Kierownica sportowa |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 30-10-2009, 06:56
|
|
|
nabassu napisał/a: | A jakbym poprosił o zdjęcia? |
Tu na prawdę nie ma się czym chwalić. Kierownica jest jednym z najważniejszych elementów samochodu. Służy nie tylko do skręcania..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-10-2009, 08:10
|
|
|
wiem bartku, ale wierze w moc spawu.
pewnie i tak zostane przy nardi, pasuje do wnetrza |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2009, 21:12
|
|
|
hehe, to żeś mnie ubawił: ''wierzę w moc spawu'' - dobre... |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-10-2009, 23:12
|
|
|
no przy kierownicy to raczej duza moc nie jest potrzebna.
chyba zostane przy nardi, tylko lopatki doloze |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-10-2009, 09:53
|
|
|
nie jestem zwolennikiem jak by to powiedziec..
ale radio fajne, pierwszy raz widze w tym aucie radio, ktore "wychodzi" z konsoli, a nie jest zupelnie oderwane od rzeczywistosci. normalna fabryczna czesc auta.
skroc jeszcze drazek biegow tak jak tlumaczylem.
latwa robota, tylko trzeba miec "nażynkę" odpowiedniego rozmiaru, kazdy warsztat to ma.
i uwazac zeby przy ucinaniu nie przeciac plastikowego druta w srodku.
polecam! szczegolnie ze twoj bat jest jeszce chyba wyzszy niz ori galka.
musze skonczyc swoj fur wreszcie i wam pokazac jak to robia biali na dzielni |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 31-10-2009, 23:00
|
|
|
Jak skombinuję narzynkę to pobawię się (jaki rozmiar dokładnie?). Radyjko jest a raczej "było" fabryczne, było bo wrzuciłem na to miejsce sony i wcisnąłem jeszcze cb.
Zdjęcie jest z dnia kupna, dlatego to radyjko tam jest |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2009, 01:56
|
|
|
rozmiaru nie pamietam. zmierz rurke, odejmij ze 2mm.
tylko musisz ściąć te 2mm np kombinerkami zacisnietymi na rurce i krecic az sie przewęzi, potem nagwintowac. skopiowac oryginalny gwint |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-11-2009, 08:35
|
|
|
moja kiera wartałoby ja obszyc w kolor jeszcze |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2009, 10:22
|
|
|
o panie a reczny to co? na latwizne poszedles |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-11-2009, 10:30
|
|
|
projekt jeszcze nie skonczony wiec wiesz... (reczny,galka tez przyjda inne"momo") pochwal sie swoim,bo jakos tak ukrywasz i ukrywasz |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2009, 12:57
|
|
|
u mnie jest tak, auto odebralem w urodziny 21 marca, od kwietnia robie konsole srodkowa.. no i do dzis
ale zapowiada sie ze dzis ja wykoncze, pozostanie tylko lakier.
poza tym fotele od evo, boczki musze obszyc, ale nadal sie wacham czy skora+alcantara, czy skora+skora dziurkowana.
slupki oklejone materialem jak w audi, sufit czeka na material.
przerobione swiatla wnetrza, wszystkie plastiki czarne, wypolerowane kratki nawiewu czarne.
moze dzis zrobie jako takie zdjecia |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-11-2009, 14:49
|
|
|
no to taki wielki projekt powinienes uwiecznic na forum a nie ukrywasz... moze ktos cos by podchwycił od Ciebie,pochwal sie pochwal,wstawiaj foty,opisy... to jak pol roku robisz ta konsole to strach pomyslec co to bedzie pewno kokpit jak w samolocie |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-11-2009, 15:33
|
|
|
wlasnie jak skoncze to pokaze
pokazalem sposob na zrobienie krotkiego lewarka od biegow i jak zamocowac fotele z evo (ale na ozvr4) |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
|