11-01-2010, 00:36
|
|
|
czyli potwierdzasz to co napisałem wyżej |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
misiek-misiek
Mitsumaniak Kawosz :)

Auto: MSS; N16
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 661 Skąd: Pajęczno-okolice
|
Wysłany: 11-01-2010, 14:59
|
|
|
no oczywiście bo z miejsca bym nie ruszył |
|
|
|
 |
|