 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
problemy i porady dotyczące przełącznia napędów SS i ES |
Autor |
Wiadomość |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 21-04-2009, 20:34
|
|
|
trwalosc jest nizsza na 4H, jest glosniej, gorzej przyspiesza i wiecej pali wiec tylko dla koneserow w aso twierdza ze lepiej dla zdrowia wlasnego i dla napedu jest nie przekraczac na dlugich dystansach predkosci 130-140 na 4H. Wal 2H jak sucho a 4H na mokrym sypkim sliskim, pzdr |
_________________ nam |
|
|
|
 |
|
|