[EA5A 2.5] Szarpanie, przygaszanie, brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 05-04-2015, 08:16
|
|
|
Wyschnie i będzie OK Może być, że woda w fajkach. PS. Nie za wcześnie na dyngus? |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
carbon11
Mitsumaniak

Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 234 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 06-04-2015, 08:19
|
|
|
major napisał/a: |
Kolejna obserwacja jest taka, że najgorzej dusi się jak się nagle dodaje gazu, jak robi się to powoli to auto się nie przydusza.
| |
miałem kiedyś dokładnie taki sam objaw wygląda na spalony tranzystor mocy jeśli tak bez wymiany,regeneracji aparatu się nie obędzie . |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 06-04-2015, 17:40
|
|
|
carbon11 napisał/a: | objaw wygląda na spalony tranzystor mocy jeśli tak bez wymiany,regeneracji aparatu się nie obędzie . |
Da się w prosty sposób określić czy uszkodziła się cewka czy tranzystor? Bo teraz pojawia się dylemat i niewiem czy kupić nową cewke czy raczej rozgladać się za używanym całym aparatem?
Ps.
aparat z polifta pasuje do przedlifta |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-04-2015, 20:22
|
|
|
major napisał/a: | aparat z polifta pasuje do przedlifta | Tak. |
|
|
|
 |
carbon11
Mitsumaniak

Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 234 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 06-04-2015, 21:53
|
|
|
Jeśli z pewnego źródła wybrał bym cały aparat bo tak jest tylko 50 % szans |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 07-04-2015, 22:01
|
|
|
się podepnę.
dzisiaj podpiąłem galanta pod evoscan i wyszło mi takie coś:
Reading MUTII DTCs for EcuID:00FF
Updated: 13:40:45
Diagnostic Codes:Oxygen Sensor
Intake temperature sensor
Throttle position sensor
ISC motor position sensor
Engine coolant temperature sensor
Crankshaft position sensor
Camshaft position sensor
Knock sensor
Injector circuit
Fuel pump relay
EGR sensor
normanie się głowę złapałem
i taraz nie wiem od czego zacząć ... |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 07-04-2015, 22:04
|
|
|
Skasuj błedy, zrób ponowną przejazdzke i ponownie odczytaj, normalnie masz prawie pełną choinkę ECU |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 08-04-2015, 08:35
|
|
|
jechać nie jechałem, ale skasowałem i odpaliłem go ponownie. To samo |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-04-2015, 08:55
|
|
|
Jeżeli masz wszystko dobrze podpięte to albo masz gdzieś dziure w wiązce albo coś z ECU jest nie tak, bo dośc kontrowersyjne by to było gdyby wszystkie te czujniki nagle zwariowały (ewentualnie pozostają zakłócenia w sieci) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 08-04-2015, 09:02
|
|
|
przy elektryce praktycznie nie grzebałem. Teraz się zastanawiam jak to ugryźćr |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
misiekEA90
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-04-2015, 13:52
|
|
|
W ramach sprostowania wiadomości od kolegi Hugo to z tego co wiem przedlift ma inny aparat niż polift, oczywiście aparat da się zamontować ale inne jest początkowe położenie palca rozdzielacza.
A teraz sorki za pytanie, ale nie chciałem zamieszczać nowego postu a ten jest związany z tematem i najświeższy, nie znacie kogoś kto ma do sprzedania aparat zapłonowy do poliftu o oznaczeniu T0T57671C 2603 PF? |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 08-04-2015, 14:01
|
|
|
a nie lepiej zregenerować? Jak zamierzasz trochę nim pojeździć... Ja regenerowałem we wrocławiu. Drożej, ale pewniej. Kupując używkę tak naprawdę nie wiesz co w niej siedzi. |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-04-2015, 15:46
|
|
|
misiekEA90 napisał/a: | z tego co wiem przedlift ma inny aparat niż polift, oczywiście aparat da się zamontować ale inne jest początkowe położenie palca rozdzielacza. |
Ale to tak na poważnie? |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
carbon11
Mitsumaniak

Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 234 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 08-04-2015, 16:23
|
|
|
komarsnk napisał/a: | misiekEA90 napisał/a: | z tego co wiem przedlift ma inny aparat niż polift, oczywiście aparat da się zamontować ale inne jest początkowe położenie palca rozdzielacza. |
Ale to tak na poważnie? |
Właśnie też tak sobie rozmyślam teraz co kolega napisał bo parę razy mi się zdarzyło montować z przed do polifta i odwrotnie ale czegoś takiego nie zauważyłem |
|
|
|
 |
misiekEA90
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-04-2015, 18:04
|
|
|
carbon11 napisał/a: | komarsnk napisał/a: | misiekEA90 napisał/a: | z tego co wiem przedlift ma inny aparat niż polift, oczywiście aparat da się zamontować ale inne jest początkowe położenie palca rozdzielacza. |
Ale to tak na poważnie? |
Właśnie też tak sobie rozmyślam teraz co kolega napisał bo parę razy mi się zdarzyło montować z przed do polifta i odwrotnie ale czegoś takiego nie zauważyłem |
Właśnie ostatnio wpadł mi w ręce ten aparat sprzed liftu i wydaje mi się że jak robiłem podmianę to palec był w innym miejscu niż w moim, auto kulało jeszcze bardziej więc stwierdziłem że jednak ma znaczenie czy przed czy polift ale nie pomyślałem że ten aparat też może być zepsuty. Jak wyjdzie słoneczko to sprawdzę to położenie palca i wrzucę fotki.
A tak z doświadczenia jak montowałeś do poliftu przedliftowy aparat to wszystko dobrze chodziło?
Kolego misjonarz gdzie regenerowałeś i ile Cię skasowali? |
|
|
|
 |
|