Świetne testy Lancerów |
Autor |
Wiadomość |
Pawcho
Forumowicz Pawcho
Auto: Lancer 1.8 SB Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 265 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 17-07-2009, 11:46
|
|
|
Sadzę,że w większości wypadków testujący nawet nie jechał testowanym samochodem tylko robi zlepek z róznych testów zamieszczonych w innych czasopismach / np. zachodnich/-chociaż oczywiście autorzy by wpadli w świete oburzenie. poza tym wpływ na takie a nie inne oceny / poza subiektywnym odczuciem autora i to jest dopuszczalne/ może miec kasa. Tak samo jest w sklepach RTV.Swego czasu firma branży Tv oferowała dodatkową kasę dla sprzedawców za sprzedaż telewizorów, więc ci wciskali klientom głodne kawałki o super jakości tych tv., i kto się nie znał to łykał to jak ciepłe bułeczki. To samo robia firmy farmaceutyczne z lekarzami i lekami/ chociaż już rzadziej/. Tak więc do wszelkiego typu testów należy podchodzic z pewną dozą nieśmiałości |
Ostatnio zmieniony przez Pawcho 17-07-2009, 17:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2009, 13:50
|
|
|
Pawcho weź się ogarnij |
|
|
|
 |
piomic
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 737 Skąd: wiesz, że ja to ja?
|
Wysłany: 17-07-2009, 14:21
|
|
|
jaca71 napisał/a: | bagażnik w lancerze 288litrów | Może z EVO spisywali? Ile tam ma? Jakoś niewiele jak widziałem... |
|
|
|
 |
Pawcho
Forumowicz Pawcho
Auto: Lancer 1.8 SB Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 265 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 17-07-2009, 16:48
|
|
|
no dobra żartowałem. |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-07-2009, 19:56
|
|
|
Te zdanie można powiedzieć, że lekko mnie zniesmaczyło: "Wykorzystano w niej system zmiennych faz rozrządu i wzniosu zaworów dla obu wałków rozrządu, co skutkuje dużą kulturą pracy i niemalże bezszelestną pracą na jałowym biegu. " |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 22-07-2009, 21:13
|
|
|
Jacescu25 ,ale co ciebie zniesmaczyło? Czy to że technicznie to bełbot jakiś, czy ta kultura pracy, jakaś taka bezszelestna niemalże? |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
jaceksu25 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-07-2009, 21:19
|
|
|
Trik, to także => bezszelestna |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 22-07-2009, 21:43
|
|
|
No ja juz raz się pomyliłem i odpalałem już uruchomiony silnik . |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-07-2009, 21:59
|
|
|
Trik napisał/a: | No ja juz raz się pomyliłem i odpalałem już uruchomiony silnik . |
O tyle to śmieszne że Ty tej kosmicznej technologii nie masz |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-07-2009, 23:22
|
|
|
jaca71, to MIVEC w 1,5 nie jest odpowiednikiem tego w 1,8?
a tak na serio to na jalowym biegu wewnatrz auta jak gra radio mozna zapomniec o wlaczonym silniku... przynajmniej przy 1,5... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 22-07-2009, 23:45
|
|
|
jaca71 napisał/a: | O tyle to śmieszne że Ty tej kosmicznej technologii nie masz |
nie boj nie boj, Ty też jej możesz nie mieć. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-07-2009, 00:26
|
|
|
Trik napisał/a: | jaca71 napisał/a: | O tyle to śmieszne że Ty tej kosmicznej technologii nie masz |
nie boj nie boj, Ty też jej możesz nie mieć. |
Może i nie mam ale mam za to pół litra więcej Szklanki pewnie tez mam większe
[ Dodano: 23-07-2009, 00:34 ]
gzesiolek napisał/a: | jaca71, to MIVEC w 1,5 nie jest odpowiednikiem tego w 1,8?
a tak na serio to na jalowym biegu wewnatrz auta jak gra radio mozna zapomniec o wlaczonym silniku... przynajmniej przy 1,5... |
1,5 nie należy do rodziny silników 4B1, które podobno mają MIVECa ze zmiennymi fazami i zmiennym wzniosem zaworów. 1,5 (4A9) posiada tylko zmienne fazy zaworów. |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-07-2009, 01:27
|
|
|
ok kumam... musze sobie cos wiecej o tym silniczku swoim poczytac...
Moze wyjasni mi sie we lbie dlaczego ten malutki silniczek ktory mam pod maska wykazuje sie takim mulem do 60km/h a jednoczesnie zadziwiajaco dobrze sobie radzi powyzej 100km/h, jak siadl ze mna kuzyn ktory jezdzi 1,8 SB to byl zdziwiony na autostradzie, ze miedzy 120 a 140km/h na 5tce tak ciagnie... przeciez to male cos pod maska nie ma prawa... Oczywiscie 1,8 znacznie lepiej ciagnie na wszystkich biegach, ale jednak jest to bardziej widoczne przy rozpedzaniu z nizszych predkosci... przynajmniej u mnie...
moze to tez wynika z tego ze w Hondce silniczek wkrecal sie na obrot i ciagnal znacznie bardziej na niskuch biegach, a pow 130km/h dostawal zadyszki...
|
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-07-2009, 12:19
|
|
|
gzesiolek napisał/a: | moze to tez wynika z tego ze w Hondce silniczek wkrecal sie na obrot i ciagnal znacznie bardziej na niskuch biegach, a pow 130km/h dostawal zadyszki...
|
Może i tak, bo civic to miał tylko0 dwa biegi. Dwójkę i trójkę reszty nie było 1,5 nie jechałem, jak i zresztą 1,8 Tak że nie mam porównania. A ten mój zamulony na 91 oktanów silnik jest dla mnie rakietą po przesiadce z 54 i 90 kucyków... |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-07-2009, 23:16
|
|
|
jaca71 napisał/a: | silników 4B1, które podobno mają MIVECa ze zmiennymi fazami i zmiennym wzniosem zaworów. |
4B1 ma MIVEC na obu wałkach - tylko zmiana faz rozrządu
4A9 ma MIVEC na wałku rozrządu zaworów dolotowych, tylko zmiana faz rozrządu |
_________________
 |
|
|
|
 |
|