Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[4G63] Wałek balansowy
Autor Wiadomość
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2007, 22:00   

No i tu się kontakt z kiepuczi przyda :wink:
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 23:09   

kiepuczi nie siedzi juz w usa jak by ktoś nie zauważył ... albo byłem na koe z jego klonem ... z sbr możesz sobie sam taki kit sprowadzić, mają shipping do pl. tyle że się nie opłaca takiego duperelu tylko a większe zakupy jakieś.
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 23:22   

SAMAEL napisał/a:
kiepuczi nie siedzi juz w usa

To chyba większość userów wie, którzy UWAŻNIE czytają forum to i tamto... kiepuczi jako osoba obyta w świecie może pomóc np. podpowiadając lub dając inne wskazówki jak to zdobyć w najlepszy i ekonomiczny sposób.
Pozdrawiam
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 15:01   

w najlepszy i najekonomiczniejszy sposób to przykleić się do kiepucziego który niedługo będzie robił jakieś zamówienie w usa, więc trzeba się śpieszyć ;)
 
 
dolar2dolar2
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2008, 01:41   

Witam wpadłem na ten temat niedawno i mimo odległego już czasu dorzucę swoje trzy grosze. Otóż w galu e33 z silnikiem 2.0 8v miałem problem z wałkiem balansowym który wypluł panewkę. Po rozmowie z moim jedynym mechanikiem który dotyka auta okazało sie iż gniazdo panewki jest w takim stanie że zrobić sie nic nie da a nawet gdyby nabić nową to w porównaniu z oryginałem wątpliwa jest wytrzymałość, różna rozszerzalność cieplna a czasem nawet grubość. Wtedy to właśnie usunąłem wałek balansowy.
Konkretnie wałek od pompy oleju został ucięty i zasklepiony natomiast drugi pozostał w pozycji nieruchomej bo nie założono paska. auto spisuje się doskonale mam nawet troszkę lepsze osiągi. Zimny na wolnych obrotach jest trochę więcej wibracji ale nie wiele. Wałki w nowym aucie mają znosić wibrace ale czy można sie ich ustrzec w 19letnim aucie. ogólnie jestem zadowolony. Na pewno wyszło to dużo taniej niż szukanie "dołu" silnika z dobrym gniazdem panewki. Widziałem Stariona bez wałków mojego miska, e32 1.8 8v. A teraz a moim drugim aucie e39 z silnikem 2.0 16v dohc jest tak samo i wszystko śmiga aż miło. Wszystkie te samochody naprawiał ten sam mechanik który naprawia tylko samochody marki mitsu.Pozdrawiam
 
 
kliszczo 
Nowy Forumowicz

Auto: Hyundai Lantra 92r J1 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 27
Skąd: Sobibór
Wysłany: 20-02-2009, 11:53   

Witam przy pierwszej wymianie rozrządu w moim hyundaiu lantrze 1.6 16V DOHC 114KM zauwarzyłem właśnie że nie posiadam paska balansowego.Jednym słowem byłem w szoku. Dobrze że znajomemu w sklepie mogłem zwrócic ten napinacz i pasek.Znajomy mechanik który mi wymienał rozrząd nie był w stanie zrozumieć tej sprawy ja zresztą też.Ale po przeczytaniu tego już wiem wszystko.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-02-2009, 13:03   

No ale taki wałek balansowy ma znikome opory (co innego wałek rozrządu który ciągle dociska zawory a z drugiej strony trzyma go łożysko) tak że prosił bym o jakieś dane 1%?? Bo fakt masa wirowa jest większa ale tak samo można stwierdzić że kupmy felgi za 1000zł sztuka a nie za 350 coby by była faktycznie lekka też zyskamy na przyspieszeniu może 1%. A jakieś założenie było przy projekcie jak by nie trzeba było na pewno jakiś księgowy by to wyciął z projektu.

Krzychu
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2009, 01:44   

kliszczo napisał/a:
.6 16V DOHC 114KM
bo w Mitsu 1.6 16V czyli 4G61 nie miał tego "pseudoudogodnienia". Silnik 1.6 jest nietypowy bo ma średnice tłoka wieksza niz skok. Co pozwala go wysokok kręcić i ogranicza wibracje.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2009, 19:25   

mam pytanie odnosnie tych kanałow olejowych czy niewystarczy wybic 2 panewek i wbic tak zeby kanal olejowy byl zasloniety przez te panewki, bo chodzi tylko oto aby olej nietracil cisnienia? bo od walka balansowego pompy oleju nietrzeba nic robic z panewka bo ona jest pelna
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 10-06-2009, 20:57   

kliszczo napisał/a:
w moim hyundaiu lantrze 1.6 16V DOHC 114KM zauwarzyłem właśnie że nie posiadam paska balansowego.J
na tyle na ile znam model, to Lantry 1.6 16v (MMC 4G61 , HMC G4CR) z pierwszych lat nie miały wałka balansowego a późniejsze już miały.
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
malpek7 
Nowy Forumowicz


Auto: Eagle TALON `91 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 20-06-2009, 14:16   

w jaki sposób usunąć wałki balansu z silnika 4g63 6 bolt??
 
 
 
4g63colt
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2009, 22:47   

kamils napisał/a:
mam pytanie odnosnie tych kanałow olejowych czy niewystarczy wybic 2 panewek i wbic tak zeby kanal olejowy byl zasloniety przez te panewki, bo chodzi tylko oto aby olej nietracil cisnienia? bo od walka balansowego pompy oleju nietrzeba nic robic z panewka bo ona jest pelna


dokładnie tak.

[ Dodano: 22-06-2009, 22:51 ]
malpek7 napisał/a:
w jaki sposób usunąć wałki balansu z silnika 4g63 6 bolt??


i jeszcze zaspawać a lepiej nagwintować i wkręcić śrubę w ucięty wałek od pompy olejowej
 
 
malpek7 
Nowy Forumowicz


Auto: Eagle TALON `91 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 04-07-2009, 14:35   

zrobiłem tak jak mi radziliście i wszystko gra jak należy :) dzięki wielkie za pomoc :D
 
 
 
marekrybnik89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Rybnik
Wysłany: 12-03-2010, 18:15   

eh a mi silnik szlag trafił;/ wałek balansowy mi blok rozwalił;/ przyszło mi szukac nowego motora;/
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 12-03-2010, 23:08   

marekrybnik89, a było go wywalic za wczau a tak sam chciał wylezc
to nieistotne ale który obstawiam ten na pasku rozrzadu ??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.