Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o Eclipse
Autor Wiadomość
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 31-12-2009, 00:24   

skoro chcemy mieć szybkiego klipera bez dużych nakładów € to najlepiej autko troszkę odelżyć bo wiadomo eclipse do lekkich nie należy, w sumie jakby się tak przyjrzeć to można sporo gratów wywalić, albo pojechać po bandzie i wywalić kanapę tylną i wszystko co się wiąże z komfortem + zadbanie o silnik i doprowadzenie do seryjnej mocy i będzie latał aż miło :P
_________________
 
 
Cliber 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 17
Skąd: Koluszki
Wysłany: 31-12-2009, 14:31   

Ale Eclipsa służyła mi będzie również do codziennej jazdy. Komfort jazdy też jest ważny aby mieć z niej radość ,wiec wywalanie foteli odpada :cry:
 
 
raQo 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-12-2009, 14:50   

niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i PODOBNO wkręca się szybciej do tego właśnie stoczone koło zamachowe powiększony układ wydechowy na rurę 60mm razem z kolektorem na zamóienie 4-2-1 wywalenie przepływki i chyba tyle z takich tańszych modyfikacji można zrobić żeby było czuć różnice
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 31-12-2009, 18:53   

latam jakies pare lat gs - em z silnikiem 420a , teraz ma jakies ponad 150 konikow , fakt ze troszke kasy poszlo ale tyle mocy jak dla mnie do codziennej jazdy wystarczy , pali okolo 8l na 100 w trasie i 12 na miescie
_________________

 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-12-2009, 19:18   

raQo napisał/a:
niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i

Balastowe.

Mody przez Ciebie opisane, jeśli nie wykonasz sam to koszt około 5t z betami, a przyrost mocy to 10-15 koni max. Więc nie wiem czy warto.
raQo napisał/a:
powiększony układ wydechowy na rurę 60mm

Akurat w przypadku tego silnika zmiana tłumika powoduje wzrost hałasu i zmniejszenie mocy.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
raQo 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-12-2009, 19:48   

Adaho_krak napisał/a:
raQo napisał/a:
niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i

Balastowe.

no możemy się sprzeczać , ja zawszę słyszałem o wałkach balansacyjnych, a nie balastowych :?

Adaho, jak by nie było warto to by nikt nie tuningował :P są tacy których na to stać i się w to bawią uzyskując tyle koni ile napisałeś nigdy im ta kasa sie nie zwróci ale mają z tego frajde, sam dobrze wiesz jak jest :P

a o tłumiku nic nie piszę tylko o powiększeniu układu wydechowego oryginalnie z 55 na 60 mm tłumik to kwestia gustu kto co tam woli czy ryczenie czy bas oczywiście najlepiej jakiś dedykowany do eclipsa lub dobrej marki przelotowy
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 01-01-2010, 11:24   

a nie balansowe ? jezeli chodzi o tlumk to do gs -a wstawia sie koncowy od gst lub gsx , wydech leprzy a cisza jak na serii , sprawdzone
_________________

 
 
raQo 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-01-2010, 13:20   

w google można wyszukać wiele wersji tych wałków , na końcowy tłumik można wstawić coś od evo jakiegoś HKS'a za 800zł :badgrin: oczywiście używkę
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 01-01-2010, 18:02   

to ja was pogodzę - wałki balansowe, ewentualnie równoważące
balast to dodatkowe obciążenie, a słowa "balansacyjne" po prostu nie ma :)
grzebanie przy wydechu zacząłbym od dedykowanego kolektora z równą długością wszystkich rur
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 07-01-2010, 20:02   

Cliber, duzo momentu bez turba ?? hmmm nasuwa mi sie tylko jedno min V 8
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-01-2010, 23:47   

wuerce napisał/a:
to ja was pogodzę - wałki balansowe,


Ups. 100% racji. Zaćma jakaś czy co u mnie wystąpiła. :)
wuerce napisał/a:
grzebanie przy wydechu zacząłbym od dedykowanego kolektora z równą długością wszystkich rur


Dokładnie tak i raczej zostawił bym katalizator.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 09-01-2010, 22:40   

[quote="Adaho_krak"]
wuerce napisał/a:
to ja was pogodzę - wałki balansowe,


Ups. 100% racji. Zaćma jakaś czy co u mnie wystąpiła. :)
A to czasem nie są tzw wałki wyrównawcze??
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-01-2010, 23:36   

kisian napisał/a:
A to czasem nie są tzw wałki wyrównawcze??


Są to wałki balansowe. Mają za zadanie ograniczenie drgań silnika. Czasem zwane wyrównawcze :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Cliber 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 17
Skąd: Koluszki
Wysłany: 13-01-2010, 17:40   

Barteski, mówisz o slniku V8? :roll:
 
 
xjacobs 
mod MSS

Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 762
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 16-01-2010, 21:40   

Cliber napisał/a:
Barteski, mówisz o slniku V8? :roll:
a jest coś innego V8? :)

wysoki moment bez turbo? diesel... :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.