Przesunięty przez: Gene 27-05-2009, 15:37 |
[2.5 TD] Brak mocy powyżej 2500 obrotów |
Autor |
Wiadomość |
pajerak
Forumowicz pajerak

Auto: pajero 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 70 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-03-2010, 17:54 Gumy na tlnym drążku reakcyjnym ???
|
|
|
Szukam tanich i dobrych gum na tylny drążek reakcyjny !!! Możecie coś polecić !!! Pozdro !!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 26-03-2010, 18:14
|
|
|
pajerak napisał/a: | Szukam tanich i dobrych gum na tylny drążek reakcyjny | napisałeś nie w temacie i możesz mieć kłopoty z odpowiedzią-> no chyba ze brak mocy powyżej 2500 obrotów ma coś wspólnego z gumami na drążku reakcyjnym. Zobacz
http://www.allegro.pl/ite...nl.html#gallery
są mocniejsze i pajerak napisał/a: | tanich i dobrych | to raczej nie idzie w parze |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 03-09-2010, 20:12
|
|
|
...................nie mam już siły do mulenia się mojego autobusu, dopiero co zaczął nareszcie chodzić w miarę normalnie, po wymianie smoka w zbiorniku, to znów zamula...............Podpowiedzcie mi co morze być przyczyną;tym razem nie ciągnie z dołu, dopiero gdzieś od 4 tyś obrotów, dostaje szwungu, a wcześniej z samego dołu, jak ruszałem było aż takie szarpnięcie-czuć było moment obrotowy.Niestety teraz tego nie ma, nawet dobrze na piachu nie zamieli kołami w tych wolniejszych obrotach, a wcześniej orał jak zły-nie mówiąc o tym, że z ledwością osiąga 130km/h-dodam, że pali od strzała,chodzi równiutko-czy zimny, czy ciepły. przy bardzo dużych obrotach przykapca troszkę,ale zdrowym czarnym dymem. |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 03-09-2010, 20:39
|
|
|
hmm.na biegu jałowym przewód do intercoolera robi się twardy jak dam gazu(co prawda ciśnienia tak nie zmierzę)..a w wysokich obrotach auto ciągnie....więc czy to możliwe... |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 03-09-2010, 21:10
|
|
|
nie załamuj mnie....myślisz, że to naprawdę może być to co mówisz... |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
Wysłany: 03-09-2010, 21:13
|
|
|
Czarny dym to typowe obiawy niedotlenienia, co sie wiaze z nieprzepalonym paliwem i zamuleniem silnika. Ale moge sie mylic. Tak czy siak proponuje zdjagnozowac turbine. |
_________________ Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397 |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 03-09-2010, 21:49
|
|
|
ten dym, moim zdaniem jest zdrowy, zaznaczam, że pojawia się dopiero przy wciśnięciu pedału w podłogę... |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
stegano
Forumowicz
Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 341 Skąd: z lasu
|
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 03-09-2010, 22:24
|
|
|
taa...tylko tak myślę jakie mogą być przyczyny...ciśnienie turbiny też jutro sprawdzę...
[ Dodano: 04-09-2010, 18:57 ]
turbina żyje.pompuje 0,8 bara.A gdy zdjąłem wężyk sterujący ciśnieniem to daje do 1,2 aż zwala zawór upustowy... |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-09-2010, 08:35
|
|
|
Ale może być tak, że pęknięta jest podstawa turbiny ( żeliwny element do którego zamontowana jest turbina) i tam jest taka klapka, która się otwiera i zamyka, aby utrzymać stałe ciśnienie w doładowaniu. Pierścień pod klapka lubi być popękany, wówczas ciśnienie pod obciążeniem jest mniejsze, i samochód jest słabszy.
Druga rzecz to pompa wtryskowa, może mieć brud na sitkach. Jak spojrzysz na turbinę z góry to dochodzi tam przewód paliwowy, odkręć go i pod nim jest sitko, weź je wyczyść albo wywal całkiem. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 13-01-2011, 20:52 4m40 brak mocy
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Ale może być tak, że pęknięta jest podstawa turbiny ( żeliwny element do którego zamontowana jest turbina) i tam jest taka klapka, która się otwiera i zamyka, aby utrzymać stałe ciśnienie w doładowaniu. Pierścień pod klapka lubi być popękany, wówczas ciśnienie pod obciążeniem jest mniejsze, i samochód jest słabszy. | nie bardzo wiem o którą część chodzi i czy ta podstawa jest droga w zakupie??? Chciałbym się wziąć z swojego miśka, bo naprawdę taki powolny nigdy nie był....a pali 20-22 litry na setkę..(więcej objawów opisałem na początku tej strony)
A może zanim dobiorę się do tej"podstawy turbiny" sprubować jakichś prostych czynności jeszcze....może soś przeczyścić.............itd...
[ Dodano: 13-01-2011, 20:57 ]
aha? ciśnienie na turbinie mierzone było wcześniej i wskazywało 0,9 bara, jednak co mnie bardzo dziwi-nie słyszę turbiny wogóle, wydaje mi się że kiedyś ją było słychać...jak jest u was? |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 13-01-2011, 21:13
|
|
|
coś może być z tym zaworem przy turbo albo sterowaniem od niego
w vw odpowiedzialny w takich przypadkach za brak mocy jest zawór N75
daje on podcisnienie na siłownik sztangi która idzie do turbo
jak klapa jest źle ustawiona całe cisnienie idzie bokiem
ale to moje doswiadczenie z vw i audi w misku nie przerabiałem |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 13-01-2011, 23:04
|
|
|
gołąb napisał/a: | naprawdę taki powolny nigdy nie był....a pali 20-22 litry na setkę.. |
Zacznij od sprawdzenia wtrysków (wygląda na to że już się sypią), a jak będą ok, to ustawienia boost compensatora + dawka na pompie - jak masz jeszcze orginalny kapsel na śrubie dawki to jej nie tykaj , a ustaw jedynie boost (zaznacz sobie przed tym początkowe ustawienia). |
|
|
|
 |
|