Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Metaliczne stukanie
Autor Wiadomość
Oceanos
[Usunięty]

Wysłany: 31-08-2009, 23:38   

Czy na tej śrubie co w środku jest lewy gwint czy prawy ?
Czytałem że jest to wada tych modeli z tymi kołami pasowymi, jeśli się rozpołowi to nadaje się tylko do wymiany ale ponoć jest jakaś firma co zajmuje się ponowną wulkanizacja tych kół. To koło przenosi drgania z wału , poprzez ten łącznik gumowy tłumi je i i przenosi na paski klinowe i tam je wytraca. Tak gdzieś znalazłem. Jeszcze tego nie odkręcałem ale może to jakoś od tyłu pospawać. Jak nie to trzeba będzie szukać zamiennika , używki albo do serwisu - tragizm.
Pozdrowienia
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 31-08-2009, 23:44   

wydaje mi sie tlumienie przez ta gume to raczej tylko na papierze bo w rzeczywistosci guma jest tak twarda i jest jej tak niewiele ze raczej tlumienie drgan jest prawie zadne. 99,9% drgan to tlumia paski ale za to serwis ma na czym zarobic.
Ja bym byl sklonny pospawac na stale tylko problemem jest ustawic idealnie w osi a pozatym na zewnetrznym kolku masz znak do ustawiania pompy. Jak sie przestawi to ciezko bedzie ustawic jak bylo w oryginale

Najlepiej by bylo kupic dobra uzywke i ja odrazu paspawac zanim sie cos przestawi

Gwint jest normalny, czyli odkrecasz w lewo, zakrecasz w prawo, bedzie ci potrzebny porzadny klucz do odkrecenia. Ja zrobilem go z katownika stalowego 60x60 o grubosci 5mm, ceownik 3mm pogiolem przy odkrecaniu. Do katownika wkrecasz sruby 10mm a miedzy nimi wycinasz otwor zeby ci weszla nasadka 22mm. Zakladasz na kolo pasowe i odkrecasz
 
 
Oceanos
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2009, 00:23   

To muszę zrobic taki przyrzad.
Dzięki serdeczne, będe działał,żeby to rozebrać.
Pozdro.

[ Dodano: 10-09-2009, 23:11 ]
Witam serdecznie, czy może mi ktoś podać numer katalogowy z serwisu na to koło pasowe na wale gdzie chodzą paski klinowe, żeby szukać zamiennika. 2.8 TDi 1996 rok silnik 4M40 z klimą oraz na tarcze hamulcowe przód i tył.
Wymiany tego koła na nowe raczej nie unikne albo na jakieś używane oryginalne.
Pozdrowienia.

[ Dodano: 11-09-2009, 15:17 ]
"
Natomiast zeby zalozyc pasek od klimy musisz poluzowac male kolo naciagowe. Jest ono pomiedzy klima a wentylatorem. Najpierw luzujesz troche kluczem 14 kolko od przodu a pozniej tez 14 krecisz srube od gory za kolkiem zeby zeszlo na dol, paskow od alternatora wogole nie ruszasz"


To jaka jest u Ciebie kolejność pasków na tym kole pasowym, bo ja miałem założony pasek od klimy jako ostatni.?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.