Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 18:50
Wnioski z diagnostyki softem tmo przy falowaniu obrotów
Autor Wiadomość
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 17-06-2009, 23:21   

tomasz_wu napisał/a:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1370&highlight=datalogger

użyty kabel to wersja z dwoma rezystorami i diodą.

platforma - winXP


OO - kabelek jak kabel serwisowy do nokii DCT3 :D (np 3410 i starsze) - taka ciekawostka
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 17-06-2009, 23:22   

Konwerter poziomu sygnałów TTL - RS232. Równie dobrze kabelek do instalacji gazowej ;)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
tomasz_wu 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma 12v kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 19
Skąd: Łomża
Wysłany: 24-06-2009, 20:10   

Zauważyłem, moim zdaniem, nieprawidłowość. Wskazanie coolant temperature mam na poziomie ok 190-200 st, prawdopodobnie leży czujnik - niestety nie mogę go namierzyć. Czy ktoś może mi w tym pomóc? Odłączanie przy termostacie skutkują tylko brakiem odczytu na desce, natomiast na kompie wskazanie mam nadal.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24279
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-06-2009, 21:34   

w sigmie sa chyba 2 takie czujniki do ECU - niedaleko tego na deske
a moze masz 200 st F?? a nie C???
ew. ze wzgledu na niedostosowanie oprogramowania do Sigmy moze pokazywac glupoty
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 24-06-2009, 21:48   

w sigmie wszystkie wskazania temperaturowe podawane są w F
 
 
tomasz_wu 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma 12v kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 19
Skąd: Łomża
Wysłany: 26-06-2009, 23:42   

Po przeliczeniu chyba się zgadza. Dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.