Pytania o Eclipse |
Autor |
Wiadomość |
Kazber
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 172 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 31-12-2009, 00:24
|
|
|
skoro chcemy mieć szybkiego klipera bez dużych nakładów € to najlepiej autko troszkę odelżyć bo wiadomo eclipse do lekkich nie należy, w sumie jakby się tak przyjrzeć to można sporo gratów wywalić, albo pojechać po bandzie i wywalić kanapę tylną i wszystko co się wiąże z komfortem + zadbanie o silnik i doprowadzenie do seryjnej mocy i będzie latał aż miło |
_________________
 |
|
|
|
 |
Cliber
Nowy Forumowicz
Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 17 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 31-12-2009, 14:31
|
|
|
Ale Eclipsa służyła mi będzie również do codziennej jazdy. Komfort jazdy też jest ważny aby mieć z niej radość ,wiec wywalanie foteli odpada |
|
|
|
 |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-12-2009, 14:50
|
|
|
niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i PODOBNO wkręca się szybciej do tego właśnie stoczone koło zamachowe powiększony układ wydechowy na rurę 60mm razem z kolektorem na zamóienie 4-2-1 wywalenie przepływki i chyba tyle z takich tańszych modyfikacji można zrobić żeby było czuć różnice |
|
|
|
 |
kamil4711
Forumowicz

Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 197 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 31-12-2009, 18:53
|
|
|
latam jakies pare lat gs - em z silnikiem 420a , teraz ma jakies ponad 150 konikow , fakt ze troszke kasy poszlo ale tyle mocy jak dla mnie do codziennej jazdy wystarczy , pali okolo 8l na 100 w trasie i 12 na miescie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-12-2009, 19:18
|
|
|
raQo napisał/a: | niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i |
Balastowe.
Mody przez Ciebie opisane, jeśli nie wykonasz sam to koszt około 5t z betami, a przyrost mocy to 10-15 koni max. Więc nie wiem czy warto. raQo napisał/a: | powiększony układ wydechowy na rurę 60mm |
Akurat w przypadku tego silnika zmiana tłumika powoduje wzrost hałasu i zmniejszenie mocy. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-12-2009, 19:48
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | raQo napisał/a: | niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i |
Balastowe. |
no możemy się sprzeczać , ja zawszę słyszałem o wałkach balansacyjnych, a nie balastowych
Adaho, jak by nie było warto to by nikt nie tuningował są tacy których na to stać i się w to bawią uzyskując tyle koni ile napisałeś nigdy im ta kasa sie nie zwróci ale mają z tego frajde, sam dobrze wiesz jak jest
a o tłumiku nic nie piszę tylko o powiększeniu układu wydechowego oryginalnie z 55 na 60 mm tłumik to kwestia gustu kto co tam woli czy ryczenie czy bas oczywiście najlepiej jakiś dedykowany do eclipsa lub dobrej marki przelotowy |
|
|
|
 |
kamil4711
Forumowicz

Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 197 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 01-01-2010, 11:24
|
|
|
a nie balansowe ? jezeli chodzi o tlumk to do gs -a wstawia sie koncowy od gst lub gsx , wydech leprzy a cisza jak na serii , sprawdzone |
_________________
 |
|
|
|
 |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-01-2010, 13:20
|
|
|
w google można wyszukać wiele wersji tych wałków , na końcowy tłumik można wstawić coś od evo jakiegoś HKS'a za 800zł oczywiście używkę |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 01-01-2010, 18:02
|
|
|
to ja was pogodzę - wałki balansowe, ewentualnie równoważące
balast to dodatkowe obciążenie, a słowa "balansacyjne" po prostu nie ma
grzebanie przy wydechu zacząłbym od dedykowanego kolektora z równą długością wszystkich rur |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 07-01-2010, 20:02
|
|
|
Cliber, duzo momentu bez turba ?? hmmm nasuwa mi sie tylko jedno min V 8 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-01-2010, 23:47
|
|
|
wuerce napisał/a: | to ja was pogodzę - wałki balansowe, |
Ups. 100% racji. Zaćma jakaś czy co u mnie wystąpiła. wuerce napisał/a: | grzebanie przy wydechu zacząłbym od dedykowanego kolektora z równą długością wszystkich rur |
Dokładnie tak i raczej zostawił bym katalizator. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
Wysłany: 09-01-2010, 22:40
|
|
|
[quote="Adaho_krak"] wuerce napisał/a: | to ja was pogodzę - wałki balansowe, |
Ups. 100% racji. Zaćma jakaś czy co u mnie wystąpiła.
A to czasem nie są tzw wałki wyrównawcze?? |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-01-2010, 23:36
|
|
|
kisian napisał/a: | A to czasem nie są tzw wałki wyrównawcze?? |
Są to wałki balansowe. Mają za zadanie ograniczenie drgań silnika. Czasem zwane wyrównawcze |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Cliber
Nowy Forumowicz
Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 17 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 13-01-2010, 17:40
|
|
|
Barteski, mówisz o slniku V8? |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 16-01-2010, 21:40
|
|
|
Cliber napisał/a: | Barteski, mówisz o slniku V8? | a jest coś innego V8?
wysoki moment bez turbo? diesel... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|