Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
"Ceramizer" w UK'u
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 26-07-2009, 22:58   

He, he, he...

Mam nadzieję, że kupiłeś to 250ml. Akurat powinno starczyć na jedno zalanie przy wymianie i na jakieś 10k mil luzikiem.

Silnika nie zepsujesz, ja rok temu zalałem i dalej gra maszyna :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 26-07-2009, 23:25   

Tak, kupiłem tą 250tke.
A propos wymiany oleju, wymieniałem jakieś 2-3 tyś mil temu.
Myślisz że znowu musze? czy moge to tak po prostu dolać?
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-07-2009, 23:38   

Cytat:
A propos wymiany oleju, wymieniałem jakieś 2-3 tyś mil temu.
Myślisz że znowu muszę? czy mogę to tak po prostu dolać?


Ja na Twoim miejscu zalałbym z nowym olejem,
 
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 27-07-2009, 07:52   

Cytat:
Ja na Twoim miejscu zalałbym z nowym olejem,

Czyli "mały" dodatek za 8, i do tego następne kilkadziesiąt funtów :?
Nooo świetnie :lol:
Jak zejde do miśka,
to zobacze dokładnie ile mil temu wymieniałem olej, i się zastanowie. :roll:
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
kael77 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.5 CZ3 5d 2008
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 22
Skąd: Northampton
Wysłany: 27-07-2009, 10:35   

Pozwole sobie wtrącić pytanie: czy są jakieś przeciwskazania przed wlaniem MolySlipa do Gala GDI ? Za kilka dni wymieniam olej wiec będzie okazja.
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 27-07-2009, 12:19   

Nie ma.
Z tym, że MolySLIP nie jest środkiem który ma za zadanie uciszanie popychaczy. Zresztą opis wyjaśnia.
Możesz zastosować i może pomóc.

Możesz też spróbować tego:
http://www.halfords.com/w...tegoryId_165750

Nie zaszkodzi, jeśli ci grają tylko popychacze.

No i w moim przypadku kilka lat temu sprwdzała się kombinacja: Mobil 1 + Wynn's co wymianę.
Teraz stosuję: Amsoil SSO + MolySLIP raz na 1.5 roku (bo mam 2 wymiany w roku).

Jak widać sporo zależy od rodzaju oleju stosowanego.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
kael77 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.5 CZ3 5d 2008
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 22
Skąd: Northampton
Wysłany: 27-07-2009, 13:15   

Rozumiem ze ten drugi zestaw stosujesz w VR-4 ?
Spróbuje pacnąć do swojego Mobil1 + MolySlip, poprzedni właściciel autka zdaje się że zapomniał o serwisie w maju :? więc chcę powlewać/powkładać wszystko co naj, bez kompromisów.
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 27-07-2009, 13:45   

Jeżeli nie sprawia ci to kłopotu finansowego, to proponuję odżałować różnicę w cenie Mobil 1 i Amsoil SSO i kupić ten drugi. Naprawdę kolosalna różnica na plus, a deklasacja dla np. Castrola.
Tu masz strone gdzie kupuję oleje
http://www.performanceoil...engine_oil.html

Spróbuj użyć kuponu promocyjnego "VR415", jak zadziała to będziesz miał dobrą ofertę :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
kael77 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.5 CZ3 5d 2008
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 22
Skąd: Northampton
Wysłany: 27-07-2009, 14:46   

Czy chodzi Ci o : Amsoil Signature Series 0W-30 Synthetic Engine Oil ?
Jak okiem sięgnąć wszędzie czytam żeby do Gala GDI wlać 5w30 lub zbliżony dlatego ciut się w tym momencie zakręciłem.

A kupon sprawdziłem i działa :D Dzieki :D
 
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2009, 15:18   

a ja bym sie tak nie wczuwał w te super srodki, lałem juz rozne cuda do silnika, i moge smiało powiedziec ze dziala to raczej autosugestywne :D Zawsze wydaje mi sie, ze jest lepiej, po jakims czasie juz mi sie tak nie wydaje :D ostatnio po wymianie krokusa tez mi troche ucichło :) i tez nie jestem pewnien czy mi sie nie wydaje :D walace popychacze w tych silnikach to raczej norma, i tylko ich wymiana moze to chwilowo uciszyc, chociaz nie twierdze ze na 100% :D
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 27-07-2009, 19:53   

Manysh napisał/a:
a ja bym sie tak nie wczuwał w te super srodki, lałem juz rozne cuda do silnika, i moge smiało powiedziec ze dziala to raczej autosugestywne :D Zawsze wydaje mi sie, ze jest lepiej, po jakims czasie juz mi sie tak nie wydaje :D ostatnio po wymianie krokusa tez mi troche ucichło :) i tez nie jestem pewnien czy mi sie nie wydaje :D walace popychacze w tych silnikach to raczej norma, i tylko ich wymiana moze to chwilowo uciszyc, chociaz nie twierdze ze na 100% :D


No to piknie idyllicznie, no to po kiego .. grzyba ja to kupiłem?
Tak dla poprawy samopoczucia? Chciałem tylko zrobić coś dobrego dla miśka.
Od wymiany oleju zrobiłem 3600 mil, silnik zalany semisyntetic'em.
Jakoś mi sie nie chce wymieniać znowu.
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2009, 20:49   

werdew napisał/a:
Od wymiany oleju zrobiłem 3600 mil, silnik zalany semisyntetic'em.
Jakoś mi sie nie chce wymieniać znowu.
to nie wymieniaj, dolejesz to cudo podczas kolejnej wymiany i zobaczysz co ci to dało. poza tym, to tylko moja opinia na temat tych srodków, wiec musisz sam sprobowac
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 27-07-2009, 22:31   

kael77 napisał/a:
Czy chodzi Ci o : Amsoil Signature Series 0W-30 Synthetic Engine Oil ?
Jak okiem sięgnąć wszędzie czytam żeby do Gala GDI wlać 5w30 lub zbliżony dlatego ciut się w tym momencie zakręciłem.

A kupon sprawdziłem i działa :D Dzieki :D


Tak chodzi o ten właśnie. Różnica pierwszej cyfry w oznaczeniu (5W-30 a 0W-30) to charakterystyka oleju w niskich temperaturach. Im niższa cyfra tym lepiej, a więc Amsoil jest "elastyczniejszy".
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 27-07-2009, 23:00   

A ja wracam do swojego, czy mogę dolać tego czegoś teraz? (3600mil po wymianie)
czy coś złego się stanie? Czy poprostu będzie bez efektu?
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2009, 23:18   

a co ci sie tak spieszy ? :) nie lałem tego co kupiłes, ale wydaje mi sie ,ze to nie ma sensu lac teraz, bo te srodki maja najlepsze "własciwosci" z czystym olejem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.