"Ceramizer" w UK'u |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 26-07-2009, 22:58
|
|
|
He, he, he...
Mam nadzieję, że kupiłeś to 250ml. Akurat powinno starczyć na jedno zalanie przy wymianie i na jakieś 10k mil luzikiem.
Silnika nie zepsujesz, ja rok temu zalałem i dalej gra maszyna |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 26-07-2009, 23:25
|
|
|
Tak, kupiłem tą 250tke.
A propos wymiany oleju, wymieniałem jakieś 2-3 tyś mil temu.
Myślisz że znowu musze? czy moge to tak po prostu dolać? |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
Kmer
Mitsumaniak Arek

Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 921 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 26-07-2009, 23:38
|
|
|
Cytat: | A propos wymiany oleju, wymieniałem jakieś 2-3 tyś mil temu.
Myślisz że znowu muszę? czy mogę to tak po prostu dolać? |
Ja na Twoim miejscu zalałbym z nowym olejem, |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 27-07-2009, 07:52
|
|
|
Cytat: | Ja na Twoim miejscu zalałbym z nowym olejem, |
Czyli "mały" dodatek za 8, i do tego następne kilkadziesiąt funtów
Nooo świetnie
Jak zejde do miśka,
to zobacze dokładnie ile mil temu wymieniałem olej, i się zastanowie. |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
kael77
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.5 CZ3 5d 2008
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 22 Skąd: Northampton
|
Wysłany: 27-07-2009, 10:35
|
|
|
Pozwole sobie wtrącić pytanie: czy są jakieś przeciwskazania przed wlaniem MolySlipa do Gala GDI ? Za kilka dni wymieniam olej wiec będzie okazja. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 27-07-2009, 12:19
|
|
|
Nie ma.
Z tym, że MolySLIP nie jest środkiem który ma za zadanie uciszanie popychaczy. Zresztą opis wyjaśnia.
Możesz zastosować i może pomóc.
Możesz też spróbować tego:
http://www.halfords.com/w...tegoryId_165750
Nie zaszkodzi, jeśli ci grają tylko popychacze.
No i w moim przypadku kilka lat temu sprwdzała się kombinacja: Mobil 1 + Wynn's co wymianę.
Teraz stosuję: Amsoil SSO + MolySLIP raz na 1.5 roku (bo mam 2 wymiany w roku).
Jak widać sporo zależy od rodzaju oleju stosowanego. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
kael77
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.5 CZ3 5d 2008
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 22 Skąd: Northampton
|
Wysłany: 27-07-2009, 13:15
|
|
|
Rozumiem ze ten drugi zestaw stosujesz w VR-4 ?
Spróbuje pacnąć do swojego Mobil1 + MolySlip, poprzedni właściciel autka zdaje się że zapomniał o serwisie w maju więc chcę powlewać/powkładać wszystko co naj, bez kompromisów. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 27-07-2009, 13:45
|
|
|
Jeżeli nie sprawia ci to kłopotu finansowego, to proponuję odżałować różnicę w cenie Mobil 1 i Amsoil SSO i kupić ten drugi. Naprawdę kolosalna różnica na plus, a deklasacja dla np. Castrola.
Tu masz strone gdzie kupuję oleje
http://www.performanceoil...engine_oil.html
Spróbuj użyć kuponu promocyjnego "VR415", jak zadziała to będziesz miał dobrą ofertę |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
kael77
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.5 CZ3 5d 2008
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 22 Skąd: Northampton
|
Wysłany: 27-07-2009, 14:46
|
|
|
Czy chodzi Ci o : Amsoil Signature Series 0W-30 Synthetic Engine Oil ?
Jak okiem sięgnąć wszędzie czytam żeby do Gala GDI wlać 5w30 lub zbliżony dlatego ciut się w tym momencie zakręciłem.
A kupon sprawdziłem i działa Dzieki |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2009, 15:18
|
|
|
a ja bym sie tak nie wczuwał w te super srodki, lałem juz rozne cuda do silnika, i moge smiało powiedziec ze dziala to raczej autosugestywne Zawsze wydaje mi sie, ze jest lepiej, po jakims czasie juz mi sie tak nie wydaje ostatnio po wymianie krokusa tez mi troche ucichło i tez nie jestem pewnien czy mi sie nie wydaje walace popychacze w tych silnikach to raczej norma, i tylko ich wymiana moze to chwilowo uciszyc, chociaz nie twierdze ze na 100% |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 27-07-2009, 19:53
|
|
|
Manysh napisał/a: | a ja bym sie tak nie wczuwał w te super srodki, lałem juz rozne cuda do silnika, i moge smiało powiedziec ze dziala to raczej autosugestywne Zawsze wydaje mi sie, ze jest lepiej, po jakims czasie juz mi sie tak nie wydaje ostatnio po wymianie krokusa tez mi troche ucichło i tez nie jestem pewnien czy mi sie nie wydaje walace popychacze w tych silnikach to raczej norma, i tylko ich wymiana moze to chwilowo uciszyc, chociaz nie twierdze ze na 100% |
No to piknie idyllicznie, no to po kiego .. grzyba ja to kupiłem?
Tak dla poprawy samopoczucia? Chciałem tylko zrobić coś dobrego dla miśka.
Od wymiany oleju zrobiłem 3600 mil, silnik zalany semisyntetic'em.
Jakoś mi sie nie chce wymieniać znowu. |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2009, 20:49
|
|
|
werdew napisał/a: | Od wymiany oleju zrobiłem 3600 mil, silnik zalany semisyntetic'em.
Jakoś mi sie nie chce wymieniać znowu. | to nie wymieniaj, dolejesz to cudo podczas kolejnej wymiany i zobaczysz co ci to dało. poza tym, to tylko moja opinia na temat tych srodków, wiec musisz sam sprobowac |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 27-07-2009, 22:31
|
|
|
kael77 napisał/a: | Czy chodzi Ci o : Amsoil Signature Series 0W-30 Synthetic Engine Oil ?
Jak okiem sięgnąć wszędzie czytam żeby do Gala GDI wlać 5w30 lub zbliżony dlatego ciut się w tym momencie zakręciłem.
A kupon sprawdziłem i działa Dzieki |
Tak chodzi o ten właśnie. Różnica pierwszej cyfry w oznaczeniu (5W-30 a 0W-30) to charakterystyka oleju w niskich temperaturach. Im niższa cyfra tym lepiej, a więc Amsoil jest "elastyczniejszy". |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 27-07-2009, 23:00
|
|
|
A ja wracam do swojego, czy mogę dolać tego czegoś teraz? (3600mil po wymianie)
czy coś złego się stanie? Czy poprostu będzie bez efektu? |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2009, 23:18
|
|
|
a co ci sie tak spieszy ? nie lałem tego co kupiłes, ale wydaje mi sie ,ze to nie ma sensu lac teraz, bo te srodki maja najlepsze "własciwosci" z czystym olejem. |
|
|
|
 |
|