Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zbiornik paliwa 2.5 td
Autor Wiadomość
mike123 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: UK
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: kalisz/newcastle
Wysłany: 06-12-2009, 12:05   

problem sie rozwiazal,przetrzymalem go i wskazowka opadla ponizej E,po jakims czasie zapalia sie rezerwa wiec wiem ze dziala,wleje mu na full teraz i zobacze ile przejade,jeszcze raz dzieki za posty,pozdrawiam

[ Dodano: 29-01-2010, 21:05 ]
tak jak pisalem wczesniej rezerwa sie zapala jest ok,po zapaleniu rezerwy wlewam 9 litrow i robie 50 km i znowu sie zapala,czy to mozliwe zeby tyle palil,jezdze tylko po miescie do pracy i z powrotem,byc moze pomiar jest nie dokladny ale wczesniej zalewalem do pelna i tez nie bylo ciekawie,18 litrow to pali 12 tonowa ciezarowka
 
 
f04 
Mitsumaniak
f04


Auto: Pajero II 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 60
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-02-2010, 19:57   

Witam. Może ktoś mi powie gdzie mam szukać przyczyny. W moim Pejerko nie działa wskaźnik poziomu paliwa. Co najlepsze poprzedniego dnia działał, było 1/4. W czasie drogi do szkoły patrze, a tu null. Nie wiedziałem co jest grane. Spuściłem paliwo do zera. Kontrolka rezerwy się pali to uznałem że można jeździć ale to też tak no hmm wiecie, na ślepo dopóki się rezerwa nie zapali. Przy wlewaniu wyszło że rezerwa ma około 10l.
Trochę mnie to dziwi że to z dnia na dzień tak się stało ale co zrobić. Może któregoś dnia wezmę miernik i jakoś spróbuje zmierzyć opór ale to trza by wyjmować całe to cudo z potencjometrem.
Chyba że ktoś wie jak sprawdzić czy wskaźnik działa. Czy mu plusa podać czy masę i na którą nóżkę.
_________________
Pozdrawiam Adam f04.
 
 
 
Robek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero1 88r 2,5 TD 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: południowe mazowsze
Wysłany: 08-02-2010, 20:51   

Ja na twoim miejscu zatankował bym do pełna. Jeśli wskaźnik będzie wskazywał pełny bak to znaczy że masz przerwane uzwojenie na czujniku paliwa w baku. Jeśli i tak nie będzie wskazywał, to trzeba szukać w kabelkach. Pozdrawiam 8)
 
 
f04 
Mitsumaniak
f04


Auto: Pajero II 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 60
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-02-2010, 20:54   

Do pełna to był tam kiedyś tankowany. Ostatnio był do połowy i spadł mi do 1/4 tak jak pisałem.
Może w ferie będzie więcej czasu.
_________________
Pozdrawiam Adam f04.
 
 
 
Robek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero1 88r 2,5 TD 3d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: południowe mazowsze
Wysłany: 08-02-2010, 20:57   

U mnie pokazuje tylko jak mam pelno przejadę 100 km i spada do zera. Całe szczęście że chociaż rezerwa działa. U mnie właśnie jest przerwane uzwojenie na czujniku w pewnej wysokości, dlatego początkowo coś tam pokazuje.
 
 
f04 
Mitsumaniak
f04


Auto: Pajero II 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 60
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-02-2010, 20:59   

Aha, no dzięki.
_________________
Pozdrawiam Adam f04.
 
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 11-02-2010, 10:26   

Mam podobny problem ale u mnie jest trachnięte pomiar z baku. Odnośnie tego że licznik wariat pokazuje raz tak raz zero a rezerwa działa to normalne ponieważ od rezerwy jest odzielny czujnik nie bierze z niskiego poziomu (wskazówki) tylko w baku od poziomu opaliwa jest oddzielny czujnik i od rezerwy oddzielny (są zamontowane koło siebe ale pomiary dwa)

[ Dodano: 11-02-2010, 10:28 ]
A to że pali Ci 18, możliwe podjedź do dobrego pompiarza niech przejży co i jak ustawi opcję "economic" :lol: , lub tak jak Waldek napisał wąchnij sobie koło maski czy nie trąci ropką (miałem tak w pojarce 1 wtryski mi puszczały też w silniku 2,5)
 
 
słoik71 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II SS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 2
Skąd: Kalisz
Wysłany: 04-05-2011, 20:20   

Witam Wszystkich

Od paru tygodni dołączyłem do '' Pajerowiczów" ( P II 94 krótki SS).
Forum czytam od kilku miesięcy ale czas już na aktywne uczestnictwo bo głupio mi było pytać o konkrety nie mając doświadczenia.
Do rzeczy - dotyczy pojemności zbiornika : dziś zatankowałem do pełna ok. 66 litrów ( Rezerwa się jeszcze nie paliła). Dmuchnąłęm trasę 203 kilometry i dotankowałem na tej samej stacji z tego samego dystrybutora do 2 strzału - weszło 16,5 litra ! Trasa ok. 70 % szosy 30 % miasteczka i wiochy.Prędkość bez szaleństw ok. 100 - 110 km/h.Opony M+S 235/75/15 . Bez pasażerów. Bagaż ok. 40 kg.
Zaskoczenie : Ponoiżej 10 l/100 km ?!!!
Po opiniach na forum spowdziewałem się 12 - 13 l.
Wkrótce planuję mały wypadzik na piachy z błotkiem zobaczymy ile wyjdzie w motogodzinach.
Wracając do tematu - czy możliwe jest , że w krótkim mam zbiornik ok. 75-80 litrów ?

Pozdrawiam

Słoik
_________________
Robert
 
 
pantonik1 
Mitsumaniak

Auto: Pajero III 3.2 DI-D Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 131
Skąd: Lubaczów
Wysłany: 04-05-2011, 21:27   jest to możliwe:-)

Jest to możliwe zejść poniżej 10l/100km :-) Mi w swoim czasie też nie przekraczał 10l, ale głupio mi było pisać, bo nie wiedziałem, jak by inni mi odpisali;-) później miałem parę remontów i teraz pali 10,5l/100km. to miłe, kiedy Misia tylko tyle pali! :-) W terenie weźmie Ci nawet 13 przy umiarkowanym bawieniu się, albo i więcej, jeśli to będzie dłuższa trasa i trudniejsza - ale to najlepiej przekonać się osobiście! Pozdrawiam
_________________
O samochód należy dbać tak samo, jak o kobietę! - bądź bardzo podobnie:-) pantonik1
 
 
pawel80 
Forumowicz

Auto: L200 '11 178hp
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 144
Skąd: racibórz
Wysłany: 04-05-2011, 21:39   

mnie to pije okłoło 9litrów na 100
zdarzyło się i 8,6 i 14 ale wtedy miałem but w podłodze :)
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 05-05-2011, 10:31   

na oponach 235 to nawet powinno byc mniej
na 265 mój pali koło 9-10 na asfalcie z rozsądną predkoscią
denerwująca jest tylko jazda po koleinach , bo lekko lata na boki niby to fabryczny rozmiar ale nie na Polskie drogi
 
 
pawel80 
Forumowicz

Auto: L200 '11 178hp
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 144
Skąd: racibórz
Wysłany: 06-06-2011, 17:31   

ostatnio przejechałem jakieś 645 km zanim zapaliła się kontrolka od rezerwy po dojechaniu na stacje przy 660 km wlałem 62,5 litra może coś komu pomoże
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.