Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o cenne informacje
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-12-2009, 19:44   

To polecam ci Evo 6 TME. Moim zdaniem najlepszy wypust seryjny ewci. Turbiny tytanowe zniosą wiele, a zawieszenie jest już "na twardo". Minimalne dłubnięcie w ECU i masz prawdziwą bestię :D
To pewnie mój następny zakup :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-01-2010, 16:40   

herr_flick napisał/a:

Na stronie mitsubishi.pl w ofercie są Lancery Ralliart coś pomiędzy Lancer sedan a EVO niestety X i coś takiego z silnikiem 2.0 i napędem 4x4 poszukuję w wersjach wcześniejszych


RA dopiero w najnowszej wersji jest 4x4. Poprzedni (2003-2007) był FWD miał silnik 2,4 MIVEC N/A, jeszcze wcześniej chyba nie było RA.
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-01-2010, 23:39   

Szkoda, na stronie autocentrum znalazłem info o silnikach:
EVO VII 2.0 Turbo 280KM, 2001-2003
EVO VIII 2.0 Turbo 265KM, 2003-2005
2.0 Turbo 280KM, 2003-2005
EVO IX 2.0 Turbo 280KM, 2005-2007

i te informacje nic mi nie mówią, bez oznaczeń, ciągle ten sam silnik był wkładany bez modyfikacji, wszystkie były z turbo?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 02-01-2010, 00:28   

Różnica mocy w wersji VIII to wypust GTA (ze skrzynią Tiptronic). Poza tym stała konfiguracja jeśli chodzi o silnik 4G63T plus TD05.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-01-2010, 12:29   

Ok, czyli mam rozumieć, że wszystkie oznaczenia typu GSR, FQ 3xx to wszelkie modyfikacje silnika "4G63T plus TD05", który jest bazą bez udziwnień lub modyfikacje zawieszenia itp
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 02-01-2010, 18:53   

Mniej więcej. Zmian spodziewaj się w zestrojeniu zawieszenia, lub wyposażeniu wnętrza.
W wersjach FQ-xxx (lub w USA i na kontynencie EU było to GT-xxx) główną zmianą były inne mapy ecu.
Czasami były jakieś ekstra wypusty, jak np TME ze zmodyfikowaną turbiną i twardszymi zawiasami.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
banzajek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2010, 15:32   

miedzy 8 a 9 jest kolosalna roznica z powodu MIVECa i aktywnego tylu wiec to nie tylko wyposazenie i moc silnika. 6 TME to swietny wybor...o ile uda Ci sie znalezc prawdziwego TME :D chociaz zwykla VI tez fajny woz. Ogolnie o roznicach miedzy konkretnymi modelami poczytasz na naszej stronie evo.org.pl
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-01-2010, 15:52   

Różnica AYC na S-AYC. Nic innego jak wzmocnienie pompy, generalnie zasada ta sama, można sobie tylko pozwolić na trochę więcej.
Co do odmiany MIVEC na głowicy 4G63... lepiej omijać łukiem (tylko moje zdanie :wink: ). Owszem moment w dolnym zakresie niezły, ale o prostym dłubaniu w tym silniku można zapomnieć.
Chyba, ze kupisz na gotowo zestrojoną wersję FQ-xxx.
Stare dobre 4G63T jest idealne do tego i trwałe i nie drogie w dłubaniu.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.