Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A 2.5] Szarpanie, przygaszanie, brak mocy
Autor Wiadomość
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 05-04-2015, 08:16   

Wyschnie i będzie OK :) Może być, że woda w fajkach. PS. Nie za wcześnie na dyngus? :P
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 06-04-2015, 08:19   

major napisał/a:

Kolejna obserwacja jest taka, że najgorzej dusi się jak się nagle dodaje gazu, jak robi się to powoli to auto się nie przydusza.
|


miałem kiedyś dokładnie taki sam objaw wygląda na spalony tranzystor mocy jeśli tak bez wymiany,regeneracji aparatu się nie obędzie .
 
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 06-04-2015, 17:40   

carbon11 napisał/a:
objaw wygląda na spalony tranzystor mocy jeśli tak bez wymiany,regeneracji aparatu się nie obędzie .


Da się w prosty sposób określić czy uszkodziła się cewka czy tranzystor? Bo teraz pojawia się dylemat i niewiem czy kupić nową cewke czy raczej rozgladać się za używanym całym aparatem?
Ps.
aparat z polifta pasuje do przedlifta :?:
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-04-2015, 20:22   

major napisał/a:
aparat z polifta pasuje do przedlifta
Tak.
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 06-04-2015, 21:53   

Jeśli z pewnego źródła wybrał bym cały aparat bo tak jest tylko 50 % szans
 
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 07-04-2015, 22:01   

się podepnę.
dzisiaj podpiąłem galanta pod evoscan i wyszło mi takie coś:
Reading MUTII DTCs for EcuID:00FF
Updated: 13:40:45
Diagnostic Codes:Oxygen Sensor
Intake temperature sensor
Throttle position sensor
ISC motor position sensor
Engine coolant temperature sensor
Crankshaft position sensor
Camshaft position sensor
Knock sensor
Injector circuit
Fuel pump relay
EGR sensor


normanie się głowę złapałem
i taraz nie wiem od czego zacząć ...
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-04-2015, 22:04   

Skasuj błedy, zrób ponowną przejazdzke i ponownie odczytaj, normalnie masz prawie pełną choinkę ECU :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 08-04-2015, 08:35   

jechać nie jechałem, ale skasowałem i odpaliłem go ponownie. To samo
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-04-2015, 08:55   

Jeżeli masz wszystko dobrze podpięte to albo masz gdzieś dziure w wiązce albo coś z ECU jest nie tak, bo dośc kontrowersyjne by to było gdyby wszystkie te czujniki nagle zwariowały (ewentualnie pozostają zakłócenia w sieci)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 08-04-2015, 09:02   

przy elektryce praktycznie nie grzebałem. Teraz się zastanawiam jak to ugryźćr
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
misiekEA90 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-04-2015, 13:52   

W ramach sprostowania wiadomości od kolegi Hugo to z tego co wiem przedlift ma inny aparat niż polift, oczywiście aparat da się zamontować ale inne jest początkowe położenie palca rozdzielacza.

A teraz sorki za pytanie, ale nie chciałem zamieszczać nowego postu a ten jest związany z tematem i najświeższy, nie znacie kogoś kto ma do sprzedania aparat zapłonowy do poliftu o oznaczeniu T0T57671C 2603 PF?
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 08-04-2015, 14:01   

a nie lepiej zregenerować? Jak zamierzasz trochę nim pojeździć... Ja regenerowałem we wrocławiu. Drożej, ale pewniej. Kupując używkę tak naprawdę nie wiesz co w niej siedzi.
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-04-2015, 15:46   

misiekEA90 napisał/a:
z tego co wiem przedlift ma inny aparat niż polift, oczywiście aparat da się zamontować ale inne jest początkowe położenie palca rozdzielacza.

Ale to tak na poważnie? :mrgreen:
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 08-04-2015, 16:23   

komarsnk napisał/a:
misiekEA90 napisał/a:
z tego co wiem przedlift ma inny aparat niż polift, oczywiście aparat da się zamontować ale inne jest początkowe położenie palca rozdzielacza.

Ale to tak na poważnie? :mrgreen:


Właśnie też tak sobie rozmyślam teraz co kolega napisał bo parę razy mi się zdarzyło montować z przed do polifta i odwrotnie ale czegoś takiego nie zauważyłem :mrgreen:
 
 
 
misiekEA90 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-04-2015, 18:04   

carbon11 napisał/a:
komarsnk napisał/a:
misiekEA90 napisał/a:
z tego co wiem przedlift ma inny aparat niż polift, oczywiście aparat da się zamontować ale inne jest początkowe położenie palca rozdzielacza.

Ale to tak na poważnie? :mrgreen:


Właśnie też tak sobie rozmyślam teraz co kolega napisał bo parę razy mi się zdarzyło montować z przed do polifta i odwrotnie ale czegoś takiego nie zauważyłem :mrgreen:


Właśnie ostatnio wpadł mi w ręce ten aparat sprzed liftu i wydaje mi się że jak robiłem podmianę to palec był w innym miejscu niż w moim, auto kulało jeszcze bardziej więc stwierdziłem że jednak ma znaczenie czy przed czy polift ale nie pomyślałem że ten aparat też może być zepsuty. Jak wyjdzie słoneczko to sprawdzę to położenie palca i wrzucę fotki.
A tak z doświadczenia jak montowałeś do poliftu przedliftowy aparat to wszystko dobrze chodziło?

Kolego misjonarz gdzie regenerowałeś i ile Cię skasowali?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.