Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
27-05-2009, 15:37
[2.5 TD] Brak mocy powyżej 2500 obrotów
Autor Wiadomość
pajerak 
Forumowicz
pajerak


Auto: pajero 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 70
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-03-2010, 17:54   Gumy na tlnym drążku reakcyjnym ???

Szukam tanich i dobrych gum na tylny drążek reakcyjny !!! Możecie coś polecić !!! Pozdro !!!
_________________

 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 26-03-2010, 18:14   

pajerak napisał/a:
Szukam tanich i dobrych gum na tylny drążek reakcyjny
napisałeś nie w temacie i możesz mieć kłopoty z odpowiedzią-> no chyba ze brak mocy powyżej 2500 obrotów ma coś wspólnego z gumami na drążku reakcyjnym. :wink: Zobacz
http://www.allegro.pl/ite...nl.html#gallery
są mocniejsze i
pajerak napisał/a:
tanich i dobrych
to raczej nie idzie w parze :wink:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 03-09-2010, 20:12   

...................nie mam już siły do mulenia się mojego autobusu, dopiero co zaczął nareszcie chodzić w miarę normalnie, po wymianie smoka w zbiorniku, to znów zamula...............Podpowiedzcie mi co morze być przyczyną;tym razem nie ciągnie z dołu, dopiero gdzieś od 4 tyś obrotów, dostaje szwungu, a wcześniej z samego dołu, jak ruszałem było aż takie szarpnięcie-czuć było moment obrotowy.Niestety teraz tego nie ma, nawet dobrze na piachu nie zamieli kołami w tych wolniejszych obrotach, a wcześniej orał jak zły-nie mówiąc o tym, że z ledwością osiąga 130km/h-dodam, że pali od strzała,chodzi równiutko-czy zimny, czy ciepły. przy bardzo dużych obrotach przykapca troszkę,ale zdrowym czarnym dymem.
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 03-09-2010, 20:20   

Turbina sie skonczyla...
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 03-09-2010, 20:39   

hmm.na biegu jałowym przewód do intercoolera robi się twardy jak dam gazu(co prawda ciśnienia tak nie zmierzę)..a w wysokich obrotach auto ciągnie....więc czy to możliwe... :?:
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 03-09-2010, 20:57   

Nie wywrozymy z fusow, podlaczyc musisz pod zegar i sprawdzic cisnienie doladowania.
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 03-09-2010, 21:10   

nie załamuj mnie....myślisz, że to naprawdę może być to co mówisz... :?:
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 03-09-2010, 21:13   

Czarny dym to typowe obiawy niedotlenienia, co sie wiaze z nieprzepalonym paliwem i zamuleniem silnika. Ale moge sie mylic. Tak czy siak proponuje zdjagnozowac turbine.
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 03-09-2010, 21:49   

ten dym, moim zdaniem jest zdrowy, zaznaczam, że pojawia się dopiero przy wciśnięciu pedału w podłogę...
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 03-09-2010, 22:00   

A no to spoko, normalny objaw :)

Tak czy siak, musisz przediagnozowac pare rzeczy...
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 03-09-2010, 22:24   

taa...tylko tak myślę jakie mogą być przyczyny...ciśnienie turbiny też jutro sprawdzę...

[ Dodano: 04-09-2010, 18:57 ]
turbina żyje.pompuje 0,8 bara.A gdy zdjąłem wężyk sterujący ciśnieniem to daje do 1,2 aż zwala zawór upustowy...
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-09-2010, 08:35   

Ale może być tak, że pęknięta jest podstawa turbiny ( żeliwny element do którego zamontowana jest turbina) i tam jest taka klapka, która się otwiera i zamyka, aby utrzymać stałe ciśnienie w doładowaniu. Pierścień pod klapka lubi być popękany, wówczas ciśnienie pod obciążeniem jest mniejsze, i samochód jest słabszy.
Druga rzecz to pompa wtryskowa, może mieć brud na sitkach. Jak spojrzysz na turbinę z góry to dochodzi tam przewód paliwowy, odkręć go i pod nim jest sitko, weź je wyczyść albo wywal całkiem.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
  Wysłany: 13-01-2011, 20:52   4m40 brak mocy

zbyszekm2 napisał/a:
Ale może być tak, że pęknięta jest podstawa turbiny ( żeliwny element do którego zamontowana jest turbina) i tam jest taka klapka, która się otwiera i zamyka, aby utrzymać stałe ciśnienie w doładowaniu. Pierścień pod klapka lubi być popękany, wówczas ciśnienie pod obciążeniem jest mniejsze, i samochód jest słabszy.
nie bardzo wiem o którą część chodzi i czy ta podstawa jest droga w zakupie??? Chciałbym się wziąć z swojego miśka, bo naprawdę taki powolny nigdy nie był....a pali 20-22 litry na setkę..(więcej objawów opisałem na początku tej strony)


A może zanim dobiorę się do tej"podstawy turbiny" sprubować jakichś prostych czynności jeszcze....może soś przeczyścić.............itd...

[ Dodano: 13-01-2011, 20:57 ]
aha? ciśnienie na turbinie mierzone było wcześniej i wskazywało 0,9 bara, jednak co mnie bardzo dziwi-nie słyszę turbiny wogóle, wydaje mi się że kiedyś ją było słychać...jak jest u was?
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 13-01-2011, 21:13   

coś może być z tym zaworem przy turbo albo sterowaniem od niego
w vw odpowiedzialny w takich przypadkach za brak mocy jest zawór N75
daje on podcisnienie na siłownik sztangi która idzie do turbo
jak klapa jest źle ustawiona całe cisnienie idzie bokiem :wink:
ale to moje doswiadczenie z vw i audi w misku nie przerabiałem
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 13-01-2011, 23:04   

gołąb napisał/a:
naprawdę taki powolny nigdy nie był....a pali 20-22 litry na setkę..

Zacznij od sprawdzenia wtrysków (wygląda na to że już się sypią), a jak będą ok, to ustawienia boost compensatora + dawka na pompie - jak masz jeszcze orginalny kapsel na śrubie dawki to jej nie tykaj :biggrin: , a ustaw jedynie boost (zaznacz sobie przed tym początkowe ustawienia).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.