Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wolne obroty
Autor Wiadomość
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 28-07-2006, 07:00   

Z chęcia bym wziął za małe co nie co ale nie wiem czy mam kable pociągnięte, musiał bym wiedzieć czego dokładnie mam szukać żeby go wpiąć. Ale jestem za.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2006, 07:11   

Marcino napisał/a:
gutier napisał/a:
Własnie a propos jazdy z czyms takim, to okazuje sie ze 'skoki' mocy zdażają się też podczas jazdy. tzn. równomiernie trzymając pedał gazu okazuje się ze w pewnym momencie wyrywa do przodu. Zatem Krokowy odpada.

To nie sa skoki mocy to normalne w GDI, już było o tym pisane ze wtedy silnik przechodzi w tryb GDI i spala bardzij ubogą mieszanke, co powoduje podczas trzymania gazu wzrost mocy. W nowszych modelach byłą jeszcze kontrolka któa to sygnazlizowała.
SWtudent ja bede sprzedawał swoja rozbita i z przodu koo zamka maski widziałem cały czujnik temp., mozew go jednak wymontuje???
Pozdrawiam


Nie do końca sie z Tobą zgodze mam model na 2000 i jest tam swiatełko GDI i u mnie były szarpania na wciśnietym równo pedale przyśpieszenia i to nawet dośc znaczne (do 15km/h)a kontrolka i tak sie świeciła i w głowie nie było jej gasnąć. Wyczyściłem zawór ERG, przepustnice, cały dolotowy kolektor i doloty w głowicy z nagaru w sumie było tego doś dużo (doloty powiekszyły się o dobre 2mm na obwodzie) i wszystko mineło nie ma przyśpieszeń samoistnych, dodatkowo komputer teraz oszukuje na swoja niekorzyśc.
pozdro
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 28-07-2006, 11:27   

Masz może zdjęcia z czyszczenia albo jakiś opis byś dał jak ERG i czym wyczyścić, czy trzega demontować czy wystarczy jakiś spray i psikać no i co z dolotami to już trochę roboty jest?
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2006, 21:22   

Student napisał/a:
Masz może zdjęcia z czyszczenia albo jakiś opis byś dał jak ERG i czym wyczyścić, czy trzega demontować czy wystarczy jakiś spray i psikać no i co z dolotami to już trochę roboty jest?


Zawsze robie fotki czasmi można zobaczyc jak było przed i pomagać sobie w złożeniu niestety po zdjęciu kolektora byłem juz czarny od nagaru i wiecej nie fotografowałem. A co do czyszczenia to niestety wymontowywałem wszystko bo takie mam zasady że musze dotknąc i zobaczyć, a niestety pisze dlatego że jak na moje siły to dużo z tym roboty i cały czarny byłem, w sumie rozkręcania mało ale czyszczenia co nie miara. Do czyszczenia użyłem sciereczek bawełnianych, wyciora do butelek no i szprych od roweru :) w sumie benzyna ekstrakcyjna, powietrze sprężone i ponad 2 dni samochód na kanale :(
pozdro
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 29-07-2006, 22:51   

Powiem wam ze ja nie mogłem odkrecić np krokowaca od swojej przepustnicy, nie wiem jak to jest u was, Czyjni połozeni sie dało. Faktycznie po zdjęciu przepustnicy widac jaki syf jest w dolocie, i to pomaga.
Pzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2006, 00:29   

Marcino napisał/a:
Powiem wam ze ja nie mogłem odkrecić np krokowaca od swojej przepustnicy, nie wiem jak to jest u was, Czyjni połozeni sie dało. Faktycznie po zdjęciu przepustnicy widac jaki syf jest w dolocie, i to pomaga.
Pzdrawiam


Ja mam troszke inną przepustnice od Ciebie bo w modelach na rok 2000 przekonstruowano je te doloty spalin mam za przepustnica a u Ciebie zapewne dziurki sa przed przepustnicą (dlatego czasami w ASO można usłyszeć że w modelach na 2000 nie czyści sie przepustnic). dodatkowo mój krokowy jast z boku a nie u dołu i na pewno nie mam śrubki do regulowania obrotów, wiec pewnie nie pomoge w tej sprawie a co do nagaru to u mnie pomogło bo nic innego nie robiłem no może jedno popsułem cewke zapłonową :) ale od tego napewno nie przestał szarpać :)
pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.