Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Strajk!!Więcej Mocy dla TD!!
Autor Wiadomość
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-09-2006, 09:08   

Ponoć Grandis z dieslem VW ma tak źle dobraną skrzynię do silnika, że przyspieszanie bardziej słychać niż widać, z kolei benzynowy był idealny ale jest dostępny już tylko w automacie.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 09:14   

Aja się diesli nie boję jeżdżę czeto Octavią II 1,9 tdi ojca i i tak wole moje maleństwo w dieslu jak szybko się wkręca tak szybko mu brakuje obrotów może i oszczędne i elastyczne ale chodzi jak traktor ... :twisted:


Oddzielną sprawą są kierowcy owych volkswagenowskich diesli uważają się za najszybszych i już nie raz się zdziwili i przy próbie "wyścigu" na autostradzie praiwe płakali że ich wspaniałe 130 kuców nie daje rady jakiemuś tam mitsubishi które 1 raz na oczy widzieli...
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 09:49   

przyczlapus napisał/a:

Oddzielną sprawą są kierowcy owych volkswagenowskich diesli uważają się za najszybszych i już nie raz się zdziwili i przy próbie "wyścigu" na autostradzie praiwe płakali że ich wspaniałe 130 kuców nie daje rady jakiemuś tam mitsubishi które 1 raz na oczy widzieli...


ciekawe jak bys sie zdziwil gdybys na autostradzie spotkal TDI o podobnej pojemnosci do twojej sigmy tj. 3.0TDI
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-09-2006, 09:56   

Dlatego napisałem, że może i jest szybszy - jak spada ruchem jednostajnie przyśpieszonym do Grand Canionu w Colorado...
Generalnie 1 rzecz - obrotomierz w przeciętnym dieslu kończy się tam, gdzie beznyna zaczyna porządnie przyśpieszać. Może pierwsze 20 m diesel pokona szybciej, ale potem to już tylko dostaje - oczywiście piszę o różnicy w mocy, jak podałeś maniakowy - wiadomo, że 110 KM TDi spokojnie spierze 90 KM wolnossącą benzynę.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 06-09-2006, 10:02   

arturoo najnowsze 3 litrowe diesle to juz inna bajka niz reszta diesli, są to najnowoczesniejsze konstrukcje i najdrozsze.. ale musisz wiedziec ze SIGMA wiele by się nie zdziwila, sigma MA kopa i to porządnego,zdrowa sigma zrobi setke w 8 sekund, te nowe diesle moze beda o pol sekundy szybsze.

z drugiej strony toyota ma ciekawą oferte,chwali sie swoimi dieslami ze maja po 190 koni w wersji fabrycznej...... niewiem czemu az tak wysoka moc ale czestą opinie jaką slysze ze one niejezdzą wystarczająco dobrze jak na taką moc auta.

pare dni temu widzialem wielki baner z reklamą rav 4 z mocą 200 koni w dieslu

a co do roznic w mocy, mojego znajomego audi a4 1,9 tdi w wersji najslabszej chyba bo 90 konnej , niedal rady mojej wersji galanta ktora tez do mocnych nienalezy bo hamownia powiedziala wtedy ze mam rowne sto koni
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 11:16   

gdzies to pisalem ale napisze jeszcze: raz dla mnie nie istnieja inne diesle oprocz tych z bezposrednim wtryskiem i nie mialbym zamiaru kupic auta ze stara jednostka.

tommi dane producenta:

Audi A6 3.0 TDI
233 KM przy 4000 obr/min
0-100 km/h 7,1 s
450 Nm przy 1400-3250 obr/min
247 km/h

BMW 530 d
231 KM przy 4000 obr/min
0-100 km/h 6,8 s
500 Nm przy 1 750 obr/min
248 km/h
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 11:17   

arturro napisał/a:
ciekawe jak bys sie zdziwil gdybys na autostradzie spotkal TDI o podobnej pojemnosci do twojej sigmy tj. 3.0TDI


Wiesz jak bym miał nowe 3.0 V6 to bym chyba się jednak śmiał z diesla....ale moję 6 mimo 14 latek trzyma się dobrze a ciekawe jak po 14 latach i 320kkm będzie jeździł taki diesel...
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 12:24   

ale moja wypoiwedzia ludzi ozywilem;] znaczy tak.. powiem od razu bo zapomnialem dodac.. sasiad w tym silniczku 1.9tdi 90KM ma mape czy cus zmieniona ( nie wiem nie interesowalem sie ) i ma 105KM.. zaplacil za to jakies tam marne grosze ( powiedzmy 1000PLN +- ).. i na chwile obecna ma auto na rowni szybkie na odcinku od 0-100km/h jak moje.. a gdyby to zrobil z wersja 110KM to juz bym go z przodu widzial:))

jesli chodzi o diesle... to sasiad ma A6 z silnikiem 3.0TDI z napedem na 4kolka -> nie wiem jak przyspiesza ale moge sie tylko domyslac ze cudownie.. choc to dosc spora buda :lol:

a jesli chodzi o zywotnosc diesli.. no coz nigdy nie mialem ale slyszac wypowiedzi ludzi wokol to jednak diesle znow sa na prowadzeniu;]
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 12:44   

przyczlapus napisał/a:
arturro napisał/a:
ciekawe jak bys sie zdziwil gdybys na autostradzie spotkal TDI o podobnej pojemnosci do twojej sigmy tj. 3.0TDI


Wiesz jak bym miał nowe 3.0 V6 to bym chyba się jednak śmiał z diesla....ale moję 6 mimo 14 latek trzyma się dobrze a ciekawe jak po 14 latach i 320kkm będzie jeździł taki diesel...


jak zwykle nie jestem rozumiany :D
caly czas chodzi mi tylko o porownywanie silnikow o tych samych mocach a nie 200KM benzyny do 150 diesla.
ja sie tobie wcale nie dziwie ze objezdzasz 110KM swoim V6, napisalem tylko zebys sprobowal objechac diesla 3.0 V6 i nie do konca smialbys sie jakbys mial nowe 3.0
mysle ze po 14 latach taki diesel nie bedzie gorzej jezdzil jak 14 letnia benzyna - w sumie wiek nie jest wazny tylko przebieg.
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 12:47   

maniakowy napisał/a:
a jesli chodzi o zywotnosc diesli.. no coz nigdy nie mialem ale slyszac wypowiedzi ludzi wokol to jednak diesle znow sa na prowadzeniu;]



Stare wolnossące diesle były wytzrymałe ale z pojemności 1,6 czy 2,5 litra miały 60-80 kuców atreaz 1,6 i 100-110 to nie problem ... a duże sprężanie nie sprzyja wytrzymałości do tego nieodpowiednia ekploatacja diesla(czytaj ostra jazda orazu po odpaleniu, kręcenie na wysokich obrotach i nie "studzenie oleju" w turbinie po ostrej jeździe sprzyjają szybkiemu zużyciu elementów oprzętu jak Turbina oraz jednostki...słyszałem że niektóre TDI już po 70-90 tysiącach mają dość (głównie turbina )koszty regeneracji nie są tanie a byle "złota rączka" raczej nie powinna tego naprawiać... dotego czułośc na jakość paliwa, nie ma nic za darmo diesle nie są takie Wspaniałe jak się wydaje...


wg mnie benzyna jest była i będzie lepsza :twisted:
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 12:51   

no nie wiem komu po 70-90tys padla turbina, ja mam A6 i 190tys - turbina smiga az milo, firmowa octavia 140tys to samo, fabia 90tys rowniez to samo (wszystkie 1.9TDI), diesle wcale nie sa takie wrazliwe na zla rope jak piszesz
koszt turbo do 1.9TDI to 500zl.
kazdy silnik jak katujesz i nie stosujesz sie do ogolnych regol ma prawo sie popsuc.

wg mnie benzyna w niczym nie jest lepsza od diesla
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-09-2006, 12:56   

mojemu kuzynowi fabia padla po wyjechaniu z salonu - nawet 200 km nie zrobil, jak turbina sie wys....ła, pękła chłodnia, wylał się płyn...

edit - artur - pisales jakis czas temu, ze cieszysz sie, ze aso skody jest otwarte do polnocy, bo te fabie sie tak strasznie sypia (chyba na mkp tak pisales)
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 06-09-2006, 13:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 12:58   

no jak do Octavi II zalaliśmy na trasie w jakiejś przydrożnej stacji to się odrazu check engine zaświecił jakoś kulała...po wizycie w serwisie okazało się że "słaba" ropa była....

arturro, Co by nie było wszystko ma zalety i wady..ja wole benzyne, jednak nie powiem diesel oszczędny zrywny.Jednak nie ma nic za darmo

Każdy w tej dyskusji ma swoje racje i chyba o to chodzi :mrgreen:
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 06-09-2006, 13:12   

(...) tak jak mówi przyczlapus dawne diesle stworzone były do długoletniej bezawaryjnej pracy, stety/niestety wraz z wprowadzeniem nowych technologii i polepszeniem osiągów jednostki TDi stały się bardziej podatne na awarie; ktoś pisał o turbinie, ja jeszcze dodam pompe paliwa i wtryskiwacze :roll:

Na pewno do minusów TDi dochodzi wyższa cena zakupu.
Ceny paliwa też są podobne a w okresie zimowym nawet przebijają ceny Pb95.

Gdybym miał wybierać to wybrałbym raczej jakąś benzynę 2.5 V6 + LPG 'wtryskowe'.
 
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 13:31   

e-gen, Święta racja jestem tego samego zdania :twisted:


Silnik

Cylindry / zawory 6 / 4

Pojemność w cm 2 996

Moc maks. w kW przy obr/min 190 / 6 600

Maks. moment obrotowy w Nm (obr/min) 300 / 2 500

Prędkość maksymalna w km/h 250

Przyspieszenie 0-100 km/h w s. 6,5

Przyspieszenie 80-120 km/h w s. 6,6 / -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.